Marcelle
Member
Hoi Ellawishes,
(Ik probeerde dit in een prive berichtje te sturen, maar het lukte niet, dus dan maar zo )
Mijn emailadres is: marcellereukers@hotmail.com
Ik dacht dat mijn papieren al waren doorgestuurd naar NMBA, maar kreeg toch nog een mail van AHPRA, heb nu eindelijk wel een contactpersoon daar waar ik heen kan bellen en of mailen. Dat had ik tot nu toe nog steeds niet.
Ze zei ook dat de persoon door wie ik mijn diplomas had laten vertalen niet beedigd was en dat terwijl ik haar via de site van AHPRA gevonden had. Moest nu de link doorsturen. Dus ben benieuwd wat ze me hierop gaat antwoorden.
Ik moest ook nog mijn stage uren door mijn opleiding laten bevestigen. Ze wilde dus een brief vd opleiding waarin staat hoeveel stage uren ik precies gedaan heb. Helaas reageert de HBO-V niet vlot. Heb nog maar tot 30/11.
Ik ga in ieder geval maar weer aan mn IELTS of OET beginnen. Ik ga ervan uit dat ik de bridging moet doen en daar is een geldige engelse toets voor nodig. Die van mij was in september 2 jaar oud en had hem met veel moeite gehaald :-(.
Wel fijn dat jij je BIG toets gehaald hebt.
Je ging ook nog rondreizen in Australie toch?
Succes weer met je verdere stappen.
Groetjes Marcelle
(Ik probeerde dit in een prive berichtje te sturen, maar het lukte niet, dus dan maar zo )
Mijn emailadres is: marcellereukers@hotmail.com
Ik dacht dat mijn papieren al waren doorgestuurd naar NMBA, maar kreeg toch nog een mail van AHPRA, heb nu eindelijk wel een contactpersoon daar waar ik heen kan bellen en of mailen. Dat had ik tot nu toe nog steeds niet.
Ze zei ook dat de persoon door wie ik mijn diplomas had laten vertalen niet beedigd was en dat terwijl ik haar via de site van AHPRA gevonden had. Moest nu de link doorsturen. Dus ben benieuwd wat ze me hierop gaat antwoorden.
Ik moest ook nog mijn stage uren door mijn opleiding laten bevestigen. Ze wilde dus een brief vd opleiding waarin staat hoeveel stage uren ik precies gedaan heb. Helaas reageert de HBO-V niet vlot. Heb nog maar tot 30/11.
Ik ga in ieder geval maar weer aan mn IELTS of OET beginnen. Ik ga ervan uit dat ik de bridging moet doen en daar is een geldige engelse toets voor nodig. Die van mij was in september 2 jaar oud en had hem met veel moeite gehaald :-(.
Wel fijn dat jij je BIG toets gehaald hebt.
Je ging ook nog rondreizen in Australie toch?
Succes weer met je verdere stappen.
Groetjes Marcelle
Hee!
Ja het is inderdaad een gebed zonder end.
Als je je e-mailadres naar me stuurt, zal ik mijn document opsnorren en naartoe sturen. Echter, ik ben wel afgewezen op criteria 6. Hierbij werd vermeld dat ik niet voldoende bewijs had ingeleverd en hierdoor de criteria niet heb behaald. Maar dat maakt blijkbaar niks uit, als ik de bridging course doe dan is het alsnog OK. :/ wat wel een beetje raar is, mij is niet gevraagd om een uitgebreidere transcript, maar is gelijk als onvoldoende beoordeeld. Maarja dat is dus op te lossen met de cursus. Dat en accreditatie. Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar jullie uitslag en wat ze gaan zeggen.
Ik ben ruim een maand terug uit Nederland en vorige week resultaat van m'n herregistratie BIG examen: goed geslaagd! Dus kan me weer inschrijven in het BIG. Nu dus alleen nog de cursus en dan ben ik klaar. Die ga ik op z'n laatst in april 2016 doen, want moet m'n nieuwe applicatie voor augustus 2016 inleveren. Dus het eind zit eraan te komen.
Leef met jullie mee, zo veel moeite en inspanning, om dan zeer waarschijnlijk nog steeds te horen te krijgen dat het niet voldoende is en je alsnog een cursus moet doen.