Visum aanvraag Family of 6: Skilled independent (175) visum 'accountant'.

Dat is mooi nieuws!
Betekent dat dan dat je in plaats van een dure vakantie om te valideren 'gewoon' kunt gaan?
Wat me eraan doet denken: hoe ging het met je huis zaterdag? Biedingen vliegen om je oren?
 
Super!!! Hoe vervelend de situatie ook is (was), er is toch nog iets goeds uit het slechts voortgekomen! Succes met nog 2 weken wachten :up:
 
Mijn visie op het leven wordt maar weer eens bevestigd :

"everything happens for a reason!!!!" indeed

echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!! :up:
 
Fantastisch nieuws zeg! Da's dus duidelijk geluk bij een ongeluk. PROFICIAT en hopelijk komt dat visum nu heel snel jullie kant op!
 
Ja, vanmorgen zat het nieuwe visum al in mijn inbox. Beetje vreemd weer want ik weet dat de GGD de foto en form 160 pas vandaag naar het HOC zou versturen. Maar ja, wellicht vertrouwt het DIAC erop dat het allemaal wel goed zal komen :wink:
In het ergste geval wordt mijn visum morgen weer ingetrokken en over 2 weken weer opnieuw toegekend. We zullen wel zien. In ieder geval stond de goede initial entry date op dit visum, dus wat mij betreft: no worries!

Van CPA nog verder geen reactie. Wel heeft Curtin mij vandaag een officieel 'academic transcript' toegestuurd voor de Company Law module. Als ik die volgende week binnen heb zal ik hem meteen scannen en mailen naar CPA Australia. Hoewel de deadline voor inschrijving inmiddels is verlopen, begint het semester pas op 15 februari. Ik ga ze dus zeker stalken om mij alsnog mee te laten doen in het eerste semester! :evil:

Ook qua werk alvast de eerste contacten aan het leggen. Via de intermediairs waarvoor ik heb gewerkt en die ook in Australie vertegenwoordigd zijn ( bijvoorbeeld Robert Half Management Services) probeer ik wat gesprekken los te peuteren met personen die verantwoordelijk zijn voor werving en selectie. Dit om in ieder geval vast mijn CV onder de aandacht te brengen. Je kunt maar vast een netwerk opbouwen...

Wim.
 
Hi Wim,

Gaat allemaal vast de goede kant op. En ik herken het wel, met banen zoeken. Naar welk deel van Australië gaan jullie ook alweer?

Succes, ik hoop dat ze je nog toelaten bij de CPA!
Annemarie
 
Goed bezig
afro.gif
afro.gif

Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Go Wim!
 
Gisteravond een positief bericht van CPA Australia: Ik ben toegelaten als 'associate member' en kan dus aan het CPA programma beginnen. Dit betekent nog 6 examens en 2 jaar gedocumenteerde praktijkervaring te gaan. Meteen om 23.00 gisteravond nog mijn lidmaatschap geactiveerd, maar kon via de site van CPA Australia helaas niet meer inschrijven voor een eerste module in het eerste semester omdat de deadline inmiddels was verstreken. Voor het slapen gaan nog een mail gestuurd naar mijn contactpersoon bij CPA Australia, en vanmorgen het bericht dat ik ingeschreven ben voor de eerste module en dus een eerste examen in mei 2010.
Als alles volgens plan verloopt ben ik eind 2011 een Australische CPA!

Komende zondag ook weer kijkers voor het huis. Het lijkt wel of langzaam maar zeker alles een beetje op zijn plek gaat vallen... :up:

Wim.
 
Wow, wat lekker Wim. Alles komt op z'n pootjes terecht. Ben heel benieuwd hoe dat programma bij CPA je bevalt, wat de workload is etc.

Succes!
Annemarie
 
Hej Wim,

Wat een super nieuws! En alweer kijkers... ga duimen dat het kopers worden

:up: :thumb: :thumbs2: :happysun:

Misschien een keertje afspreken? We wonen zo dicht bij elkaar :smile:

Groetjes,
Kathren
 
Hoi Kathren,

Moeten we zeker doen binnenkort. Gisteren examen gehad en morgen kijkers voor het huis. Vandaar nog geen mogelijkheid gehad om een voorstel te doen. Dezelfde kijkers voor de tweede keer dus het wordt echt spannend! :smile:
Via PM hou ik je wel op de hoogte.

Wim.
 
Back
Top