[quote author=lizzyhas link=topic=9781.msg133331#msg133331 date=1235731196]
[quote author=Dijnnas link=topic=9781.msg133319#msg133319 date=1235723783]
[quote author=lizzyhas link=topic=9781.msg133311#msg133311 date=1235718056]
Maar al die mensen die nu een beetje tegengas geven, wat een beetje raar overkomt als je het mij vraagt, waarom zijn jullie dan naar Aus gegaan en zou je terug willen?
[/quote]
Of de enige reden dat je naar Australie vertrekt ongenoegen moet zijn :
nou vind ik wel een heel negatieve vertaling van mijn overwegingen hoor.
jij gaat toch ook niet naar Oz omdat je liever in nederland bleef om diverse redenen.
nou dan.
Maar het bewijst wel dat t antwoord van Sacha het beste is, "waarom niet"
ben je meteen van het gezeur af. :roll:
[/quote]
Ik reageer op de negatieve uitingen en ongenoegens over NL binnen dit topic, niet specifiek op jouw opmerkingen. Jij vindt het raar dat ik tegengas geef en dat ik absoluut niet uit ongenoegen weg wil, maar omdat ik de kans hoop te krijgen. Ik bekijk het gewoon anders dan sommigen hier en vertrek niet uit ongenoegen.
Voel je ajb niet aangevallen. Zoals ik zei: ieder zijn of haar mening.
[quote author=Dijnnas link=topic=9781.msg133319#msg133319 date=1235723783]
[quote author=lizzyhas link=topic=9781.msg133311#msg133311 date=1235718056]
Maar al die mensen die nu een beetje tegengas geven, wat een beetje raar overkomt als je het mij vraagt, waarom zijn jullie dan naar Aus gegaan en zou je terug willen?
[/quote]
Of de enige reden dat je naar Australie vertrekt ongenoegen moet zijn :
nou vind ik wel een heel negatieve vertaling van mijn overwegingen hoor.
jij gaat toch ook niet naar Oz omdat je liever in nederland bleef om diverse redenen.
nou dan.
Maar het bewijst wel dat t antwoord van Sacha het beste is, "waarom niet"
ben je meteen van het gezeur af. :roll:
[/quote]
Ik reageer op de negatieve uitingen en ongenoegens over NL binnen dit topic, niet specifiek op jouw opmerkingen. Jij vindt het raar dat ik tegengas geef en dat ik absoluut niet uit ongenoegen weg wil, maar omdat ik de kans hoop te krijgen. Ik bekijk het gewoon anders dan sommigen hier en vertrek niet uit ongenoegen.
Voel je ajb niet aangevallen. Zoals ik zei: ieder zijn of haar mening.