Wat kun je in Australie niet krijgen?

Die voerbakken waren wij ook naar op zoek, en gevonden bij een dierenwinkel in Mt Barker voor 55 dollar (valt nog mee)
Ik denk dat de dierenwinkel ze wel kan bestellen voor je????


succes
bono
 
Last edited:
[quote author=bono link=topic=8096.msg136084#msg136084 date=1238934959]
Die voerbakken waren wij ook naar op zoek, en gevonden bij een dierenwinkel in Mt Barker voor 55 dollar (valt nog mee)
Ik denk dat de dierenwinkel ze wel kan bestellen voor je????


succes
Ineke
[/quote]
Ik denk dat ik de standaard wel laat opsturen zonder bakken door een vriendin in nederland.
Daarna zet ik George wel aan het werk met een lasapparaat om ze na te maken.  :lol:
Gek hé! zoveel honden hier en dit hebben ze dan weer niet...... ikkuh nie begrijp!
 
Linkje ga ik even bekijken  :wink:
(Edit: ziet er leuk uit allemaal, maar niet echt STAFFORD proof om het maar netjes te zeggen)  :evil:


Hier wordt juist wel genoeg uitgegeven aan de hondjes. Ik weet zo snel even niet waar jij woont?
Mobiele wasseretes voor de hondjes en ook naast de carwash is een DOGwash!
Ze verblijven wel buiten over het algemeen maar wel op vrij luxe stretchers en er is echt mega veel vers vlees te krijgen hier.
Wij zitten tussen City Melbourne en airport in.
En in alle suburbs ten noorden van de stad zijn echt heel veel dierenzaken.
Daarom was ik met al die migranten en dieren (die ik in quarantaine heb gezien en over het algemeen van grotere rassen waren) zo verbaasd dat er geen verhoogde voerbakken waren hier.
Maar mijn verbouwde emmers voldoen ook prima en kostte me maar 3 dollar per stuk  :evil:
 
[quote author=MelbMitz link=topic=8096.msg135993#msg135993 date=1238749531]
Wat kun je niet krijgen in Aus?? ehm.... Nou, er blijft weinig over zo he?
[/quote]

Ben reuze benieuwd of de Donald Duck verkrijgbaar is in Australie. Werkt ontspannend voor op de wc of voor het slapen gaan.  :p
 
NEEEEEEEEEE GEEEN donald duck!

erg!!!!

wij hebben tjits een jaar abb. in NL gegeven, en na laten sturen, met de gedachte dat we in een jaar wel een abonnement hier zouden kunnen regelen, maar ze hebben hier alleen hele veselijke kinder magazines, met kadootjes, en heel veel reclame.

Bizar he?
 
Dus toch de Donald Duck via NL dan, had je het ook via Zester?

http://www.zester.nl/media/klantenservice/buitenland.htm
 
En hoe zit dat dan met mijn grote vriendin Dora the Explorer? Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als zij Australie nog niet heeft ontdekt, maar ik vrees dat onze jongste dan echt ontroostbaar is zonder haar dagelijkse portie Dora of Diego (telkens dezelfde DVD word ook zo saai..)
 
Na een paar weken buiten spelen is ze Dora en Diego wel vergeten joh  :cool:

TV programering vind ik hier een beetje wazig.
Heb nog niet veel lijn daarin ontdekt, behalve 20 journaals.
Wij hebben trouwens maar een paar anologe zenders hoor, geen pay tv.
 
[quote author=George Franciska link=topic=8096.msg136126#msg136126 date=1238994766]
Na een paar weken buiten spelen is ze Dora en Diego wel vergeten joh  :cool:

TV programering vind ik hier een beetje wazig.
Heb nog niet veel lijn daarin ontdekt, behalve 20 journaals.
Wij hebben trouwens maar een paar anologe zenders hoor, geen pay tv.
[/quote]

Tv komt nu weer een beetje op gang, net als ik NL is 't hier niet zo superwaus. Maar shows zoals 'thank god you're here' en 'good news week' zijn het kijken wel waard!!

Verder tot een uur of vier 'smiddags wel een paar kids programma's hier en daar, zelfs op de analoge zenders.

Pay tv is leuk hoor, als je verder geen leven hebt, geen afwas of andere dingen te doen, want er is veel te veel te zien.

En dora en diego zullen misschien wel geschiedenis worden zodra ze the Wiggles ontdekt.. Pas op voor die naam...Haha

Xx Mitzi
 
Wiggles???? Mmmm, even googlen.....AAAAHHHHHHHHH....... :cry:.... why???? Dan toch denk ik liever Dora en Diego.....
 
[quote author=Sacha link=topic=8096.msg136132#msg136132 date=1238998191]
Dan toch denk ik liever Dora en Diego.....
[/quote]
Ik vraag me dan wel af wat de "tweede taal" van Dora in OZ zou zijn?
Toen wij een paar jaar geleden in California waren, was de hoofdtaal van Dora Engels en de "tweede taal" Spaans.

Bart
 
Ik ken een jongetje van 3 wat bijna een jaar lang alleen maar wiggles op zn shirt wou en de hele dag met een pluizig 'zwaard' rond liep.. En dan heb ik 't nog niet eens over de rode auto.. Ach 't is wel grappig hoor, maar ik denk dat ook te maken heeft met het feit dat ik d'r maar 1 keer per week was, elke dag de hele dag lang is andere koek... Ben ik bang....

Hey, 't is leuker dan de teletubbies!

Die heb je dan weer niet op tv hier!  :applaus:

[quote author=Tekkel link=topic=8096.msg136137#msg136137 date=1238999107]
[quote author=Sacha link=topic=8096.msg136132#msg136132 date=1238998191]
Dan toch denk ik liever Dora en Diego.....
[/quote]
Ik vraag me dan wel af wat de "tweede taal" van Dora in OZ zou zijn?
Toen wij een paar jaar geleden in California waren, was de hoofdtaal van Dora Engels en de "tweede taal" Spaans.

Bart
[/quote]

Hmm misschien Grieks? Italiaans? Chinees??
Of gewoon Engels, omdat de tieners hier af en toe volgens mij meer een soort geheimtaal hebben onderling..

Wat ik ook mis hier is een betaalbare muziekschool.. Ik weet niet of ik nou geluk had of niet maar waar ik woonde in NL waren twee (betaalbare!!) muziekscholen, hier is alles prive en duur! En er zijn amper muziekverenigingen... Of kijk ik nou de verkeerde kant op?

Xx Mitzi
 
Kleine kinderen zijn net sponsjes....Hier proberen we met hulp van Dora en Deigo de dametjes engels te leren. Zodra we in Australie zijn gaan we opnieuw starten met de Dora collectie, maar dan inderdaad in het engels zodat ze spaans kunnen leren. Daar schijn je niet vroeg genoeg mee te kunnen beginnen!

En alles is beter dan die Wiggles  :roll: Dat heeft een heel hoog Studio 100 gehalte en daar moet ik hier ook al niets van hebben (maar vertel dat maar eens aan je kinderen) Teletubbies hebben ze gelukkig niet zo veel mee, "da's voor babies hoor mama"  :grin: (Ze zijn 2 en 5)
 
@ Sacha, qua Dora spulletjes zit je hier goed. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. MIjn nichtje in Nederland is er gek van, dus zo nu en dan stuur ik wat op.

Jolanda ( de Wiggles zijn echt eng  :grin: :grin: )
 
[quote author=Sacha link=topic=8096.msg136122#msg136122 date=1238993749]
En hoe zit dat dan met mijn grote vriendin Dora the Explorer? Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als zij Australie nog niet heeft ontdekt, maar ik vrees dat onze jongste dan echt ontroostbaar is zonder haar dagelijkse portie Dora of Diego (telkens dezelfde DVD word ook zo saai..)
[/quote]

Dora en Diego heb ik hier de tv ook al voorbij zien komen hoor, so no worries :)
 
[quote author=tum link=topic=8096.msg136116#msg136116 date=1238989920]
Dus toch de Donald Duck via NL dan, had je het ook via Zester?

http://www.zester.nl/media/klantenservice/buitenland.htm
[/quote]

Ai Caramba, wel prijzig.  :|
 
The wiggles.. idd.. vooral de manier waarop ze slip slop slap erin proberen te hammeren. De kinderen worden er al op zeer jonge leeftijd mee doodgegooid..
 
[quote author=tum link=topic=8096.msg136170#msg136170 date=1239015292]
Dora en Diego heb ik hier de tv ook al voorbij zien komen hoor, so no worries :)
[/quote]

De dames zitten net lekker in bad en ik heb het goede nieuws even gebracht. Het gejuich moet ver buiten Rotterdam te horen zijn geweest :smile: Ga nu de badkamer even dweilen..... :-(
 
Back
Top