vriendinnenclubje in Sydney?

We maken er gewoon meteen een tea-room keten van.. ;) Elke stad met meer dan 50.000 inwoners een tea-room met prie-eeltjes (?), uitzicht over zee, enzo.. ;)

Voor iedereen de beste wensen voor 2008 en dat het jaar maar naar wens mag verlopen!

Bien, dat rose kasteel! Zoooooo mooi!
Knorrtje blijft overigens nog steeds mijn favoriet  :smile:

Iedereen een heel gelukkig en gezond 2008. We gaan er voor.

Bien, ik heb je website naar m'n vriendin gemaild en je raad het al, zij wil graag een taart bij je bestellen maar wil eerst weten wat het kost en of je een beetje in de buurt woont.
Ik heb geen idee hoeveel km zij voor een taart wil rijden. Maargoed.
Het gaat om een schatkist taart voor haar zoon. Die wordt in februari 6.

Stuur me anders maar een pm zodat ik haar e-mail adres kan doorgeven.

Groetjes Marga

hahaha Marga, had ik toch helemaal niet in de gaten dat die mail van jou kwam. Toen ik forum las, dacht ik eigenlijk gelijk aan het taartenforum waar ik ook veel zit en daar was ik geen berichtje tegengekomen.

Heb inmiddels je vriendin gemaild, want ik woon nl in de buurt van Rotterdam en dat is best een eindje uit de buurt, maar ik heb haar gelukkig wat andere collega taartenbaksters kunnen aanbevelen, dus hopelijk kan ze daar terecht.

Voor degene die benieuwd zijn geworden, ik reken 1,50 per persoon, dat is altijd het makkelijkste en de meeste taarten kan ik voor elk aantal personen wel maken.

[quote author=Bien link=topic=6766.msg106839#msg106839 date=1199459512]
Voor degene die benieuwd zijn geworden, ik reken 1,50 per persoon, dat is altijd het makkelijkste en de meeste taarten kan ik voor elk aantal personen wel maken.
[/quote]

1,50 pp?  das nie veul, heul weinig zelfs!

Het is inderdaad niet veel, maar het is nog steeds een hobby. Voelt nog steeds alsof ik veel te leren heb voordat ik echt alles kan maken. Morgen heb ik weer een grote opdracht en probeer ik ook wat tijd te reserveren om weer eens nieuwe dingen uit te proberen, lekker nieuwe vullingen uit proberen. Nadeel alleen is dat ik dat natuurlijk ook moet proeven!!

Nou Marga, Miranda heeft de bestelling geplaatst, grappig dat jouw Erik hem bij mij komt ophalen.

Ja Bien, dat is wel apart dan zo'n eerste ontmoeting. Maar Miranda heeft veel meer vertrouwen in jouw taartkunsten dan je collega uit Hoogwoud. Complimentje toch? Dan geef je tegen die tijd maar een adres door waar Erik de taart kan komen ophalen.
En Miranda, die ken ik al vanaf de kleuterschool, dus dat is nu al bijna 30!!! jaar. Die is zo gek als een deur en al zou ze 1.5 uur moeten rijden voor een taart, ach als ie dan maar mooi en lekker is.
Maar nu komt het ook heel goed uit.

Vind jij het trouwens ook leuk om een keer mer de DUDU's af te spreken ergens? Dijnnas had er ook al zin in. Dan zijn we al met z'n 3en. Wie weet komen er meer bij.
Maar ook sydney mensen die nog geen DUDU zijn of willen zijn, zijn natuurlijk van harte welkom toch?

Dus laat het even weten dan kunnen we een keer wat afspreken.

Groetjes Marga

ik vind afspreken altijd gezellig  :grin: ik ben helaas maar tot 29e in Sydney...daarna gaan we een tour de Oz maken en zijn rond Mei weer terug in Sydney. Ik hou het wel in de gaten en meld mij weer aan als ik aan kan haken.

Hoi Mick,
Misschien kan je wat afspreken met de DUDU's die al in Australie zitten.
Wij zitten nog in Nederland. Er komen vast nog wel meer gezellige uitjes, je bent altijd welkom.

Groetjes Marga

Natuurlijk vind ik het gezellig om keer met de DUDU's die nog in nederland zijn af te spreken, alhoewel het voor ons nog altijd niet zeker is of we ooit nog in Sydney terecht komen, maar ik blijf hopen!!

Neem ik een taartje mee, hahaha

Hee hallo alle dudu's.
Hoop dat sommigen mij nog herkennen. ben nu 3 maanden niet online geweest... :cry: en nu net weer even bijgelezen. Effe ter herinnering: Was degene die zwanger was en net voor vertrek een dochtertje heeft gekregen... Vent australisch en emigrerend naar Sydney.
Nou, inmiddels drie maanden geleden aangekomen. Na anderhalve maand bij schoonfmilie ons huis ingetrokken, kerst en oud en nieuw daar gevierd (iedereen nog de beste wensen!!) en nu helaas al weer terug in NL. Mijn vader is in net na ons vertrek ernstig ziek geworden (mijn grootste vrees) en afgelopen maandag overleden. Gelukkig waren we nog net op tijd terug in NL en heb ik hem nog kunnen spreken en zien. Dus door alle toestanden afgelopen tijd niet op internet geweest. Computer (in container) ook nog niet aangekomen in Sydney... Hopelijk straks als we weer terug in Sydney zijn. Ik blijf nu hier in Nl tot 17 feb en vlieg dan weer terug. Heb ik al een Dudu meeting gemist in Oz of zit die er nog aan te komen???? Wil nog steeds graag van de party zijn.
Groetjes, Panky

Hoi Panky,

Als eerste gecondoleerd. Ik was je nog niet vergeten hoor. Dat is heel ingrijpend wat je hebt meegemaakt de afgelopen tijd. + de hormonen die nog door je lichaam razen. Denk goed om jezelf hoor.
Je hebt nog geen bijeenkomst gemist zowel in Nederland als in Australie. Er komt er vast nog wel eentje,
en nog eentje en nog eentje.
Ik wens je veel sterkte.

Groetjes Marga

Hey Panky, gecondoleerd. Wat erg zeg. Mijn dochter was 10 weken toen mijn vader plotseling overleed. Het is/wordt een moeilijke periode. Heel veel sterkte!!!

Kathleen

Hoi meiden,

Klinkt leuk een Dudu meeting! Mag ik ook mee doen  :drink:  :smile:
ondanks dat het voor mij nog het langst zal duren van iedereen op dit forum , voordat we daadwerkelijk in Sydney zullen zijn?( misschien nog wel 3,5 jaar  :cry: )

Panky : heeel veel sterkte, wat ontzettend zwaar voor je.

Panky, gecondoleerd met het verlies van je vader, wat een verschrikkelijk bericht. Gelukkig heb je je vader nog kunnen spreken en zien. Sterkte de komende periode. We waren je nog niet vergeten hoor, het was zo'n bijzonder verhaal.

Hoeveel mensen hebben we dan in NL al paraat voor een meeting? 4? Marga, Bien, Skippie en ik? We komen er wel he ;)

Maxx, voor als je weer terug bent in OZ. Kijk even op pag 16 van 'wat kan je niet krijgen in Australie'
Een probleempje met de kroketten. Even je zwager spreken!

Groetjes Marga

Panky, tuurlijk waren we je nog niet vergeten. Meid, wat een ellendig verhaal en wat besef je dan weer dat leven (geboorte) en dood soms zo dicht bij elkaar liggen. Heel veel sterkte!!

Panky, gecondoleerd en veel sterkte.  Gelukkig dat je hem nog hebt kunnen spreken.  Had hetzelfde vorig jaar met mijn vader, maar niet net na vertrek met een baby.  Tot straks in Sydney, je komt op mijn verjaardag terug.

Thanx dudu's voor alle steunbetuigingen!! leef in een stroomversnelling op het moment. veel te regelen. gelukkig kan alles redelijk op t gemak, want blijf ik een tijdje.

Back