Wat kun je in Australie niet krijgen?

[quote author=Hansie link=topic=8096.msg109057#msg109057 date=1201260263]
[quote author=mammavark link=topic=8096.msg109043#msg109043 date=1201256609]

enne; we zijn al bijna toe aan een frituurpan kopen... wie komt er kroketten bakken??

[/quote]

IK natuurlijk!
[/quote]

Ik WIST het!!!!

joepie!! kroketten feestje bij Aukje!
 
[quote author=Luuk link=topic=8096.msg109063#msg109063 date=1201260677]
En bitterballen? Frikadellen? :) Kaassoufflés?
[/quote]

Hier in Monbulk kan je gewoon kroketten bestellen bij de Fish & Chip ship hier in Monbulk !!
 
updeetje over AV-bier: is te bestellen en dan komt het uit duitsland. de ouderwetse Claustahler, nog lekker ook!!!
 
Dommelsch.....!

Maar ze schijnen wel erg lekker Coopers bier te hebben in Adelaide.
We hebben een rondleiding gehad in de brouwerij van Coopers, was erg leuk.
Het schijnt dat Fosters meer een export produkt is, net als hier Heineken :grin:

Vreemd verhaal he, voor iemand die zelf nog niet eens bier lust....
 
In Nelson Bay is een restaurant ( Aqua Blue bij de Marina) waar ze een hele range aan Belgische bieren verkopen, waaronder Dommelsch....
 
oi!
Dommelen mag dan wel dicht bij de belgische grens liggen maar Dommelsch is toch echt erg nederlands!
 
(Ik weet even niet hoe je zo'n quote doet)

Terugbellen is hier inderdaad iets wat ze nog niet hebben uitgevonden. Waarom hebben bedrijven een antwoordapparaat als ze je niet terugbellen? En kan iemand me uitleggen waarom men een e-mail adres heeft als je nooit een reactie krijgt? Buitengewoon irritant.
Het kost ze trouwens ook klanten. Wij willen een zonnepaneel op het dak en ik heb een aantal verschillende bedrijven gemaild. Er was er maar eentje die vlot reageerde en die kwam dan ook nog met zo'n goede offerte dat de rest het kan vergeten, mochten ze ooit nog terugkomen van vakantie.

Groetjes,
Rixta
 
[quote author=Luuk link=topic=8096.msg109045#msg109045 date=1201256935]
Mensen die op tijd komen, en mensen die zich aan afspraken houden. Zijn die er wel te vinden?

Ik kan daar echt slecht tegen.. ik heb heel stipt, qua werk. Ook qua communicatie ben ik altijd snel en houdt mij aan afspraken.


[/quote]

Nou Luuk maak je borst maar nat. Ik heb de laatste weken nog al wat afspraken gehad, waarbij mensen te laat kwamen of gewoon niet opkomen dagen zonder te bellen. En dan moet je zelf gaan bellen waar ze blijven.
En zoals eerder genoemd niet terug bellen of niet antwoorden op je emails...... :-(

Maar ja eerlijk is eerlijk dit is niet typisch Australisch. Dat soort dingen kwamen in Nederland ook voor.
 
Kwestie van een knop omzetten denk ik. Ik zelf erger me ook aan dat soort dingen, maar het heeft toch geen zin. Positief benaderen en go with the flow. Relaxxxxx
 
Dat lijkt me wel moeilijk. Ik ben altijd bereikbaar, kom altijd op tijd.. reageer altijd op mijn e-mail.

Hm. Eigen baas worden.. ik hoor het al.
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8096.msg109268#msg109268 date=1201450988]
Ook dan zul je het niet ontwijken; je hebt altijd met anderen te maken.
[/quote]

Daar heb je gelijk in.. alleen heb je dan (als je het goed doet) de situatie dat men van JOUW afhankelijk is.. en dus misschien wat meer moeite doet. :)
 
Je zal altijd van anderen afhankelijk blijven. Je hebt een afspraak met een opdrachtgever die niet op komt dagen, je wilt je kantoor opnieuw inrichten, maar de klusjesmannen komen te laat, je hebt afgesproken dat er tussen zo en zo laat een palet papier komt, maar het bedrijf dat het levert neemt niet op. Etc, etc. Een utopie om te denken dat je het allemaal in eigen hand kunt houden. Gewoon relax en go with he flow en op een goede manier invloed uitoefenen waar mogelijk. Heeft er niets mee te maken of je het goed doet, of niet. Soms heb je gewoonweg zaken niet in eigen hand. Kom je van zelf achter als je jarenlang in het bedrijfsleven werkzaam bent (of waar dan ook) en met verschillende soorten mensen te maken krijgt.

Maar back on topic: ehm...echt lekkere drop? Of was die al gemeld?  :lol:
 
Echte drop kan je ook in Sanctuary Cove krijgen - voor de mensen die rond Brisbane, Logan en richting Gold Coast wonen. Allerlei dropsoorten daar.
 
Drop drop jjajaaaaa lekker  :happy: :w00t: :w00t: heb je hier ook , echt lekker vooral die zwarte :shock: :wow3: :w00t: :wow3: drop whooohooo , krijg je lekker veel energie van.lekker

Jack :loldevil: :loldevil:
 
Drop Jajjjaaaaa drop moet  :prop: :w00t: :w00t: drop doet me goed Yeah :wow3: :happy:
Krijg je ook veel energie van...whooooohahaaaa yippie :w00t:
Come on give me drop..... :w00t: :w00t: ben moe maar ikkan niet slapen...drop is goed en doet me goed :shocking: :shocking: :wow3:
krijg je ook mooie zwarte tanden van :grin: :lol: :lmao: kan me niet schelen..... :w00t: drop is goed....feel the energy...........

Eeumm,

Jack :loldevil:
 
Back
Top