Is het niet mogelijk om zelf een gecertificeerde kopie te sturen?Ik kan wel gillen deze ochtend... Alle gegevens waren op tijd bij Aphra, behalve...
The Oxford house heeft mijn Ielts resultaten niet naar de Aphra gestuurd. Ze zeiden dat het electronisch moest, terwijl ik specifiek gevraagd had het per post te doen.
Nu kreeg ik vanmorgen een email van de Aphra dat ze niets hadden ontvangen en de deadline verstreken is... Het was het enige onderdeel dat ik nog moest (laten) aandragen.
Gelukkig hebben ze me nog 1x een nieuwe uitstel datum gegeven.
Ik heb The Oxford house gebeld en gemaild en bestookt en hoop dat ze het alsnog snel verzenden. Maar nu twijfel ik of ik niet mijn eigen originele zal verzenden. Ik krijg daarna geen nieuwe meer zelf, maar misschien lukt het op die manier. Zou te stom voor woorden zijn als het dalijk hierop stagneert.
Wat zouden jullie doen?
Ik blijf het vreemd vinden dat ik geen duidelijke einddatum heb gekregen. Kreeg wel een nieuwe datum voor het opsturen van mijn gecertificeerde documenten, want ze vonden ze niet goed gecertificeerd, maar voor de andere documenten geen einddatum ontvangen. Nu willen de HBO-V en de accreditatie organisatie van de dialyse opleiding niet echt mee werken. AHPRA lijkt dan geen begrip te hebben voor het feit dat je afhankelijk bent van andere organisaties als ik hier alle reacties zo lees. Ik hoop maar dat AHPRA dan vindt dat mijn papieren op tijd binnen zijn.Is het niet mogelijk om zelf een gecertificeerde kopie te sturen?
Ik blijf het vreemd vinden dat ik geen duidelijke einddatum heb gekregen. Kreeg wel een nieuwe datum voor het opsturen van mijn gecertificeerde documenten, want ze vonden ze niet goed gecertificeerd, maar voor de andere documenten geen einddatum ontvangen. Nu willen de HBO-V en de accreditatie organisatie van de dialyse opleiding niet echt mee werken. AHPRA lijkt dan geen begrip te hebben voor het feit dat je afhankelijk bent van andere organisaties als ik hier alle reacties zo lees. Ik hoop maar dat AHPRA dan vindt dat mijn papieren op tijd binnen zijn.
ik zou het ook zo doen hoe gwen het aangeeftIk zou inderdaad je IELTS laten kopieren en certificeren door notaris en dat opsturen!!
Help, ik had bij de vraag over de Professional indemnity insurance nee aangevinkt. Naar mijn weten heb ik me niet apart verzekerd.