Wat kun je in Australie niet krijgen?

Hmmm in het NL verzorgingstehuis in Birkdale gaan iedere zaterdag met Happy Hour de advocaatjes lekker in het rond, ja met slagroom! Zal eens vragen of ze dat uit NL halen of gewoon hier.
 
Advokaat is in de bottle shop te koop. Minimaal 2 verschillende merken gezien. Hoe kunnen we anders een Fluffy Duck maken!!! :-D
 
Heeft iemand al Arnica zalf/creme/gel gevonden?? Thuis gingen er tubes doorheen met mijn drie tomboys, maar hier heb ik het nog niet gevonden...
Pawpaw werkt ook wel, maar Arnica toch beter, volgens mij.

Of moet ik mijn eerste bezoen 5 tubes laten meenemen??

aukje
 
Arnica is te krijgen, en als je het niet bij de chemist kan krijgen, dan bij een Health Food Shop of aanverwante zaak, zoals bijvoorbeeld Go Vita.

Wel voorzichtig vallen hè! ;-)
 
Ahhhh, :) Da's een cocktail! Met Advokaat, Vodka, jus d'orange, en sodawater, zo even uit het blote hoofd.

Maar die eend in de droger, ja, da's ook een heel uitstekende manier om een fluffy duck te maken! :-D
 
Ik kan arnica krijgen bij mijn pharmacy (maar die hebben dan ook een naturopath in dienst :D). Wat ze ook hebben zijn arnica "pilletjes" wat een soort kleine balletjes zijn die je op of onder je tong laat smelten. Een NL vriendin van mij die in Frankrijk woonde, gebruikte die in Frankrijk altijd, maar kon ze niet in NL vinden. Hier dus wel te koop!

[quote author=mammavark link=topic=8096.msg112424#msg112424 date=1204060496]
Heeft iemand al Arnica zalf/creme/gel gevonden?? Thuis gingen er tubes doorheen met mijn drie tomboys, maar hier heb ik het nog niet gevonden...
Pawpaw werkt ook wel, maar Arnica toch beter, volgens mij.

Of moet ik mijn eerste bezoen 5 tubes laten meenemen??

aukje
[/quote]
 
Advocaat wel (bij Woolies) maar is wel een vrij dunne. De Dutch Shop heeft wel weer een originelere ...
 
nu ik dan toch zit te bedenken wat ik nog meer 'mis' zoek ik nog calendula zalf/creme (niet vet). tot nu toe hier alleen een soort purol achtige calendula gevonden maar dat plakt zo erg en vind ik niet erg fijn. Ach....niet teveel wondjes creeren.....

kan dat schoonzusje ook nog wat palm biertjes meenemen. is hier wel te krijgen in het belgisch biercafe maar nog niet bij de drankenzaak gesignaleerd. goede reden om weer eens op bezoek te gaan bij de familie
 
[quote author=traviesa link=topic=8096.msg112479#msg112479 date=1204106637]
nu ik dan toch zit te bedenken wat ik nog meer 'mis' zoek ik nog calendula zalf/creme (niet vet).
[/quote]

Ben ik ook heel naar op zoek geweest en niet gevonden. Heb toen een pharmacist gevonden die in Alkmaar gestudeerd heeft en die vertelde ook dat het hier niet was. Toen heeft mijn moeder een tube in een pretpakket opgestuurd ;) vind het nl ook altijd erg handig bij de dieren met kleine wondjes
 
Paprikachips! (Daar ben ik weer! Zelfs na ruim 5 jaar ben ik de paprikachips nog niet vergeten. Ben echter wel van de ribbels af. Vind nu die zonder ribbels van de Lays het lekkerst :) ) Doei doei!
 
Nu jullie het over Purol hebben.. ik had twéé potjes mee naar Australie, 4 jaar geleden.. ze zijn BEIDEN weer mee teruggekomen, gebutst en beschadigd.. en een paar weken geleden is er pas 1tje op gegaan.. Geniaal spul trouwens. Ik had ze van mijn moeder gekregen, ik heb de lege weer teruggegeven..  :grin: Dat ding heeft duizenden kilometers meegereisd, altijd mee met wandelingen enzo.. bereisd busje!
 
[quote author=amoz link=topic=8096.msg112482#msg112482 date=1204107149]
Paprikachips! (Daar ben ik weer! Zelfs na ruim 5 jaar ben ik de paprikachips nog niet vergeten. Ben echter wel van de ribbels af. Vind nu die zonder ribbels van de Lays het lekkerst :) ) Doei doei!
[/quote]

:grin: in de vlugheid las ik: Paperclips! Ik maar denken: Wat gek dat ze die daar niet hebben joh  :grin:
 
Ontbijtkoek al gesignaleerd?

Nivea ook te koop in Australie????
 
Last edited:
[quote author=bono link=topic=8096.msg112531#msg112531 date=1204126744]
Ontbijtkoek al gesignaleerd?
en paprikachips............maar Shapes zijn een erg goed alternatief
(Licorice bullets ook niet te versmaden.)

Nivea ook te koop in Australie????
[/quote]

Ontbijtkoek ligt bij veel supermarkten en Nivea is hier ook gewoon te koop ;)
 
Ik heb zelfs een adres waar ik paprikachips kan kopen. Maar ik weet niet waar zij ze haalt. Ik zal het 's checken, de volgende keer dat ik bij haar ben. Mind you, zo lekker als ze vroeger waren van de Appie, dat zijn ze niet.

P.S. Lin, ik heb laatst nog gekeken bij Coles, en de drogerdoekjes stonden bij de wasverzachter, helemaal aan de rand en bovenaan. Fluffy en nog een ander merk. Was ik vergeten te zeggen :)
 
Hey! Wat goed, dankje Ireen! Ik had laatst nog bij Woolies gekeken, maar zag ze niet. Ik ga ze halen!!
 
[quote author=Eerainuh link=topic=8096.msg112546#msg112546 date=1204147476]
Ik heb zelfs een adres waar ik paprikachips kan kopen. Maar ik weet niet waar zij ze haalt. Ik zal het 's checken, de volgende keer dat ik bij haar ben. Mind you, zo lekker als ze vroeger waren van de Appie, dat zijn ze niet.
[/quote]

Waarrrr haal jij die paprikachips? ? ? ? ?
Maakt niet uit hoever het is, ik rij daar graag een stukje voor om. . . .
 
Back
Top