Als (infra) IT-er ben ik dan weer benieuwd waar ze naar vroegen
Infra IT'ers rule! ;-) Dan had jij je ook prima vermaakt met het interview
@afterbang !
In dit geval ging het om telefonie en netwerken. Één van de vragen was op welke manieren je uitgaande lijnen kunt aansluiten op een telefooncentrale. Ik hield het in eerste instantie bij (S)IP en ISDN lijnen. Maar ik zag ze zo vragend kijken dat ik op de valreep ook maar analoog, BRI en satelliet (leek mij wel handig voor remote locaties in Oz) heb genoemd. Dat was een schot in de roos. Of ik daar dan ook meteen de voor- en nadelen bij wilde noemen. Dat was appeltje-eitje natuurlijk.
En verderop in het gesprek kwam ik erachter dat softphones en koppeling vast-mobiel ook niet echt gebruikt worden. Men was ernaar aan het kijken.
En als klap op de vuurpijl heb ik nog een klein seminar gegeven over telefonie als appliance met local break-out mogelijkheden en dat icm disaster recovery scenario's. Uiteindelijk heb ik een stuk papier opgehangen om dat uit te te tekenen. Daar hebben ze nog een foto van gemaakt.
Voor mij veruit de leukste sollicitatie ooit. Ik vond het vrij relaxt voor een overheid. Maar ja... telefonie mensen zijn sowieso heel relaxt al zeg ik het zelf.
En of het een baan oplevert? We gaan het zien...
En wat betreft de fiets
@FritsC : mijn e-bike is zes jaar oud, dus daar moet eigenlijk een nieuwe batterij in a EUR 600,-. En voor dat geld kan ik beter een mooie nieuwe lichtgewicht fiets met veel versnellingen kopen.
Volgens mij bedoel jij de fietsen van
Lekker toch
@Katjavdl ? Ik zat zelf oa aan
deze te denken, maar dat kan ook door de kleur komen.