Marijs
XPdite Sponsor
Heidi...ik dacht echt: nu ga je het vertellen... Is het anders geen idee om het samen met Darren te doen?
Eerlijk gezegd denk ik dat voor jou het 'juiste' moment niet gauw komt, want er is geen 'juist' moment.
het zal voor jou en voor je ouders altijd moeilijk blijven.
Wat zul jij trots op jezelf zijn als je het hebt verteld, maar je moet het nu wel doen. Vind je het ook moeilijk
om te vertellen omdat je nog twijfelt, of heb je dat helemaal niet meer?
Ik bedoel, het is makkelijker om iets te vertellen waar je voor de volle 100% achter staat, dan iets waar je
met je zelf nog niet helemaal uit bent.
Een brief schrijven lijkt mij jou ook passen, je schrijfvaardigheid is groot en duidelijk, je kunt de dingen
goed onder woorden brengen.
Kom op meisje, echt even doorzetten, want hoe langer je de dingen meesleept, hoe zwaarder ze worden!
Veel succes, Marja
Eerlijk gezegd denk ik dat voor jou het 'juiste' moment niet gauw komt, want er is geen 'juist' moment.
het zal voor jou en voor je ouders altijd moeilijk blijven.
Wat zul jij trots op jezelf zijn als je het hebt verteld, maar je moet het nu wel doen. Vind je het ook moeilijk
om te vertellen omdat je nog twijfelt, of heb je dat helemaal niet meer?
Ik bedoel, het is makkelijker om iets te vertellen waar je voor de volle 100% achter staat, dan iets waar je
met je zelf nog niet helemaal uit bent.
Een brief schrijven lijkt mij jou ook passen, je schrijfvaardigheid is groot en duidelijk, je kunt de dingen
goed onder woorden brengen.
Kom op meisje, echt even doorzetten, want hoe langer je de dingen meesleept, hoe zwaarder ze worden!
Veel succes, Marja