[quote author=MelbMitz link=topic=8096.msg134543#msg134543 date=1237167331]
[quote author=George Franciska link=topic=8096.msg134504#msg134504 date=1237114595]
Wij hebben de afgelopen weken echt ons best gedaan dingen te vinden die er niet zouden zijn?
Alles is hier gewoon te koop volgens ons.
Zelfs mijn Edammerkaasje zoals die van de Aldi met het rode schilletje. Gewoon op de markt in Preston
Vaatdoekjes, handdoekhaakjes en zelfs beschuitbussen ben ik al tegen gekomen bij de 2 dollar shops in elke winkelbuurt hier.
Vers hondenvoer... meer dan genoeg dierenwinkels die het verkopen.
Wat we nog niet echt gevonden hebben is werk en kwalitatief GOED gereedschap.... :grin:
[/quote]
Jup, op de markt in Preston kun je zo'n beetje alles krijgen!! Ik ben dr ook elke zaterdag te vinden, en dan bij vrienden parkeren want dat is echt onmogelijk daar zeg, hihi.. GOED gereedschap is er ook hoor, alleen zou ik dr niet voor naar bunnings gaan. Wat mijn Australier gebruikt (en hij is monteur dus verdient er z'n brood mee) is Snap-on tools... Worth investigating??
[/quote]
Bunnigs is leuk voor een regenachtige middag om de tijd door te komen, als er geen markt is! :grin:
En voor emmers!
Over een weekje komen onze dozen en daar zit genoeg gereedschap in, we hebben ons nu gered met oude zooi van 40 jaar geleden.
Och en die fiets!!! Helemaal te gek!
Heb een tijdje in Thornburry gewoond (vlakbij Preston) toen we aan kwamen en daar kon je wel fietsen, maar ik vind het allemaal wel gevaarlijk hoor. We konden een driewieler overnemen, maar hij is toch aan de straat gezet, ik wilde hem niet.
Waar we nu zitten in Avondale Heights is fietsen bijna een olympische sport met de hoogteverschillen hahaha
Ik begin er maar niet aan ook al mis ik het blokje om met de honden op de fiets.
Wat ik dus echt NIET heb gevonden is in hoogte verstelbare voerbakken voor de honden zoals deze:
of deze voor aan de muur
Dierenwinkel kwam alleen met designdingetjes aan voor formaatje fifi voor 100 dollar en daar had ik niets aan.
En nog niet gevonden is een....: rubbere vloertrekker (zoals ze in de badkamer/ zwembad hebben in NL.
Voerbak is opgelost met emmers waar een deksel op past waar ik een gat in heb gemaakt voor de bakken, maar wisser om de plavuizen op de patio te drogen nog niet.