vriendinnenclubje in Sydney?

Nog een vraagje voor de meiden met het visa al in hun paspoort. Zijn jullie naar Berlijn gegaan of hebben jullie het opgestuurd. Wij willen de paspoorten opsturen, maar komen er niet helemaal uit hoe dat te doen, aangezien je een aan jezelf gefrankeerde envelop erbij moet doen!?!

Kijk even naar het draadje van Scutch.

In de envelop naar Berlijn:
- paspoorten
- grand-letter
- creditcard machtiging voor 3 euro (voor aangetekend retoursturen door ambasade)
- aan jezelf geadresseerde envelop

Je kunt het allemaal binnen maximaal twee weken terug verwachten. Gaat heel makkelijk!

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=6908.0

Hebbes, dit is het draadje! Staat ook in hoe je aan dat machtigingsformulier kunt komen.

Good luck!

(hoop dat het werk, ben niet zo'n wiz)

Nou iedereen welkom terug, hmm meeting, klinkt gezellig, zou er bijna voor terug gaan  :?.

We zijn nu nog met mijn statutory declarations bezig, het blijkt het een heel verhaal te zijn.. Maar het einde is in zicht. Ben wel jaloers op de mensen die al hun paspoort kunnen opsturen.

Off topic:We hebben trouwens kaartjes gescoord voor Tori Amos in het Opera House, lijkt me echt geweldig!! (al zijn reisjes overseas ook heel leuk)

Het lijkt er op of ik eindelijk over m'n jetlag heen ben na een week.
Het is hier kl.weer. Maar goed. We zijn wel weer lekker thuis.
We wachten nu op wat post uit OZ waar we gegevens krijgen die we dan zwart op wit willen hebben. Met andere woorden, we zijn er bijna klaar voor om er voor te gaan. Nog wel alles regelen enzo, maar je ziet aan Bien hoe snel dat kan gaan.
Soms maken we geintjes dat we er met de kerst er al kunnen zitten. Ja, dat zou leuk zijn, maar je nog even een jaar psychisch kunnen voorbereiden is ook wel lekker. Afscheid nemen van alle laatste keren.
Volgende week krijgen we een makelaar die ons kan adviseren om ons huis te verhuren of verkopen.
Ben benieuwd.

Het lijkt mij ook erg gezellig om nu alvast kennis te maken met jullie. Ik woon in de buurt van Hoorn.
Misschien is Utrecht of A'dam wel wat.

Groetjes Marga

Dat draadje heb ik gezien, formulier ook al gedownload, maar misschien dat we het toch via UPS doen, kan je ook iets over downloaden op de site van de ambasssade. Dan hebben we snel het paspoort weer in handen.

Het is lekker om je geestelijk wat langer voor te bereiden op zo'n grote stap, maar ik ben toch wel blij dat het hier iets sneller gaat. Kan niet zo goed tegen wachten, hahaha.

We willen natuurlijk wel wachten dat ze ook daadwerkelijk een baan voor Cas hebben gevonden en dat maakt het op dit moment wel wat moeilijker. De oudste moet nog 2,5 week naar school en we gaan er van uit dat ze in september niet terug gaat, maar wat als Cas dan nog geen baan heeft. Heeft  ze afscheid voor niets genomen en moet ze misschien toch nog een maandje naar school. Jongste mag na de zomervakantie ook, dus dat wordt wat.

Morgen een gesprekje met de juf, dus ik leg het maar even aan haar voor.

Bien, je kunt gerust met TPG de boel opsturen (wel aangetekend). Wij hebben alles met TPG gedaan (ook naar Aus) en altijd snel en no problem! Scheelt volgens mij een boel $$.

Gewoon gaan! Wij krijgen alleen maar zeer positieve prognoses wat betreft werken in IT! (zei misses Chicken  :shutup: herself...hahaha).

[quote author=Kathleen link=topic=6766.msg94378#msg94378 date=1183471326]
Gewoon gaan! Wij krijgen alleen maar zeer positieve prognoses wat betreft werken in IT! (zei misses Chicken  :shutup: herself...hahaha).
[/quote]

Dat is mooi! Mijn man werkt ook in de IT. Hopelijk is het tegen de tijd dat wij gaan ook nog zo dat ze mensen zoeken!

Cas werkt wel in de IT, maar Tandem en dat is er niet overal en beperkt, maar nog steeds hebben ze mensen nodig. Hij heeft nu een advertentie gezien in Perth....nee.....wil mijn nieuwe vriendinnen niet nu al kwijt!!!

Paspoorten inderdaad maar aangetekend verstuurd via TNT.

Maxx, eentje voor jou, als we aankomen willen we natuurlijk zo snel mogelijk internet, nog tips over wie het goedkoopst etc is.

Vanavond bezig geweest met het boetseren van een  Pooh van marsepein, drama, dus meiden, bestel nooit een Pooh taart bij me. Na het weekend zal ie op mijn site staan, dan moeten jullie maar kijken.
http://www.mijnalbum.nl/Album=AXKU3XSF

Verders, ik wou dat ik al op het vliegtuig zat en de laatste maanden er al op had zitten.

Sabine

Me too....! Dit 'halverwege' gedoe vind ik helemaal niks. Te vroeg om in te pakken, te laat om helemaal niks te doen... het afscheid hijgt me in de nek en de beloning is nog niet in zicht... snappez??

Anyway, gewoon doorgaan met ademhalen  :lol:

Precies Kathleen, we zijn dan wel al druk bezig en veel dingen zijn verkocht, huis wordt steeds leger. Mijn meiden zijn ook al hun stapelbed kwijt. Maar het is toch wachten en stressen!

[quote author=Bien link=topic=6766.msg94442#msg94442 date=1183585771]
Vanavond bezig geweest met het boetseren van een  Pooh van marsepein, drama, dus meiden, bestel nooit een Pooh taart bij me. Na het weekend zal ie op mijn site staan, dan moeten jullie maar kijken.
http://www.mijnalbum.nl/Album=AXKU3XSF
[/quote]

Bien, ik zit net nog even naar je foto's op je site te kijken en ben heeeeelemaaaaal weg van die foto van Knorretje!

Knorretje taart voor jou als je aankomt in Sydney. Morgen staan er weer twee taarten bij, een Pooh taart en een Bumba taart!

Heb net de twee taarten er weer op gezet en ik ga ze straks afleveren, ben benieuwd naar die koppies van de kinderen, die van mij vinden ze (quote) 'supermooi', hahaha. Heerlijk zo'n publiek!!

Vanavond, als ik nog tijd heb, wil ik nog een taartje maken voor vrienden van ons waar we morgen gaan eten, ze komen uit Nieuw-Zeeland, dus daar moet het iets van zijn. Maar of ik er tijd voor heb tussen al het klussen en inpakken door!?!?

Bien, ik ben echt onder de indruk van je mooie taarten! Die moeten in de smaak zijn gevallen bij de kids waar je ze hebt afgeleverd. Gaat het een beetje verder met alles regelen en organiseren?
Wij zijn nu bezig om allerlei documenten bij elkaar te zoeken. Zaken die je al jaaaaaaaaaren niet meer hebt gezien, of soms nooit hebt gezien. Neem nou het leerprogramma van onze HBO-opleiding. In het Engels. Zucht.... Maar ik klaag niet, het is voor een goed doel, hahaha.

Bien, je Poehtaart is hartstikke mooi geworden, het water loopt me al in de mond. Ik vind je erg creatief, heb je nog geen Dora aanmeldingen? Is mijn zoon niet wijs van.

Groetjes Marga

Back