Ja, vanmorgen zat het nieuwe visum al in mijn inbox. Beetje vreemd weer want ik weet dat de GGD de foto en form 160 pas vandaag naar het HOC zou versturen. Maar ja, wellicht vertrouwt het DIAC erop dat het allemaal wel goed zal komen :wink:
In het ergste geval wordt mijn visum morgen weer ingetrokken en over 2 weken weer opnieuw toegekend. We zullen wel zien. In ieder geval stond de goede initial entry date op dit visum, dus wat mij betreft: no worries!
Van CPA nog verder geen reactie. Wel heeft Curtin mij vandaag een officieel 'academic transcript' toegestuurd voor de Company Law module. Als ik die volgende week binnen heb zal ik hem meteen scannen en mailen naar CPA Australia. Hoewel de deadline voor inschrijving inmiddels is verlopen, begint het semester pas op 15 februari. Ik ga ze dus zeker stalken om mij alsnog mee te laten doen in het eerste semester! :evil:
Ook qua werk alvast de eerste contacten aan het leggen. Via de intermediairs waarvoor ik heb gewerkt en die ook in Australie vertegenwoordigd zijn ( bijvoorbeeld Robert Half Management Services) probeer ik wat gesprekken los te peuteren met personen die verantwoordelijk zijn voor werving en selectie. Dit om in ieder geval vast mijn CV onder de aandacht te brengen. Je kunt maar vast een netwerk opbouwen...
Wim.