vriendinnenclubje in Sydney?

Hai Maaike,

Het is een vriendinnenclubje in spe, om maar te zeggen. Er zitten er al een paar in Sydney, maar ook nog een deel nog in NL. Het is zeker wel de bedoeling om ook dingen te gaan ondernemen en je bent van harte welkom  :up: Ik geloof dat er een eerste poging gaande is om de eerste DUDU (Dutch down under) bijeenkomst te plannen, dus aansluiten maar. Leuk, hoe meer hoe beter zou ik zeggen.
Maar je gaat al in januari? Leuk hoor en al zo snel! Ga je alleen, of met meerdere? (gezin?)

Nou, genoeg al die vragen.

@Marga: Jeetje zeg, wat vervelend dat je nu zo alleen zit. Is Erik de komende weken vrij, of werkt hij tussen kerst en oud en nieuw? Goeie tip van Bien om die webcam bij de eettafel neer te zetten. Leuk zeg.

Groetjes! Dijnnas

Hai,

Ik zal me ook maar even aansluiten bij het clubje nu we weten waar we terecht komen. Tasmanie gaat helaas niet door.  Het wordt omgeving Sydney aangezien Steef daar een baan krijgt.
We hopen in of ergens in de buurt van Blaxland te kunnen wonen. Dan zitten we toch nog lekker dichtbij de natuur wat we graag willen.
Op dit moment wonen we nog in Nederland wachtend op de verkoop van ons huis.

Groetjes,
Moon
The Roosters

hey Dijnnas,

Klinkt leuk.....voorbereiding op een vriendinnenclubje. Lijkt mij zeker gezellig om mee te gaan  :up:
We komen met zn 2-en. Mijn vriend en ik.
We zijn 10 t/m 28 Januari in Sydney (8 dagen Manly, 10 Dagen Neutral Bay).
Daarna gaan we een beetje rond-trekken in afwachting van ons visum en hopen in april toch echt wel in Sydney te gaan settlen en werk te vinden.
We weten nog niet precies waar alleen en hopen daar de eerste 3 weken in Januari een beetje voorkeur voor te krijgen.

Wie weet tot in Januari dus!!

Groetjes,
Maaike

[quote author=mick link=topic=6766.msg105500#msg105500 date=1198361295]
Wie weet tot in Januari dus!!
[/quote]

Dijnnas zit helaas nog een jaartje in Nederland, brrrrr.

Maareh, klinkt goed! Blijf maar veel posten hier, ben benieuwd hoe het jullie vergaat de komende maanden  :up:

@Moon,
toch Sydney? Ik lees zo hier en daar wel mee over jullie plannen en ervaringen. Leuk dat je je wilt aansluiten. Het is de laatste weken wel een beetje stil op dit topic, maar dat komt vast goed.

Succes en voor iedereen goede dagen toegewenst!

Liefs,
Dijnnas

Maaike en Cyberoo(of Moon),

Welkom bij het clubje, het is altijd leuk om alvast aan je vrienden en kennissenkring te werken.
Je zit ongeveer in het zelfde schuitje en het is ook heel prettig om je hart eens te kunnen luchten.
Het is een leuk idee om in het nieuwe jaar elkaar eens te ontmoeten. De vorige keer is er niks van gekomen, misschien 2008 wel.
Voor wie dat leuk vind mag alvast wat roepen!
Lijkt mij erg gezellig.
Vorig jaar heb ik Maxx in Australie ontmoet en dat vond ik geweldig, ook omdat ik er nu een gezicht bij heb mail ik toch anders, persoonlijker met elkaar.

Wie vind het leuk om elkaar een keer te ontmoeten en waar?

Groetjes Marga

Lijkt me ontzettend leuk Marga. Een centrale plek is afhankelijk van wie er ook wat voor voelt en waar ze vandaan komen.
Ik ben er bij  :up:

Kathleen, het is wel in Nederland hoor! Je zit nu toch in Sydney? of kom je gewoon even langs? Hihi
Groetjes Marga

Ja het wordt echt Sydney. Steef vertrekt in januari i.v.m. een baan daar. En ik en de kids kunnen pas als het huis hier verkocht is.
Dus ik hoop dat dat heeeel snel gebeurd want ik wil niet zolang zonder mijn moppie  :cry: . Maar gelukkig kan ik hier lekker gaan zitten klagen tot jullie gek van me worden en gaan verbannen  :grin:
Ik vind het wel gezellig om me hierbij aan te sluiten.

Groetjes,
Moon

hahahaaaa, sorry, even overheen gelezen. Wordt lastig voor een avondje....

Veel plezier in ieder geval!
Kath

We zijn inmiddels aangekomen.  We hebben de kerst bij familie in Melbourne gevierd en zijn met oud en nieuw weer terug in Sydney.  Lijkt me leuk om bij de Dudu meeting te zijn.  Ik hoor het wel wat het best uitkomt. 

Groetjes,
Sigrid

Lieve DUDU's

een geweldige oudejaarsavond toegewenst en een geweldig emigrerend 2008. Heb al een Australische Bubbly in huis gehaald om mee te knallen en ik hoop dat dat ons geluk brengt in 2008.

Kan eigenlijk hier niet meer weg omdat mijn taartenbusiness echt bloooming hier is, de bestellingen zijn niet aan te slepen, maar ik weet zeker dat met de DUDU meiden, we het in Oz ook kunnen beginnen, voor de nieuwelingen...... www.cakesbybien.mijnalbums.nl , kan zeker een paar creatieve meiden gebruiken als Kath en ik onze toko openen. Droom er nog steeds van Kath, een leuke tearoom met kleine taartjes en cupcakes en op bestelling geweldige taarten!!

Dat is denk ik mijn wens als ik op 31-12 om 12 uur toast........

Mogen al jullie dromen waar komen in 2008 xx

@ Bien, goed man!! Da's het betere werk, van je hobby je beroep maken. Well done. Tot die tijd, when you're ready, gaan wij een leuke tea room + ervan maken :) Jij ook, all the best and lots more.
Kathleen

Hoi meiden,

Voor iedereen een mooie jaarwisseling gewenst en een fantastisch gezond, liefdevol en succesvol 2008!

@ Bien: ik ga zo nog een blik werpen op je site. Ben benieuwd of er weer wat bij is gekomen.

@ Sigrid: Is het allemaal goed verlopen? Leuke kerst gehad bij je familie? De meeting waar we eerder over spraken is in NL, maar er zal vast wel animo zijn voor een meeting in Sydney. Is er nog iemand die interesse heeft om in NL bij elkaar te komen? We zitten op 2 nu geloof ik  :smile:

nou Bien die taarten zien er heerlijk uit.

kan me voorstellen dat het goed loopt.

groetjes,
Moon
The Roosters

Bien, leuke website, ik krijg al water in m´n mond. Fantastiche meid.
maar ben jij dat met je 2 dochters op die foto, schattig hoor.

Groetjes Marga

Marga, dat ben ik inderdaad met mijn 2 meiden voor de finale van de WorldCupRugby Zuid Afrika tegen Engeland, natuurlijk zijn we voor Zuid Afrika!!!!

Meiden, bedankt voor de complimenten, maar hou de site in de gaten, want de productie is inmiddels erg hoog, 2-3 taarten in de week is niets!!

Voor iedereen, een gelukkig 2008 en dat je grootste wens mag uitkomen. Normaal schrijf ik altijd dat ik hoop dat al je wensen mogen uitkomen, maar mijn zus zei mij vandaag dat je grootste wens mag uitkomen en dat zei ze ook tegen de rest van de familie en onze wensen zijn erg uitlopend (zwangerschap bv) , dus ik vond het eigenlijk wel een mooie wens. Al je wensen...dat is waarschijnlijk onmogelijk, dus nogmaals, dat jullie grootste wens mag uitkomen......Kath, dit jaar openen we onze tearoom...

Back