Wat kun je in Australie niet krijgen?

[quote author=Eerainuh link=topic=8096.msg106653#msg106653 date=1199354314]

Oh joh Jack, dat hele gedoe van "Welk Hollands voer etc kan je wel/niet in Australië krijgen" vind ik komisch maar ook mind boggling. Wat een gedoe om een kant-en-klaar gemaakte kroket, frikandel, een sausje of snoep. Ga je emigreren om vervolgens op zoek te gaan naar je Nederlandse Calvé pindakaas :-D.  Ik heb dat niet, maar anderen hebben dat dus wel. Wat een gehannes!  :monkey:

Nee, ik mis hier niets, maar wanneer ik in N'land ben, dan hap ik lekker Nederlands mee. Toch? Je zou op een forum als dit eigenlijk eerder een topic verwachten als 'Wat kan je zoal in Australië krijgen?'.

Soms snappikkut nie zo goed...

Ireen  :doofywave:

:thinking: :win1: :wink:




[/quote]
 
[quote author=Eerainuh link=topic=8096.msg106653#msg106653 date=1199354314]

Je zou op een forum als dit eigenlijk eerder een topic verwachten als '
[size=14pt]Wat kan je zoal in Australië krijgen?'.[/size]

Soms snappikkut nie zo goed...

Ireen  :doofywave:[/quote]

Yep Reentje , alweer met je eens .... zoals met goulash kroketten heerlijk, heb je hier niet...dan niet.

Wat je hier wel hebt ....Banana prawns , big ones  :up: :up:

Jack :evil:

[size=7pt]Weet je waarom er geen handvaten aan de dozen zitten hier...?[/size]
 
was toevallig bij Budget om auto te huren.... en wat zien ik???? verhuisdozen mét handvatten, ik kon een gniffel niet onderdrukken zoals je begrijpt...
:grin: :lol: :grin:
w.b. de calvé pindakaas: ik haat pindakaas, maar ik haat het nog meer om van die vieze pindakaas hier een lekker satésaus te maken, geef me dan maar die van calvé!!!!!
 
Mijn kinderen zijn nogal verslaafd aan kaassoufles.
Weet iemand of zoiets ook te koop is in Australie?

Groetjes Marga
 
Kathleen; zou het tot een feestje komen, dan mag iedereen komen! Echt wel! Maar wel iedereen z'n eigen garnalen pellen! :-D

Clara, bij sommige Health Food shops of biologische winkels hebben ze pindamolens staan. Daar gooi je je bak pinda's in leeg, en aan de andere kant komt de pindakaas d'r uit. Misschien vind je dat een wat betere basis voor de satésaus. Het is in ieder geval puur pinda.

Kaassouflées? Hm, denk dat je je kookboek zal moeten inpakken ;-)
 
Altijd op straat....
Nooit een warm huis
ze horen nergens thuis
altijd op straat
tot 's avonds laat.

Nooit lekker eten
nooit in een restaurant gezeten
altijd op straat
tot 's avonds laat.

Geen warme kleren aan
nog nooit naar school gegaan
altijd op straat
tot 's avonds laat.

Als wij iets niet lusten,
eten we het niet
dan halen we wel een zak met friet
denk eens aan die kinderen op straat
nee, niet voor even, maar tot 's avonds laat......
 
 
:cry: :cry: het is hartverscheurend dat versje alleen weet ik niet wat je ermee wilt bedoelen in dit topic.

.... :? :roll:... ja ik heb het, ik weet wat je met dat versje bedoeld, .....versjes kun je hier ook krijgen zelfs in alle talen van de wereld. :up:

Lus jij ook banana prawns?.

Soms schrijven mensen iets en dan weet je niet of ze het per ongeluk in het verkeerde topic hebben gezet of dat ze vergeten zijn erbij te schrijven wat ze ermee bedoelen.....maar dankzij JACK logisch denken...jaja.. komen we er altijd weer uit. :wink:

Damned I'm good today.

Pffoeeehh , weer een slotje vermeden in dit interessant topic :grin:

Jack :evil:
 
Neeeeee, Tijlcarm bedoelt; hou nou 's op met mekkeren over wat we hier of daar niet kunnen krijgen, want het is een luxe-probleem.

En dat is het ook!
 
Doe nou es niet denken aan wat niet kunt krijgen hier, maar kijk eens naar wat je hier allemaal wel kunt krijgen! Het is gewoon een heel ander land, met andere nieuwe dingen, ik vind het hier nog steeds een soort van ontdekkingsreis, je ontdekt steeds weer nieuwe dingen/voedingsmiddelen/handigheidjes etc... Gewoon leuk dus.

En precies zoals Ireen zegt, hier is het niet? Jammer dan, dan maar weer eens als je in Nederland bent, toch?

En anders moet je inderdaad oma's receptenboek maar eens doorspitten...

Groetjes,
Lela
 
:shock: :-( , had het niet begrepen dacht dat ze bedoelde dat je hier geen versjes aan kon komen :grin:

Vrouwen, snap ik allemaal niet veel van, je kunt er niet met en niet zonder..........

Damned , en ik maar denken aan een bloody versje,

Women....... strange creatures...

Jack :evil:
 
:grin: :grin:. bloody women.....
Maar 1 recht voor de vrouwen.

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=8096.msg106789#msg106789 date=1199437445]

Maar 1 recht voor de vrouwen.

Jack :evil:
[/quote]
Da's alleen weer zo'n uitdrukking die in het engels niet echt overkomt :?

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=8096.msg106798#msg106798 date=1199439026]
[quote author=Jack link=topic=8096.msg106789#msg106789 date=1199437445]

Maar 1 recht voor de vrouwen.

Jack :evil:
[/quote]
Da's alleen weer zo'n uitdrukking die in het engels niet echt overkomt :?

Bart[/quote]

Dan mag jij dat aanrecht voor me vertalen, ben benieuwd... :smile:

Jack :evil:
 
en weer ontopic svp  :x

kikkerbilletjes  (frogs-ass-jes)
 
Word je hier mee dood gegooid Bear. Ik zit hier ''dicht'' bij Singapore......
Weet jij hoe je die zin met dat aanrecht moet vertalen....?

Jack :evil:
 
J., ik heb het nog even bij d'un Stief gecheckt, maar echt nix met sinks of kitchens, kortom, geen vertaling voor. Hè shit! :-D

Frogs-arse-jes; errug leuk :-D
 
Misschien Benchtop?

Enne, inderdaad, kijk niet wat je niet kunt krijgen.
Blijf anders lekker weg.
 
Back
Top