Verpleegkundigen in Australië gezocht i.v.m. AHPRA-drama

Komt wel goed denk ik ;-)

@Gwen hoe is het verder met jou/jullie?
Morgen de uitslag?!

Met mij en met ons gaat het goed. Ik ben hard aan het werk met een extra baantje op zaterdag en zondag zodat ik een autootje kan kopen als ik bij mijn au pair gezin klaar ben. Heb gesolliciteerd bij CBH om eind van het jaar 3 maanden in de graan oogst te werken. Hopelijk wordt ik daar aangenomen en geeft me dat genoeg $ om op te starten hier. En dan hopelijk een vaste baan vinden.
 
@TessenEmil, Ielts gehaald?
@ Gwen, Ik zag dat je over 2 dagen Ferdie Medicals op het program hebt staan. Wat houdt dat in?

Ielts en Ahpra (kwam er nu pas achter dat ik de h en p steeds verkeerd om schreef :oops:) hebben zitten debatteren en nu willen ze EN de electronische versie EN de gecertificeerde van mij. Ik ontving een mail dat ze een en ander hadden uitgezocht en dat ze het nu toch wel zo wilden hebben. Alsof dit de 1e keer is dat ze het meemaken.
Maar meteen langs de notaris en het postkantoor gegaan. En nu weer wachten.
Fingers crosst.
Gek genoeg heb ik er wel een goed gevoel over (durf het bijna niet op te schrijven).:rolleyes:
 
Ohw oeps....:oops: (ik vond het al raar dat google geen hits gaf, hahahaha!)
Hahaha
Ferdie, die vent naast mij op mn profielfoto, heeft vandaag zn medicals gehad. BMI was iets te hoog maar kan me niet voorstellen dat dat een probleem geeft. Hij heeft geen overgewicht, is gewoon breed gebouwd. Ferdie is iig blij dat het voorbij is. Als de dood voor naalden hihi.
 
Ik ben nog steeds geduldig aan het wachten op een besluit. Begin Februari gestart met mijn applicatie, en 24 april hebben ze al mijn documentatie ontvangen die ze nodig hebben. Heb maandag gebeld naar het algemene nummer van de AHPRA, waar ze je applicatie en de status kunnen bekijke, maar de vriendelijke meneer kon me niet veel vertellen. In ieder geval geen uitstaande documentatie, maar dus ook geen statusupdate. Hij adviseerde me om over twee weken nogmaals contact op te nemen en ondertussen mijn email in de gaten te houden. Misschien zit er dus spoedig een besluit aan te komen?
 
Oh wat spannend Ellawishes!

In mijn laatste mail staat de datum voor wanneer ik een besluit mag verwachten (6 augustus in mijn geval).
 
Oh dat is fijn te weten! Dat stond er dan bij mij helaas weer niet in :p Maargoed, het is sowieso een lange periode wachten.. Wel spannend!
 
ze maken er op dit moment zowiezo een potje van bij emigratie.....really.....part of the fun.....o_O:mad:
 
even transferring a sponsorship takes that much time it ain't funny......4 weeks in, still waiting.....@Mountains
 
Ik heb ook een mail dat mijn gegevens binnen zijn en doorgestuurd zijn naar AHPRA's central processing team. Maar er stond geen datum bij. Wel dat ze mogelijk nog meer informatie gaan vragen over mijn opleiding. Hopelijk doen ze dit niet als de opleidingen gesloten zijn.
 
Ik ben nog steeds geduldig aan het wachten op een besluit. Begin Februari gestart met mijn applicatie, en 24 april hebben ze al mijn documentatie ontvangen die ze nodig hebben. Heb maandag gebeld naar het algemene nummer van de AHPRA, waar ze je applicatie en de status kunnen bekijke, maar de vriendelijke meneer kon me niet veel vertellen. In ieder geval geen uitstaande documentatie, maar dus ook geen statusupdate. Hij adviseerde me om over twee weken nogmaals contact op te nemen en ondertussen mijn email in de gaten te houden. Misschien zit er dus spoedig een besluit aan te komen?
Spannend!!
 
We hebben overigens wel een vakantie geboekt naar Australie, moeten namelijk voor 18/12 over de grens zijn geweest voor het activeren van onze visums. Had liever een enkele reis geboekt, maar met dat AHPRA gebeuren durfden we dat niet aan.
 
Back
Top