vriendinnenclubje in Sydney?

Zodra mijn doos met taartspullen aankomt, kan ik elke dag, hahahaha. Kan natuurlijk niet zonder taartje aankomen

Ik houd wel van taart hoor.

Die verkoop ik in NL dagelijks hahaha, dus...

Tja.. ik hoop op Sydney, maar andere stad is ook leuk lijkt me..

En wat betreft het heen en weer vliegen. Tickets zijn hier op zich toch goedkoper. Wij willen als we visa krijgen ook meteen een 'retour' ticket hebben zodat voor de ouders de eerste keer het afscheid mee zal vallen (hopen we)

Met onze "huis" vriendin, die we vaak zien en die single is hebben we nu al de volgende afspraak dat als zij komt wij haar halve ticket betalen, en als wij dan gaan zij voor 1 van ons de helft betaald. Op die maniet betaal je wel gewoon je eigen ticket, maar kun je het een beetje spreiden.

Op deze manier lijkt het ons wat haalbaarder, want nu zijn we 2 verdieners, en straks moeten we nog een baan zoeken en alles dus je weet maar nooit, en je spaargeld gaat natuurlijk straks ook snel op met alles  :p

Amity, je verkoopt taarten? Wat voor taarten? Maak je ze zelf of verkoop je ze alleen?

Meiden, het gaat nu dichterbij komen, mijn meisjes hebben al afscheid genomen van hun school en onze planning is nu ook halverwege september, dus misschien zitten we 24-09 allemaal in hetzelfde vliegtuig. Kan niet wachten en toch zie ik ook tegen het afscheid op. Oooooooooh, laat me in het vliegtuig stappen en alle ellende al achter de rug hebben!!!

Wij met SA. Hoe laat vertekken jullie? Wij komen 24ste om ik geloof 19:00 aan... hahahaha!!! Kunnen we naar elkaar zwaaien in de lucht...

Wij vertrekken savonds laat uit Kuala Lumpur naar Sydney. We vertrekken de 21e vanuit Amsterdam en blijven 3 daagjes in KL hangen. Misschien dat ik achter je sta bij de douane.....  :grin:

Waar ga je slapen in KL? Ik kan je echt aanraden om in het Pan Pacific hotel op de airport te overnachten.
Dit hebben wij een aantal keren gedaan, echt helemaal super wel een eindje van de stad, maar de trein gaat erna toe. Als je via Malyasia airlines boekt krijg je korting.

Groetjes Erna

Hier nog steeds geen echte vertrekdatum bekend. Wel leuk dat een agency je sponsort, maar nu moeten we maar afwachten tot ze ook daadwerkelijk een baan voor je hebben gevonden en zij zoeken natuurlijk lang niet zo goed en actief als wij dat zelf doen, misschien ook wel, maar daar hebben we nog weinig van gezien. Dus nog steeds maar afwachten en afwachten. We kunnen natuurlijk wel eerder naar Sydney vertrekken, maar een lange tijd zonder baan is ook geen optie. Dus nog steeds fingers crossed!

:lol: wow wat spannend meiden, jullie zijn er al bijijijijijijnaaa :cool: Hoe gaaf, ik ben echt heel jaloers.

Ik bak zelf geen taarten, maar ik zit bij een franchiseorganisatie, en daar verkopen wij ook taarten, en heel veel andere lekkere dingen.
Ook nog eigen zaak, dus straks is het wel even wennen daar in Sydney, als ik op de "bank" zit, maar dan kom ik gewoon bij jullie koffie drinken  :coffee:

En wie weet, begin ik daar op een dag wel weer wat ik hier ook doe, who knows ja toch??? :wink:

Hebben jullie al banen, of gaan jullie eerst even wennen?? Ben heel erg benieuwd..

Spannend, spannend, spannend!!!!! Ook ik ben jaloers  :lol:
Het is de bedoeling dat ik eerst even ga wennen en dat mijn man vol aan de bak gaat. Hoe en wat gaan we nog bedenken, maar opeens blijkt iedereen connecties te hebben in Sydney. Top toch? Hier maken wij ons zeker geen zorgen over, komt misschien nog....
En anders lekker de hele dag theeleuten ja, hahaha.

Wij dames gaan ons wel vermaken, alhoewel het er wel naar uit ziet, dat als we gaan zonder dat mijn man een baan heeft, ik aan de bak moet, zou alleen niet weten wat, maar dat zien we dan wel. Maar goed, we blijven hopen dat het agency snel een baan vindt......want we willen weg!!!!

We kunnen ook nog voor alle 'baanlozen' onder ons een theehuis in Sydney beginnen!!!!!!  :grin: Uiteraard met de beroemde taarten van Bien!

Ik ben nog altijd maatje 38 hoor, gewoon niet teveel proeven, lukt ook niet echt met mijn meiden in de buurt, want die snoepen alles onder mijn vingers weg.

Ben weer druk bezig in de keuken, moet 2 powerpuffgirls taarten maken voor zaterdag en morgen heb ik nog een cursus icing spuiten. Kan ik mooi mijn gedachten een beetje verzetten!

:eat: jeetej Bien, jij kan dus ECHT bakken enzo..
Iedereen moet altijd lachen; hebben we hier al die winkels ( een hele keten) en
ik ben dus echt geen keukenprinses..

Gelukkig weet ik wel veel te bedenken, en of iets lekker is, dus ik kan niet
wachten om straks bij je langs te gaan op de taart :up:

Powerpuff dingen zijn toch stoere meiden poppetjes? Hoe leuk dat je dat maakt!!
Wellicht is daar straks wat in te doen daar?

Hoe dan ook, ik denk dat er voor iedereen wel een baan is, alhoewel niet alles leuk is,
maar ik zou als het moet echt alles maar dan ook alles aanpakken..
( en dan plannen om het theehuisje van ons heen natuurlijk he!!)

Hoe denken jullie dan over baan./werk/geld??? Ben benieuwd.

Back