TessenEmil
XPdite Sponsor
haha ik weet het is verwarrend maar wij gebruiken samen 1 account .You go girl! Succes zaterdag!! Waar ga je doen? Ams, Ehv of Belgie/Duitsland?
You go guy!
ps: het is Amsterdam
haha ik weet het is verwarrend maar wij gebruiken samen 1 account .You go girl! Succes zaterdag!! Waar ga je doen? Ams, Ehv of Belgie/Duitsland?
Hahaha WoOps!haha ik weet het is verwarrend maar wij gebruiken samen 1 account .
You go guy!
ps: het is Amsterdam
Morgen de uitslag?!
HahahaOhw oeps.... (ik vond het al raar dat google geen hits gaf, hahahaha!)
What's up Katja?ze maken er op dit moment zowiezo een potje van bij emigratie.....really.....part of the fun.....
Spannend!!Ik ben nog steeds geduldig aan het wachten op een besluit. Begin Februari gestart met mijn applicatie, en 24 april hebben ze al mijn documentatie ontvangen die ze nodig hebben. Heb maandag gebeld naar het algemene nummer van de AHPRA, waar ze je applicatie en de status kunnen bekijke, maar de vriendelijke meneer kon me niet veel vertellen. In ieder geval geen uitstaande documentatie, maar dus ook geen statusupdate. Hij adviseerde me om over twee weken nogmaals contact op te nemen en ondertussen mijn email in de gaten te houden. Misschien zit er dus spoedig een besluit aan te komen?