Hoi Cora welkom bij de club,
Ik (wij) zitten nog steeds in Australie en met heel veel regen. We hebben vandaag weer een dagje binnenstad gedaan. Daar heeft het niet zoveel geregend gelukkig. Nu regent het al een paar uur pijpenstelen. Geeft niks, zijn we wel gewent. A.s vrijdag gaan we weer naar huis. Jammer, maar ook wel prettig want er wachten 2 lieve kindertjes op ons die ons missen en wij hun natuurlijk. Onze dochter ging helemaal beteuterd op de bank zitten nadat wij onverwachts gebeld hadden. Veel souvenirs gekocht, veel gefilmd, heel veel foto's gemaakt en heel veel info gekregen ook over buurten waar je goed kan wonen waar veel scholen zitten en zelfs voetpaden zijn en je naar school kan fietsen. Maar dat is even voor later ook websites van makelaars waar je mooie huizen kan kopen.
Kortom, heel veel goede info en niks om je over zorgen te maken want ook hier kan je alle zaken goed regelen.
Dus als jullie vragen hebben kan ik daar misschien wel antwoord op geven. Anders Tanja wel of een van de andere meiden, die zitten hier al een tijdje.
Tanja, ik zal je morgen proberen te bellen of we 'savonds langs kunnen komen, donderdag lukt niet want dan hebben we andere plannen.
En anders zijn we zaterdag weer thuis in Holland en moeten we nog een heel tijdje wachten.
Ik stop er nu mee, het is weer bedtijd.
Groetjes Marga