Hoi Sidonia en de anderen natuurlijk,
Ik zou me er wel schuldig bij voelen om het eerst mijn vader te vertellen en dan pas mijn moeder want dan denkt ze gelijk dat ik haar buitensluit. Nu is de band met mijn moeder ook weer niet geweldig maar dit kan ik ook niet over mijn hart verkrijgen. Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat er minder moeite mee heb om het mijn vader te vertellen want hij heeft zelf al een keer heeft gevraagd hoeveel een ticket naar australie kost om mijn schoonouders op te zoeken. Daarnaast heeft hij ook nooit commentaar op iets wat ik wil met de kinderen, zoals mijn 3 daagse trip naar pipodorp, alleen met de kinderen. Mijn moeder had gelijk al zoiets van' jij alleen met de kinderen. Die vindt alles wat ik met de kinderen doe onverantwoord, ook al rijd ik alleen maar naar de andere kant van nederland naar de speeltuin.
Ik heb nu het plan om dadelijk na het naar school brengen van kevin met jeremy naar mijn ouders te gaan om kevins rapport te laten zien, ik zeg dan gewoon dat ik niet alleen dat bij me heb maar ook een paar andere dingen en dan leg ik die foldertjes/boekjes bij hun op tafel. Mijn vader begint pas om 14.15 uur met werken dus ik heb dan nog een uurtje.
En als ik dit geregeld heb dan staat me nog een zware taak te wachten; namelijk het vertellen van mijn buren. Daar hebben we een heel goed contact mee. Die mensen krijgen ook een zware hartverzakking als ik het hun vertel. Die zijn helemaal bezeten van onze kinderen, omdat ze die zelf nooit hebben gekregen, tot hun spijt.
Ik heb het er wel eens over gehad maar daar heb ik al eens over geschreven. Dat zal ook niet meevallen. ze verwachten het helemaal niet of pas over 30 jaar of zo maar dan hoef het ook niet meer.
groetjes heidi