Wat kun je in Australie niet krijgen?

[quote author=clara link=topic=8096.msg114224#msg114224 date=1206109877]
gat in de markt misschien???
[/quote]

... dat heb ik ook nog niet kunnen vinden... iemand een gat gezien?
 
[quote author=Eerainuh link=topic=8096.msg114274#msg114274 date=1206182228]

... dat heb ik ook nog niet kunnen vinden... iemand een gat gezien?


[/quote]
Nee, dat heb ik net afgeplakt.......................met glasvezel behang :p

Bart
 
Even denken hoor.


Je neemt de moeite om te gaan behangen.

Om daarna er over heen te gaan schilderen.

:?

Is het niet sneller/goedkoper om gelijk te schilderen?
 
En voor al die dingen die we hier niet kunnen krijgen  :wink:  heeft HEMA nu een webshop gemaakt. En ter introductie daarvan een webpagina die me erg aan Monty Python doet denken (zorg dat je geluid aan staat, pagina start na een paar seconden)

http://producten.hema.nl/

Helaas bezorgen ze nog niet in Australie! Maar als er ouders/vrienden/etc op bezoek komen kun je gewoon bestellen en bij die vrienden/ouders/etc laten bezorgen (niet die rookworst en de tompoucen, OK?)

Sunburnt
 
[quote author=Wilsil link=topic=8096.msg114486#msg114486 date=1206406946]
Ga je slaan dan als je schilderd?  :p
Je moet de kwast gebruiken, geen hamer.
[/quote]

:rotflmao:
 
Haha... de laatste keer dat ik in Australië was had ik die er juist steeds bij... zat er ineens zo'n stuur bij mijn voeten...
Ben een paar keer stug  blijven zitten, maar hielp niks... hij ging niet weg  :wink:
O ja, ff voor de duidelijkheid... mocht daar toen niet rijden haha... dat deed owen dan weer, maar zonder stuur door mijn toedoen...
 
Ik was vanmiddag in de Norton St Grocer in Bondi Junction....

wat kan je in australie (daar dus) wél krijgen:

* Stroopwafels
* Speculaas
* Melba toast
* Beschuit (Bolletje)
* Cacao (van houten+droste)
* Appelstroop (euroshopper)
* Roggebrood (van der meulen)
* Remia Majo
* Hero jam
* appelmoes (corroos)

Ik ging alleen met een pakje stroopwafels naar buiten, $2,99  :p
 
Ja wat kostte die appelmoes daar? Ik weet dat hij in Nederland 0,49 cent kost of is dat koeleman.
En hier pakweg $ 2.60?
 
Koeleman is hier inmiddels niet meer te krijgen, in kleine potjes niet en grote ook zelden. Alleen een light versie kom ik hier en daar nog tegen.
Jammerdebammer.
 
Maar, hoopjes appelmoezen hier toch?! Daarbij, geen appelsmurrie die op kan tegen zelf gemaakte appelmoes, met rozijntjes en kaneel, mmmmjammmm!
 
owja zekers! Nu ook in kleine bakkies, speciaal voor bij de pannenkoeken, hoef je geen megapot open te trekken. In trays met 8 stuks. Kun je ook meenemen als je een dagje weggaat. Handig hoor. En goed te eten.
Maar ook in Duitsland, Frankrijk en België is echt lekkere appelmoes niet te krijgen. Maar ja, wat dat betreft zijn we hier wel verwend.
 
De beste appelmoes maak je zelf.

Heb iets gevonden wat je niet kunt verkrijgen.

Chips.....

Jack :evil:
 
Back
Top