Wat kun je in Australie niet krijgen?

Hoi,

Natuurlijk heeft het te maken met waar je woon(de) in Nederland en waar je woont in Australie, maar het valt me op dat ik nooit condensstrepen van vliegtuigen ziet.

Jammer eigenlijk.. vond het altijd mooi om naar te kijken :up:

Verder nog opzoek naar een wijnvacuumpomp (zodat de wijn niet zuur wordt). We zijn geen grote wijndrinkers, dus hij gaat vaak meerdere dagen mee.

Groeten Sander
 
Stel dat je het niet gevonden krijgt zit er maar 1 ding op... toch alles opdrinken of je geeft het aan de hond dan heeft hij ook een gezellig nachtje.

:up:

Jack :evil:
 
[quote author=r2d2 link=topic=8096.msg108784#msg108784 date=1201078492]
Verder nog opzoek naar een wijnvacuumpomp (zodat de wijn niet zuur wordt). We zijn geen grote wijndrinkers, dus hij gaat vaak meerdere dagen mee.
[/quote]

Ik had de mijne meegenomen, maar Howards Storage World verkoopt de VacuVin ook (made in Delft) http://www.howardsstorageworld.com.au/
 
Hoi

Heb het niet helemaal gevolgd.  Maar heeft iemand ooit goedkope vulpennen in OZ gevonden en vullingen ervoor, en dan ook sneldrogende vullingen voor linkshandige.

Sidonia
 
Hm, veel kaas dus. Dat is mooi.

En VacuVin is typisch Nederlands. Alhoewel.. ik werkte in een club in Melbourne, en daar hadden ze ze gewoon. Dus ik denk dat ze wel bij de horecagroothandel verkrijgbaar zijn. Of bij een wijn speciaalzaak. Misschien onder een andere noemer..?
 
Hoi,

Nog even over de kroketten, een paar pagina's terug staat een adres waar je de echte Nederlandse kroketten en bitterballen kunt bestellen of ophalen.
Het is in St. Mary's vlakbij Penrith is dat.
Succes :up:

Groetjes Marga
 
Ik heb het toch maar even opgezocht voor de liefhebber. Ze hebben ook frikandellen.
Het adres, hier komt ie.(van pag.5)


Mulfric Foods, St. Marys NSW
Tel. 02 9673 4033 (bestellen of zelf ophalen op 17 Plasser Crescent)

Eet smakelijk,  Marga
 
Ik denk dat er maar eens een een ordinaire bier en frituuravond moet komen ooit.. Ergens.. :p Bitterballen, frikandellen en kroketten.  :p
 
Kep me suf gezocht naar een dweil... :?
Uiteindelijk maar met aanrechtdoekjes extra groot (= niet groot) gedweild om niet een of ander systeem te hoeven kopen waar we er al genoeg van hebben...in Nederland...ff wachten dus
 
[quote author=Marga link=topic=8096.msg108819#msg108819 date=1201097678]
Ik heb het toch maar even opgezocht voor de liefhebber. Ze hebben ook frikandellen.
Het adres, hier komt ie.(van pag.5)


Mulfric Foods, St. Marys NSW
Tel. 02 9673 4033 (bestellen of zelf ophalen op 17 Plasser Crescent)

Eet smakelijk,  Marga[/quote]

Mooi is dat...........
Bestel ik een doos kroketten in 1 keer en ik vraag of dat mogelijk was.
Ja krijg ik te horen met veel plezier.
Is het mogelijk of je het kunt thuisbrengen, ja krijg ik weer te horen ...met veel plezier.
Toen ik mijn adres doorgaf hingen ze op  :? :-( :oops:  .........heb ik iets fout gedaan of gezegd ?  :?  :shock:

Snap er niks van, kun je ineens veel kroketten verkopen en dan hangen ze op....

Jack :evil:
 
Nou jack, dat zoiets bestaat in Australie, belachelijk.
Wil je wat kopen krijg je dit.  :grin: :grin:

Anders hadden ze onderweg een doosje extra in Cairns kunnen afgeven..

Groetjes Jolanda  :up:
 
Even terug komend op off topic;


[quote author=Jack link=topic=8096.msg106801#msg106801 date=1199441059]
[quote author=Tekkel link=topic=8096.msg106798#msg106798 date=1199439026]
[quote author=Jack link=topic=8096.msg106789#msg106789 date=1199437445]

Maar 1 recht voor de vrouwen.

Jack :evil:
[/quote]
Da's alleen weer zo'n uitdrukking die in het engels niet echt overkomt :?

Bart[/quote]

Dan mag jij dat aanrecht voor me vertalen, ben benieuwd... :smile:

Jack :evil:
[/quote]


For women there is only one right; right on!

enne; we zijn al bijna toe aan een frituurpan kopen... wie komt er kroketten bakken??


aukje


Oh ja, wat ik mis in Australie, en wel verwacht had te vinden; iemand die terugbelt na dat hij/zij dat beloofd heeft... zucht.
 
Mensen die op tijd komen, en mensen die zich aan afspraken houden. Zijn die er wel te vinden?

Ik kan daar echt slecht tegen.. ik heb heel stipt, qua werk. Ook qua communicatie ben ik altijd snel en houdt mij aan afspraken.
 
[quote author=mammavark link=topic=8096.msg109043#msg109043 date=1201256609]

enne; we zijn al bijna toe aan een frituurpan kopen... wie komt er kroketten bakken??

[/quote]

IK natuurlijk!
 
Kroketten maken is niet moeilijk volgens mij :)

Je kan frikadellen trouwens ook bakken ;) Alleen lekker is het niet.
 
Back
Top