Ok. Is dat de eerste email die je hebt gehad? Ik heb ook eerst mail gehad van mijn regionale AHPRA kantoor in Perth. Die handelen de initiële registratie af (dus de ID documentatie en diploma enz). Vervolgens word je registratie opgepakt door het hoofdkantoor in Sydney, die je vervolgens zullen mailen met de vraag om bewijsmateriaal voor de criterion, en je dan ook een datum zullen geven voor wanneer dit binnen moet zijn.
Oh, ik heb alleen maar n bericht binnen via de mail met deze tekst:
This email acknowledges receipt of your recent application with the
Australian Health Practitioner Regulation Agency (AHPRA).
Your application will be reviewed, if we require any additional
information you will be advised in writing (email or post).
Regards,
AHPRA
Ik heb alles naar Brisbane gestuurd omdat we het liefst in Queensland willen gaan wonen. Ook de brief vanuit de opleiding heb ik daar heen gestuurd. Hoop maar dat het dan goed komt. Maar ja, kan het ook niet weten als ze mij die info niet toesturen.
Ik heb op de HBO-V in Alkmaar gezeten, was toen Hogeschool Alkmaar nu is het Hogeschool InHolland.
Ik zal eens bij vriendinnen navragen of zij hun readers bewaard hebben, is toch wel handig als leidraad.
Ik hoop niet dat ze van de week opeens een krappe einddatum aan me gaan mailen, want we gaan 2 weken op vakantie, dan wordt het wel heeel lastig om dingen te regelen.