De drop hier vind ik ook echt lekker, zo lekker dat ik de Nederlandse eigenlijk niet meer mis. Misschien totdat ik een zak Mannekes Pis voor me heb liggen... En dan heb je hier organic liquorice, heb ik in Nederland mondjesmaat ontdekt en niet perse lekker.
Stroopwafels waren mij opgestuurd met een zakje pepernoten. Die waren wel errug lekker en knapperig. De stroopwafels liggen er nog steeds, ik moet maar eens naar de houdbaarheidsdatum gaan kijken.
Smaak veranderd denk ik en past zich aan. Ik had de vlokken een paar jaar terug weer eens in huis vanwege mijn dochter en vond ze ook veel zoeter en minder chocola dan vroeger. Maar ja, inmiddels was ik aan biologische superchocola gewend, daar kan broodversiersel dan toch echt niet aan tippen.
Wat betreft die Easyo; is er iemand die een biologische versie voor elkaar heeft gekregen. Biologische melkpoeder heb ik nog nergens gezien, maar er ook niet naar gezocht. En zijn die zakjes er ook in een biologische variant? Dan ga ik er ook eens op uit. Hoewel ik niet echt zit te wachten op nog een keukenapparaat.
Recent heb ik een food dehydrator gekocht, daar droog ik nu voornamelijk mango's in. Yummmie, superlekker, helaas niet ruimte besparend. Vanwege het klimaat in Broome en vooral het vocht gehalte heb ik me laten vertellen dat je het echt niet een jaar kunt bewaren, tenzij in de vriezer. Die zit dus helemaal tjokvol met mango en gedroogde mango. Wel erg lekker
Heeft iemand ook ervaring met een droger en nog leuke of lekkere tips? Ik hoor ze graag.
Groet,
Fae