Visum aanvraag Family of 6: Skilled independent (175) visum 'accountant'.

Hoi Wim,

Ben al een tijd niet meer op het forum geweest, ik open dit draadje en veel van wat ik wil weten staat helemaal klaar, bedankt voor de heldere informatie die je steeds geeft.

Heeeeeel vervelend dat de laatste hobbels zoveel problemen opleveren, het leek allemaal zo voorspoedig te gaan. Ik had geen idee dat de CPA aanpassingen heeft gedaan, dat kunnen ze toch eigenlijk niet maken, ik zou daar enorm tegen ageren. Dat klinkt nog onrechtvaardiger dan de manier waarop de wijzigingne van 23 sept zijn doorgevoerd.
Zijn de medicals al terecht?

Je vroeg je nog af of er anderen waren met snelle vorderingen: ik heb deze week een CO toegewezen gekregen. Inderdaad blij dat dit na de Kerst was, en niet ervoor. Wij willen pas gaan als de oudste 4 wordt (midden 2011), dus toch nog even vertraging inbouwen, en we kunnen dan eind dit jaar in de Kerstvakantie gaan valideren. Het plan is ook naar omgeving Brisbane trouwens.

Veel succes met de laatste loodjes!
 
Hi Wim,

Dank voor je uitgebreide informatie en super balen dat ze zomaar alles weer veranderen. Vreemd trouwens, ik heb vorige week het formulier voor de CPA ingevuld (in het nieuwe jaar dus!) en daar stond niets in over wijzigingen, ik kon direct ook aankruisen dat ik graag member wil worden. Ben benieuwd wat ik daar t.z.t. nu weer op terugkrijg......

Mocht er nieuws zijn, dan hoor ik graag weer van je.

Succes!
Annemarie
 
Zojuist in de mail: onze grant letter!! :smile:
Initial entry date: 27 november 2010.

Dat wordt een dure vakantie deze zomer :wink:

Nu het huis nog verkopen...

Wim
 
Zag het net al staan toen ik even snel iets op kwam zoeken. Heb al een berichtje op je profiel achter gelaten. Toch ook nog even hier:

GEFELICITEERD

Sacha
 
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

:dance:

Dat is goed nieuws! Zeker wanneer je dacht nog het e.e.a. te moeten gaan ondernemen om goedkeuring te krijgen.

Well, who knows.... straks verkoop je het huis ineens en zijn er over dure vakanties geen zorgen meer :)
 
Hey, proficiat! Wat een snel traject! :up: :up: :up:

Ze zijn er nu precies wel vaart achter aan het zetten, wij hebben ook veel sneller een CO gekregen dan verwacht.

GENIET ERVAN !!!

Jerden
 
Hi Wim,
gefeliciteerd met je visum. Het begint nu concreet te worden.
Succes met de verkoop van je huis. Dat blijft een vreemde markt, soms is het verkocht voor je het weet.

groeten Johan (ex Warmenhuizen)
 
Gefeliciteerd, succes met de verkoop en alle andere dingen
die je nog moet (mag :wink: ) regelen. En een 'dure'
valideren van je visum vakantie is best leuk hoor!

groetjes Miranda
 
Kom ik nog even met mijn mosterd na de maaltijd:

Van harte Wim, super! En succes met de verkoop van je huis inderdaad.
 
Hey Family of 6... Jullie ook van harte gefeliciteerd met het felbegeerde visum. Ik was nog erg geschrokken van de week van iets wat ik las in dit draadje. Namelijk dat jullie de medische testen opgestuurd hadden naar de Health Organisation (oid)... oeps!! Wij hadden onze medische test opgestuurd naar onze CO (en ik ben niet eens blond, maar wil alles gewoon altijd snel snel de deur uit hebben). Toen vrijdag maar een mailtje gestuurd naar de CO met wat te doen... Vandaag om 06.00u gelijk gekeken of we mail terug hadden en dat was zo... Maar met veel beter nieuws, GRANT nieuws!! Yeeeeeehaaaaaa.
 
Back
Top