We gaan ervoor!!!!

hetzelfde ... ;-)

[quote author=Tekkel link=topic=6472.msg137781#msg137781 date=1241163217]
[move][size=40pt]Congratulations :up:[/size][/move]
[/quote]

:congrats:

Hee gefeliciteerd hoor! Proost  :up:
Weer iemand van het forumuitje 2008 die eerder weg zal zijn. Good on ya!
Weten jullie al wanneer jullie gaan?

groetjes Ingrid en Rimko

:dance:

Heb nog een fles champagne staan, mocht je te kort komen.

Geniet van de welverdiende beloning!!!!!!!!!!!

Sacha

dank jullie.

@ Skippie. We moeten voor 08-08-09 binnen zijn en hopen dan te kunnen blijven. Het ligt eraan of het huis verkocht is of niet.

@ Sacha. Na 2 flessen van dat champagne spul is het even tijd om te stoppen. Zeker omdat ik morgen gewoon moet werken. We hebben al wel een fles koud liggen voor als het huis verkocht is.

Cheers,

axel

Morgen op je werk dus weer aan de champagne! Kwam vandaag weer op mijn werk na een week en de slingers hangen er nog altijd, geloof dat ze echt willen dat ik weg ga, of gewoon echt heel blij voor ons zijn.

[move][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt]PROFICIAT PROFICIATPROFICIAT PROFICIATPROFICIAT PROFICIAT[/size][/size][/size][/size][/size][/move]

Tot snel zullen we maar zeggen.
(Ik zou nog wel even een beetje zomer daar meepakken)

Mariette

Super nieuws!  :up: :happysun: :applaus: :cheer:

Veel succes met alles regelen voor vertrek, ik duim  :up: dat jullie huis verkocht wordt.

:thinking: ................. :congrats:

gefeliciteerd joh! dat scheelt een hoop onzekerheid zo volgens mij.....

Dank jullie wel.

De roes is omgeslagen naar het besef dat het zover is, en de "schrik" met wat er allemaal nog geregeld moet worden.
Over 2 weken gaan we lekker een weekendje naar Berlijn.

Met het huis komt het wel goed (hopen we). Het is zonde van het geld als we daarvoor op en neer moeten vliegen, en zeker met een kind van 1,5.

Waarschijnlijk vliegen we de laatste week van juli. Dan pakken we hier inderdaad nog even een stukje zomer mee.
Dus Mariette, zet de warme chocomel maar klaar.

Als je aanvraag eenmaal bij de juiste persoon op het buro ligt kan het ineens heeeeel snel gaan. Ik zal zeker meeduimen voor degene die nog op die (verrekte) lange stapel liggen.

Cheers,

Axel

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!  :cheer:

Grappig ik zag net in 1 van je vorige berichtjes dat jullie in Breda zitten. Ik werk in Breda en woon in Roosendaal. We krijgen hier in Brabant nog leegloop!  :grin:

Groetjes,
Kathren

Dank je Kathren.

Zelf werk en woon ik in Breda, hoewel ik regelmatig in Roosendaal kom.

Het lijkt er inderdaad op of Brabant leeg loopt.

Maar wel leuk dat je ook richting Tasmanie gaat.

Hej Axel,

Weet nog niet waar ik terecht ga komen. Kom oorspronkelijk van Melbourne... but there's more to Oz then Melbourne  :grin: Wil eerst wat gaan rondreizen voordat ik me ergens vestig. Op naar het avontuur!  :up:

Back