Voorbeelden voor schrijven van Skills Assessment Mechanical Engineering

Hmmm... ik zou toch als je er bent ff een belletje er aan wagen! Vorig jaar stond er het ook niet expleciet vermeld, maar was verder geen probleem om een kite (Airush Flow 10 m 2008), board (Airush board Protoy 2008) en harnas te huren voor een halve dag...

En nu ga ik weer verder met mijn CDR.....  :grin: :grin: :up:
 
En episode 3 is ook af! Ben ook al begonnen met de samenvatting, waar je al die competency Units and Elements moet toekennen aan je 3 geschreven episodes. Dat valt nog niet mee! Is lastig om te begrijpen wat ze nu precies bedoelen met elke competency element. Staat een hele omschrijving bij, maar om daar een stuk uit je geschreven episodes te zetten is best lastig!

Maar we houden vol!

Groeten,

Leon
 
Die Leon is goed bezig zeg  :up:

Ik heb al een week het voornemen om aan nr 2 te beginnen.... en je raad het al. het blijft bij een voornemen.
Komend weekend ff een flink feestje bouwen en dan zal ik er echt voor gaan zitten.

Ben benieuwd hoe de samenvatting straks voor mij uit valt. Hoop dat het in een korte tijd wel te maken is want we gaan bijna op vakantie  :plane: !!!!  :beach: 
 
Jaja...had het ff te pakken...het schrijf virus... :)

Wij gaan zondag over 2 weken ook met vakantie, ik hoop het voor die tijd ook af te hebben! Moet alleen nog een keer naar mijn oude HBO school, om het leerplan van mijn gevolgde opleiding op te halen....

Even doorbijten Stefmar! Als je eenmaal de slag te pakken hebt (En je daar toe kan zetten) dan kan het ineens lekker snel gaan!

Groeten,

Leon
 
Zet hem op gasten....
Ik ben echt heel benieuwd of het allemaal in één keer wordt goedgekeurd!!!!!
 
Hee Kangaroo!

Wat bedoel jij met het "HBO-leerplan"? Heb jij dat nodig voor je CDR-etjes?

Een engelse vertaling van je eind cijfer lijst samen met je diploma is volgens mij voldoende?

Of mis ik iets...?

Cheers, OzzieMark


[quote author=Crazy Kangaroo link=topic=7561.msg124481#msg124481 date=1219992842]
Jaja...had het ff te pakken...het schrijf virus... :)

Wij gaan zondag over 2 weken ook met vakantie, ik hoop het voor die tijd ook af te hebben! Moet alleen nog een keer naar mijn oude HBO school, om het leerplan van mijn gevolgde opleiding op te halen....

Even doorbijten Stefmar! Als je eenmaal de slag te pakken hebt (En je daar toe kan zetten) dan kan het ineens lekker snel gaan!

Groeten,

Leon
[/quote]
 
Ik heb inderdaad ook gewoon mijn cijferlijsten laten vertalen...volgens mij is dat ook voldoende...We zullen het snel merken denk ik.... :? :?

GEERJAP
 
Ik doe mijn leerplan van mijn gevolgde HBO opleiding er ook bij (niet vertaald, gewoon in het nederlands, maar wel op briefpapier van de Hoge School), dan hebben ze een extra document waar al mijn gevolgde vakken staan omschreven kwa inhoud.
Ook een vertaling van je uitgebreide cijferlijsten (dus niet waar je moduul cijfers op staan, maar ook de vakken in elk moduul...) doe ik er bij!
Zo kunnen er geen onduidelijkheden zijn over mijn gevolgde opleiding....
 
Zeg peopeltjes,

Wat hebben jullie in je HTS diploma staan? De mijne zegt: "het afsluitend examen van de voltijdse opleiding Wertuigbouwkunde met een cursusduur van 4 jaar"

Dit werd door mijn vertaalster vertaald met "The final examination of the full-time course in Mechanical Engineering with a total duration of 4 years"

Hebben jullie dit ook zo? Of denken jullie dat het "vrij" vertaald zou moeten worden met de woorden" Bachelor degree in Mechanical Engineering" ???


Cheers
OzzieMark
 
Hoi Ozzimark,

Dit heeft ze wel erg letterlijk vertaald. Kan je geen diploma in het engels krijgen?
Ik heb na lang aanhouden en meevertalen een keurige engels diploma gekrijgen van mijn HTS opleiding(Arnhem).
Hier staat op vermeld dat het een bachelor degree is, lijkt mij ook handiger voor je CDR.

Groetjes Rudi
 
Heren,

Ik denk dat we ons misschien een beetje te druk maken over hele kleine details.
Volgens mij hebben de heren bij engineers of australia wel eens eerder een diploma van dichtbij gezien en zullen ze niet vallen over een zinsnede die mogelijk wat erg letterlijk vertaald is....

Waar ze wel erg veel waarde aan zullen hechten zijn de drie episodes, wat heb je in je mars, is het niet te eenzijdig en probeer je jezelf nog te ontwikkelen....natuurlijk ook je taalgebruik en manier van schrijven....

Shit, ik lees ff terug wat ik geschreven heb en het leest wel erg bijdehand....niet zo bedoelt  :up: :|

Groet

GEERJAP
 
Hahaha... denk dat we allemaal gewoon willen dat het in 1x goed gekeurd wordt!

Nog even een vraagje:

Hoe hebben julie je Australische C.V. gemaakt? Hebben julie je projecten apart genoemd met de daarbij behorende activeiten en verantwoordelijkheden?
Als ik naar de algemene standaard Australische C.V. kijk, wordt er meer gesproken over doelstellingen die je gehaald hebt. Nu werkt dat naar mijn mening voor engineers toch even wat anders? Daar zijn naar mijn idee de soort projecten die je gedaan hebt ook belangrijk.

Groeten,

Leon

p.s.
@Geerjap: Nog gekite van het weekend?
 
Mijn CV heb ik wel iets verbouwd, maar dan met name layout technisch....
Ze maken er in de engels georienteerde landen toch meer een reclame flyer van dan wij doen met onze droge opsomming van de feiten....
Verder geen projecten genoemd, wel de diverse jobs en opleidingen....DEUH...

Overigens is mijn enveloppe bij de engineers of OZ aangekomen, tenminste als ik mijn VISA rekeningoverzicht moet geloven :wink:

Van het weekend mijn vrijgezellenfeest gehad...dus niet gekite....Heb in een konijnenpak door een bos mogen rennen met mijn "vrienden" achter mijn reet aan met paintballguns....
Beetje kanoen in Alkmaar en veel gegeten en gedronken....nog wel heel dapper afgesproken met de gappies om dan in ieder geval zondag te gaan varen...maar de één na de ander belde af dat bij het opstaan z'n hoofd op het kussen bleef liggen....zo zwaar was het....ik was daar overigens niet rouwig om, ik had ook ineens drie katers in huis terwijl ik er normaal gesproken maar twee voer geef.... :wink: :lol:

Maar het was een goed feessie en daar gaat het natuurlijk eigenlijk allemaal om, aanstaande vrijdag stap ik in het bewuste bootje, dus ik verwacht komend weekend eigenlijk ook geen tijd over te hebben.....

GroetZ GEERJAP
 
Aha, dus je pakket is aangekomen! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je uitslag krijgt! Ik hoop niet die 10 weken die er maximaal voor staan...

Oww...tja, das ook leuk, een konijnenpak aan en worden opgejaagd :).

Hele leuke trouwdag toegewenst dan!

Groeten,

Leon
 
Medestrijders,

Ken je die momenten dat je even een hekel aan jezelf hebt?
Ik had dat woensdag toen er een brief van engineers of australia in de bus lag.

.....geen goed bericht, geen slecht bericht..... :|

De copien van mijn diploma's waren niet voldoende goed gecertificeerd en ik moest een origineel van de IELTS uitslag versturen i.p.v. een gecertificeerde copie....

Op zo'n moment denk je: had ik nou toch maar mijn stempeltje gehaald bij de notaris in plaats van de gemeente en had ik nou toch maar een originele copie aangevraagd bij British Language Centre in A'dam....dom dom dom.....

Maar goed, er is geen man overboord, de spullen zijn alweer onderweg na "de engineers" en na onze vakantie zal er wel weer een enveloppe liggen....nog maar een paar nachtjes slapen en dan vliegen we weer!!!!! YEEEEHAAAAA....je krijgt mij niet gek met een slechte copie....ik ga op vakantie.....HAHAHAHAHAHAHAHA  :lol:

GroetZ

JAP van GEERJAP
 
En nu een betrouwbaar iemand hebben die je brievenbus in de gaten houd, en die vooral die ene brief goed in de gaten laten houden!! :)

EN verder een prettige vakantie!!
 
Owww..das inderdaad ff balen! Maar goed, er zijn ook zoveel dingen waar je op moet letten...
In principe is bij mij ook alles de deur uit, dus nu afwachten!

Weet iemand trouwens wat je nog kan doen als het afgewezen wordt? Mag je het dan nog een keer proberen of is het dan over?

Groeten,

Leon

P.s. Fijne vakantie!
 
Volgens mij geven ze aan waar het aan schort en heb je eenmalig de kans dit euvel te verhelpen, tegen meerprijs natuurlijk....
Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit  :up:

Goed gevoel he als die hele handel eindelijk op de bus is!
Zul je zien dat jij straks nog eerder een positief antwoord in de bus hebt liggen dan ik met mijn stomme gedoe.... :| :cry:

SUCCES

JAP
 
jullie hebben dus alles al op de post gedaan. :up: nu maar wachten en wachten .....

Wij zijn net terug van vakantie. :cool: Ik dacht alles af te hebben voor de vakantie, maar toch niet gelukt. Dit weekend ga ik weer voor de laatste loodjes aan de slag. Hopelijk kunnen we dan binnen nu en 2 weken alles op sturen...

Jullie succes met wachten.
Groetjes, Stefan
 
@Geerjap

Zou leuk zijn als we allebei tegelijk onze uitslagen zouden krijgen! :) Maar denk dat jij al eerder wat hoort hoor, is voor hun nu alleen nog maar kwestie van de ontbrekende document bekijken en klaar!
Waar ga je eigenlijk voor? Gelijk voor Professional Engineer? Ik ga zelf voor Engineering Technologist.

@Stefmar
Mijn planning was ook uitgelopen, haalde het ook niet voor de vakantie... Na de vakantie weer genoeg energie en was alles zo afgerond! Even volhouden nog!

Groeten,

Leon
 
Back
Top