Mijn CV heb ik wel iets verbouwd, maar dan met name layout technisch....
Ze maken er in de engels georienteerde landen toch meer een reclame flyer van dan wij doen met onze droge opsomming van de feiten....
Verder geen projecten genoemd, wel de diverse jobs en opleidingen....DEUH...
Overigens is mijn enveloppe bij de engineers of OZ aangekomen, tenminste als ik mijn VISA rekeningoverzicht moet geloven :wink:
Van het weekend mijn vrijgezellenfeest gehad...dus niet gekite....Heb in een konijnenpak door een bos mogen rennen met mijn "vrienden" achter mijn reet aan met paintballguns....
Beetje kanoen in Alkmaar en veel gegeten en gedronken....nog wel heel dapper afgesproken met de gappies om dan in ieder geval zondag te gaan varen...maar de één na de ander belde af dat bij het opstaan z'n hoofd op het kussen bleef liggen....zo zwaar was het....ik was daar overigens niet rouwig om, ik had ook ineens drie katers in huis terwijl ik er normaal gesproken maar twee voer geef.... :wink: :lol:
Maar het was een goed feessie en daar gaat het natuurlijk eigenlijk allemaal om, aanstaande vrijdag stap ik in het bewuste bootje, dus ik verwacht komend weekend eigenlijk ook geen tijd over te hebben.....
GroetZ GEERJAP