Hooooi meiden,
Nou de verhuizing is begonnen... of eigenlijk niet. We hebben vanmiddag de sleutel opgehaald, contract getekend, wij vol goede moet met dito fles naar het apartement toe.... deur open.... WAAAAAAT, ligt de keuken er half uit. Zat een barst in het aanrecht wat iemand zogenoemd aan het repareren was. Die 'iemand' heeft de boel open, los, vies, zonder water, etc. achtergelaten en is met de noorderzon vertrokken. Heb weinig hoop dat het dit weekend nog geregeld kan worden. Verder heeft die 'iemand' een set sleutels van het apartement, de sleutel van de garage en de sleutel van de achterdeur. Grrrrrrrrr. Deze relaxte maatschappij heeft dus als nadeel dat er ook wat lastiger dingen geregeld worden. Hans op z'n Hollands: dat pik ik niet... maar ik heb al in de gaten dat de 'how are you, you're alright, that's fine, but would you please... I'm sure you realize we're not paying any rent till this is fixed, met de liefste glimlach, betere resultaten boekt. Anyhow. We hebben de koelkast (jongens: tweedehands kopen!!!) al laten bezorgen, morgen komt het bed (die wel nieuw
). En we zijn dermate 'done with it' dat we er toch intrekken... doe de afwas wel in de badkamer
.
Dusssss, you win some, you loose some. Maar tot nu toe vier ik inderdaad de successen. Tot nu toe is het hier heerlijk. Hoewel, vandaag snikheet, moe en de balen door de Woolworths... gatver: wat had ik graag gegrepen naar een kant en klaar gedoetje van de Albert Heijn, of in ieder geval het bekende assortiment.... dan grijpt het me wel naar de keel en wil ik gehaktballen van m'n moeder :cry2:
Hans moest vandaag zijn papieren ophalen bij het bedrijf en werd direct een beetje wegwijs gemaakt. Neueueueue, je vrouw en kind in de auto laten wachten... dacht het niet. Dus wij moesten ook acte de presence maken (had ik nu maar niet die spijkerbroek aan gedaan
) Allemaal erg relaxed! Zoe was aan het rotzooien op zo'n enorme bank... ik alles weer glad strijken... nee hoor, was allemaal very informal. Zijn kinderen kwamen ook naar de TV kijken daar (zo'n joekel) en de family was altijd welkom... lachuh!
Maar eens kijken hoe dit gaat lopen: so far is het maar 5 minuten van thuis af en kunnen we dus om 17:00 met ons gat op het strand zitten met de lasagna in een schaaltje en het flesje rose in de branding (met een paper bag erover
)
Cheers!
Kathleen
Ps. moet ik niet oppassen dat dit een soort Lastava wordt? Of vinden jullie het wel leuk om onze gangen te lezen?
Ps 2: Tampet: er komt echt een eind aan! En dan ben je het allemaal zo vergeten... trust me