Ben niet van plan om iets mee te nemen hoor, maar wie weet wat we nog krijgen
de 2 zakken drop van mijn ouders komen vast nog wel op, maar ik heb geen idee of er op 8 feb (afscheidsfeestje) toch nog mensen zijn die een zak drop o.i.d. geven (ook al hebben we aangegeven geen kadootjes te willen
)
Volgens mij heeft Sabien ooit eens verteld een pak stroopwafels in de tas te stoppen, omdat de rij van mensen die iets aan te geven hebben korter is dan de rij met mensen die niets aan te geven hebben en dat je zo sneller door customs kunt komen.
[quote author=Eerainuh link=topic=8096.msg109346#msg109346 date=1201518796]
Annemiek, als je iets aangeeft kan het goed zijn dat je er geen problemen mee hebt. Een ongeopende zak drop (om maar in de dropsfeer te blijven) kan goed zonder probleem door komen. Maar geef het wél aan, want zoniet, dan ben in je trouble.
Ik weet niet wat voor voedsel je allemaal in je bagage zou willen meenemen (heb je nog ruimte?!), maar je kan het altijd proberen. Alleen niet over jokken ;-) Ik moet trouwens zeggen dat ik al met water, open rol kauwgum, en ditto pepermuntjes door customs ben gekomen, maar wie weet, wordt je die ene keer nou wél gepakt. Niet waard om het risico voor te nemen, denk ik dan.
Cheerios!
[/quote]