Wat kun je in Australie niet krijgen?

Heb gister mijn bestelling gekregen :) 8 Hema Handdoeken (normale maat), Hema aardappelschilmesjes, Andrelon eishampoo en een NL bierspel :lol:
 
[quote author=Hansie link=topic=8096.msg111531#msg111531 date=1203381661]
Ik hoorde van iemand dat die niet zo lekker waren, laat even je ervaringen weten :)
[/quote]

Hansie het kwam er even niet van vandaag, maar zodra ik ze geproeft heb zal ik de testresultaten posten.
 
[quote author=Inge link=topic=8096.msg111539#msg111539 date=1203393763]
Heb gister mijn bestelling gekregen :) 8 Hema Handdoeken (normale maat), Hema aardappelschilmesjes, Andrelon eishampoo en een NL bierspel :lol:
[/quote]
Joepie, nou komen we allemaal bij jou douchen, ons haar wassen, ons afdrogen en t bierspel spelen....
hmmm nu alleen nog iets voor die mesjes... Jack jij een idee?
 
:)

We kunnen ook de aardappels in reepjes snijden en lekkere dikke frieten ervan bakken! :) En dan zelf mayo maken..
 
[quote author=Hansie link=topic=8096.msg111548#msg111548 date=1203404484]
Joepie, nou komen we allemaal bij jou douchen,
[/quote]

:roll:allemaal lijkt me niet zon goed plan. we doen het zo goed met het water maar ik ben bang dat we dan flink over ons verbruik heenraken :evil:
 
Wij hebben een kennis die op een wood workers club zit een sjoelbak laten maken (tekening van het internet en de omschrijving een beetje vertaald.)  Wist hij veel wat het was, maar hij heeft een prima job gedaan. Onze kleinkinderen vinden het een geweldig vermaak.... Alleen de schijven heben we uit NL laten komen.

Niet in Oz te koop....  :smile:
 
Ik vergis me altijd in de kleur van de melk; pak ik de lichtblauwe; heb ik weer de volle!!
En dan de lekkerste ijskoffie (van Pauls); pak ik de lichte, moet ik m weer aan art geven; teveel suiker!! (ja, na de reis moet ik nog de nodige kilos kwijt...)
licht en donker blauw voor halfvolle en volle melk dus; ik dacht dat dat universeel was!


auk

ohja; aardappellopen; lepel, aardappel erop, en dan een parcourtje doen! Aardappel niet verliezen natuurlijk. Nooit gedaan op koninginnedag in de oranje straat (in voorburg, voor de insiders), Hansie???
 
[quote author=Luuk link=topic=8096.msg111718#msg111718 date=1203503134]
Ik val juist af tijdens reizen! :)
[/quote]

Moet je ook niet al dat rauwe eten bij die stalletjes op straat kopen  :evil:
 
[quote author=Hansie link=topic=8096.msg111740#msg111740 date=1203510136]
[quote author=Luuk link=topic=8096.msg111718#msg111718 date=1203503134]
Ik val juist af tijdens reizen! :)
[/quote]

Moet je ook niet al dat rauwe eten bij die stalletjes op straat kopen  :evil:
[/quote]

Ik at in de outback van Australie echt ranzig.. :p 's ochtends melkpoeder, met water en muesli. Of van die pancakes uit zo'n shaker. 's avonds vaak iets met noodles en witte bonen en tomatensaus.. blik Spam! erdoorheen..  :p :up:
 
@ Luuk, welke outback heb jij gehad  :grin:
Wij hebben 2 jaar gereisd maar niet zo ranzig hoeven eten  :lol:

Groetjes Jolanda
 
:grin:
Als je als student naar Australie gaat blijft er blijkbaar weinig budget over :evil:
 
[quote author=jolanda b link=topic=8096.msg111803#msg111803 date=1203543036]
@ Luuk, welke outback heb jij gehad  :grin:
Wij hebben 2 jaar gereisd maar niet zo ranzig hoeven eten  :lol:

Groetjes Jolanda
[/quote]

Tja, daar tussen Broome en Darwin gingen soms 2 weken aaneengesloten de outback in.. :p En niet veel ruimte in de 4WD, dan kom je inderdaad als student al snel uit op ranzig voedsel. Alhoewel, flinke pot sambal, knoflook, ui, zout en peper maakte het vaak toch nog goed eetbaar..

n735909553_310872_2168.jpg


;) Erg leuk, Tunnel Creek NP. Alleen wel natte voeten. Dus schoenen naar buiten!  :up:

061_Carol_Gerards_fs.jpg
 
Nou Luuk,

Het lijkt er op, aan je auto te zien, dat je als student toch aardig "luuks" gereisd hebt. Misschien volgende keer gedroogde groenten kopen, is ook niet heel erg lekker, maar wel een stuk gezonder. Wel knap dat je dat 2 weken hebt volgehouden met muesli met melkpoeder en water. kon je geen houdbare melk mee nemen?
 
[quote author=San_der link=topic=8096.msg112369#msg112369 date=1204007047]
Nou Luuk,
Het lijkt er op, aan je auto te zien, dat je als student toch aardig "luuks" gereisd hebt. Misschien volgende keer gedroogde groenten kopen, is ook niet heel erg lekker, maar wel een stuk gezonder. Wel knap dat je dat 2 weken hebt volgehouden met muesli met melkpoeder en water. kon je geen houdbare melk mee nemen?
[/quote]

Dat is natuurlijk wel afhankelijk van (het antwoord op) de vraag met hoeveel personen je de auto moet delen ... ;-) ;-)
 
om ff terug naar het topic te gaan:
iemand hier ooit de volgende dranken gesignaleerd?
- advocaat
- stroh rum
- port (ruby, ik zie hier alleen tawny)

thnx!
 
Back
Top