vriendinnenclubje in Sydney?

's Middags is voor mij ook geen probleem hoor en Utrecht is ook goed, aangezien ik uit Nieuwerkerk ad IJssel kom en met de trein zo in Utrecht ben, maar waar in Utrecht spreken we dan af?

Alles nog steeds onder voorbehoud want ze zijn nu weer aan het rommelen met de rugby data voor de jeugd!?!??!?
 
Hoi meiden,

We kunnen afspreken op het centraal station op een bepaalde plek. 13.00 uur perron 1 in de centrale hal.?? Niet te vroeg, niet te laat. Lijkt mij het handigst. Dan zien we wel waar we wat gaan drinken. Even een gekke hoed opzetten komt het helemaal goed. Als jullie een ander idee hebben vind ik dat ook prima.

Groetjes Marga
 
Hey DUDU's in Holland!

Nemen jullie wat foto's tijdens jullie eerste ontmoeting? Dan doen wij dat hier in Sydney een weekje later! Op 16 maart zitten Ingrid, Sigrid, Panky, Cora, Linda en ik in Darling Harbour aan de thee/koffie (daarna wellicht iets sterkers :lol:!

Veel plezier volgende week!

Groetjes
Maxx
 
ahhhh das veel leuker in Darling Harbour thee drinken! Wij moeten het doen met Utrecht, off all places  :lol:
Maar euuhh weekje later? wij hebben een date op 22 maart, jullie een weekje eerder toch?  :whistle:

Marga en Bien, ik kom met de auto, want de trein vindt ik veels te duur, weet iemand of ik daar makkelijk ( lees niet voor 5 euro per uur ) parkeren?
 
hoi allemaal,

Erik is voor zijn IELTS geslaagd met een gemiddelde van een 8. Zijn hoogste cijger was een 9, daar mag je toch best trots op zijn. Ik zelf hoef de test niet te doen, dat val weer alles mee. Nu op naar de medische keuring.

Groetjes Marga
 
Marga en Erik!

Proficiat :up: Geweldig dat jullie weer een fase hebben kunnen afronden. Nu de volgende ronde. Is dat de laatste eigenlijk? Ik vond de medische keuring eigenlijk een makkie. Het is wel even wat geregel maar eigenlijk is het zo gebeurd. Het is eigenlijk, voor jezelf, ook nooit weg zo'n medische check zo af en toe!

Groetjes
Maxx
 
DUDU's in Nederland, ik kan volgende week niet!?!!? Aangezien we sinds maanden een rugby vrij weekend hebben, heeft manlief mij en de kids verrast met een weekendje weg. Vandaag waren we nl de agenda's aan het doornemen en zag ie ineens die ontmoeting staan en toen moest ie helaas de verrassing verklappen.

Sorry meiden, had er wel zin in, maar moet zeggen dat ik natuurlijk ook heel blij ben met deze onverwachte verrassing, kunnen we als gezinnetje wel even gebruiken!
 
[quote author=Marga link=topic=6766.msg112835#msg112835 date=1204449499]
hoi allemaal,

Erik is voor zijn IELTS geslaagd met een gemiddelde van een 8. Zijn hoogste cijger was een 9, daar mag je toch best trots op zijn. Ik zelf hoef de test niet te doen, dat val weer alles mee. Nu op naar de medische keuring.

Groetjes Marga
[/quote]

Wat een score, gefeliciteerd zeg!
 
Hallo Dudu's in NL!

Gisteren heeft er een historisch moment plaatsgevonden, namelijk de eerste DUDU meeting in Sydney  :lol: :grin: :up:!

Ik vond het echt een leuke middag en ik neem aan dat Sigrid, Ingrid en Panky dat ook vonden want gezamenlijk is besloten iedere maand bij elkaar te komen en iets leuks te gaan doen.

Onze ontmoeting was op een heerlijk zonnig terrasje in Darling Harbour (ruim 27 graden... :lol:). Er zijn natuurlijk wat foto's gemaakt (zoals beloofd) alleen heb ik geen idee hoe ik die hier moet posten :? (Bovendien weet ik niet of iedereen zich hier wel wil tonen) :grin: Misschien beter om geinteresseerden te emailen?

Meiden in NL. Ik wens jullie volgende week net zo'n leuke dag toe (en vergeet de camera niet)!

Groetjes
Maxx
 
Hoi Bien,

Gaat het nog door a.s. zaterdag?

Laat het even weten, Skippie en kunnen wel. Je mag ook even een pmmetje sturen.

Misschien tot zaterdag, groetjes Marga
 
o ja en heel belangrijk, hoe kan ik het vergeten :? ons visumaanvraag is goedgekeurd door het DIAC.
YES :up: Weer een stapje verder.

Marga
 
Heeeeeeeeee hallo dudu's in Holland,

Hebben jullie al ge-meet of nog niet. Ben zo benieuwd hoe het was.
Enne...nog GEFELICITEERD Marga!!

Groetjes Panky
 
Hoi meiden,

Het is helaas niet doorgegaan. We waren maar met z'n drie-tjes, en toen er nog een niet kon hebben we het maar helemaal afgezegt. Volgende keer beter. We wachten nu op een forumuitje. Ik had vernomen dat er een paar leden het wilden organiseren.
Dat lijkt me erg gezellig. Ik ben er zeker bij.

De eerste helft van de medische keuring zit er ook op voor ons. Over een paar weekjes de tweede helft.

Groetjes Marga
 
[quote author=Marga link=topic=6766.msg114991#msg114991 date=1206968570]
Hoi meiden,

We wachten nu op een forumuitje. Ik had vernomen dat er een paar leden het wilden organiseren.
Dat lijkt me erg gezellig. Ik ben er zeker bij.

Groetjes Marga
[/quote]

Hai Marga, Ik hoop ook op een forum uitje! Bij een e.v.t Sydney uitje zal ik n.l niet bij zijn omdat onze plannen een beetje van richting veranderd zijn.
Bij de Amsterdam seminar had ik het er met E en E over dat er maar weer eens een forum uitje georganisserd moest worden.Maar wie dat op zich neemt weet ik niet, dus misschien komt er door dit berichtje wel een vrijwilliger?  :smile:
Op zich zou ik best zoiets willen regelen, maar ik ken geen leuke plekken behalve hier in de buurt van Eindhoven, en das nou nie bepaald centraal voor de meeste forummers lijkt mij  :lol:
 
Hallo allemaal,

Wij (fam. Munnichs) komen als alles meezit eind 2008 richting Sydney. Ik (Jacky) zou dan graag eens bij een afspraakje met jullie vriendinnenclubje aanwezig willen zijn. Dus als jullie tegen die tijd nog eens bij elkaar komen dan houd ik me aanbevolen.

Groetjes,
Jacky
 
Hoi Jacky,
Wat leuk dat ook jullie naar Sydney komen. Hebben jullie al enig idee waar jullie gaan wonen?
Wij hebben inmiddels alle papieren rond. Het wachten nu is dat ons huis verkocht wordt. We hopen half september dit jaar te vertrekken. Wij willen vlak bij de blue mountains gaan wonen. Penrith die kant op.
Als je het forum in de gaten houd weet je wanneer er wat georganiseerd wordt. Zit je eenmaal in Aus. dan is bellen ook makkelijk. Ze hebben daar ook al een leuk groepje.

Kom je ook naar het formuitje volgende week zondag 25 mei. Bij kletsdoos vind je meer info.

Ik hoor het nog wel, groetjes Marga
 
Hoi allemaal! Zal me even voorstellen, mijn naam is Ruby en ik woon met mijn man Gerry sinds januari in Bangor (bij Menai), met de trein 20 minuten van Sydney. We zijn hier met hondje en 2 katten en we hebben het heel erg naar ons zin. Ik zou het leuk vinden om, als jullie weer iets afspreken, ook van de partij te zijn! Lijkt me echt gezellig om zo Nederlanders te leren kennen.
 
Hoi Jacky en Ruby,

Welkom bij de club!! Stuur me svp even in een pm jullie prive email en voor jou Ruby ook je mobiele nummer. Op het moment dat we weer wat gezelligs gaan doen, dan neem ik contact op. Ik vertrek volgende week even naar NL voor 3 weken, maar zodra ik terug ben komt er weer een leuke uitje. Inmiddels hebben we al een leuke groep bij elkaar.

Jacky succes straks met de verhuizing en Ruby ik zie je vast snel.

Groetjes
Maxx
 
Back
Top