Kims
Well-Known Member
Ik vermoed (en heb her eerder gelezen) dat ze de voorkeur geven aan native speaking health professionals. Als je bijvoorbeeld bekijkt waar ze vaak beurzen bijwonen dan is dat de UK.
"ze"? De AHPRA?
Last edited:
Ik vermoed (en heb her eerder gelezen) dat ze de voorkeur geven aan native speaking health professionals. Als je bijvoorbeeld bekijkt waar ze vaak beurzen bijwonen dan is dat de UK.
Ik zit nu in mijn derde jaar van de HBO-V en hoop stiekem dat ze over een paar jaar besluiten
dat de nederlandse HBO-V gelijk is aan de australische opleiding
Dat was ook zo voor de AHPRA langskwam
Ze konden niet identificeren wie de documenten heeft getekend. De politie-agent die dat heeft gedaan moet een mail sturen direct naar AHPRA met zijn gegevens. Ik terug naar het bureau, jahoor, is de agent in kwestie op verlof in verband met ziekte. Enige optie is dus alles weer opnieuw te laten certificeren. Heb alweer kopieen gemaakt, morgen weer terug om ze te laten certificeren.
Ik denk dat Ella al in Oz zit. Politie is daar volgens mij een Justice of Peace die ook documenten als 'echt' kopie mogen waarmerken (gratis).Wat ik begreep van de DUO kan je de documenten laten ondertekenen in het katongerechtshof door een rechter. Ben jij gewoon naar het politiebureau gegaan? Kan je helaas nog weinig tips geven Ella. Maar wel heel fijn dat je de stappen deelt zodat wij ermee aan de slag kunnen!
Verder hebben wij een attachtment bij het diploma gekregen in het Engels als toevoeging met een gedetailieerde omschrijving. Hopelijk is dat genoeg.
Klopt, ik zit inderdaad al in Oz, dus wat andere regels etc. met betrekking tot personen die je kopieen mogen certificeren.Ik denk dat Ella al in Oz zit. Politie is daar volgens mij een Justice of Peace die ook documenten als 'echt' kopie mogen waarmerken (gratis).
En contact gehad met Hogeschool Rotterdam ten aanzien van de criteria 5, 6 en 8. Ik ga nu zelf een document opstellen wat deze criteria beschrijft, en dit wordt dan goedgekeurd door de Hogeschool. Als het helemaal correct is, drukken ze het netjes af op hun papier en sturen ze het naar de AHPRA. Al met al vrij goed nieuws eigenlijk
Het is natuurlijk afwachten wat de AHPRA er allemaal van gaat zeggen!
Enige nog te doen, is mijn medicatie-verantwoording.
Ik heb contact opgenomen met een lerares van de Hogeschool Rotterdam, en overeengekomen dat ik over dit onderwerp zelf een document mag opstellen, wat de AHPRA-richtlijnen ten aanzien van de medicatie-lessen op de HRO beschrijft. Dan wordt dit door haar gecontroleerd, en stuurt zij het naar de AHPRA.Hoe ga je dit aanpakken? Als je wil dan kan ik er nog wel naar kijken? twee weten er meer dan één
verkorte hbo verpleegkundige opleiding
Nou dat weet ik niet zo zeker. FOLin heeft bijvoorbeeld MWD (social work) verkort gedaan ivm vooropleiding. Die moest bij de AASW toch wel goed uitleggen hoe dit allemaal in elkaar zat om het goedgekeurd te krijgen. De AASW zet namelijk in zijn eisen lijstje dat je een 4 jarige fulltime opleiding hebt gedaan. Geen idee hoe ze daar bij AHPRA over denken.Je krijgt gewoon een bachelor of nursing diploma van je opleiding. Dus dat lijkt mij geen probleem te worden. De medicatieverantwoording daar kan @Ellawishes je wel meer over vertellen... Bridging course it is ;-)