we have started.....

Hoii,

Goh, Jullie hebben al veel kijkers gehad zeg :up: :up:
Welke makelaar hebben jullie eigenlijk?
Wij zouden de derde kijkers deze week krijgen, maar heb nog niets gehoord :-(
Hopelijk zijn jullie het huis ook snel kwijt.
Wat lekker dat jullie al de tickets hebben geboekt :p wij zitten te wachten tot we dat kunnen doen. We weten nog niet wanneer we weg kunnen, dat het voor 20 september is dat is zeker, maar wanneer :dunno:
Gaan jullie in de tussentijd ook huren?

Liefs Eutrice
 
Hoi Eutrice,

Wij hebben Pandomo makelaars, zijn er erg tevreden over.
Nou, de kijkers van vandaag vonden het een perfect huis, in een goede omgeving, maar meneer vond het toch wel veel werk om het huis naar hun smaak in te richten. Wel goede ruimtes....
Verhuizen is toch werk... :| Wij hebben altijd werk gehad van onze verhuizingen. Deze mensen wilden blijkbaar in een kant en klaar huis. Nou ja, dan niet! Volgende!!!
Als we het huis eerder verkopen, kunnen we eventueel via de makelaar een huis huren, maar we proberen het te rekken tot augustus natuurlijk, is de goedkoopste oplossing.

Nu is weer wachten op een telefoontje van de makelaar, is toch altijd spannend hoor!
Heb wel genoeg van het opruimen, al ben ik elke keer sneller klaar... :p. Het went blijkbaar, ben nooit zo van de poets geweest, maar ik kan het blijkbaar wel......hihi.
groetjes van Pauline
 
Heerlijk hé zo'n opgeruimd huis.

Wij hebben deze week even geen kijkers, dus de kinderen zijn heerlijk in de kamer met lego aan de gang.
Volgende week moet alles bij ons ook weer "netjes" zijn.
Onze makelaar is namelijk deze week op vakantie.
Even een beetje rommel hier en daar.

Vanaf volgende week moet het weer netjes en opgeruimd blijven.

Succes met de verkoop  :up:

Groetjes van Jolanda
 
Nah ja! Te veel werk om het in te richten, wat had hij dan verwacht... dat de tv makelaar met een groep stylisten zijn verhuizing kwam regelen?!

Nou, precies wat je zegt, dan de volgende maar weer! Enne... het komt goed hoor, vandaag niet dan morgen!

Groetjes,
Lela
 
Jammer dat het niks geworden is met de kijkers, hopelijk zijn de volgende serieuzer.

Groetjes,
Susan
 
Wow, vandaag gebeld door de creditcardmaatschappij. Er was een groot bedrag afgegaan, heuh? Welk dan? Ha, bleek dat de ambassade in Berlijn geld heeft afgeboekt!!! Yes, dus dat hebben ze binnen, ben benieuwd hoelang het nu duurt...... :lol: :think:
 
Piebe heeft ruim een week geleden zijn spousevisa aanvraag opgestuurd en dat kost ons bijna 900 euro. Dat is wat de ambassade heeft afgeschreven..... :smile:

Dus ik ben zo benieuwd hoe lang het duurt voor we bericht krijgen dat hij zijn paspoort mag opsturen. Wij hebben besloten de formulieren op te sturen, scheelt ons een aardig bedrag, wat we anders kwijt waren voor een retour Berlijn. En we hebben de tijd wel, dussss......
Maar oooo, wat is het spannend!!!!

Pauline
 
Ah, gelukkig (voor ons dan). Schrok al... dacht misschien nog meer geld te moeten gooien in de emigratieput.

Succes met wachten, kan me niet voorstellen dat dit nog lang gaat duren voor jullie, alles was toch inprincip rond?

Anyway, wij sturen het boeltje ook op. Weet je in ieder geval zeker dat je niet voor niks komt en bovendien scheelt het inderdaad weer... toch een extra cent voor de one-way flight  :wink:

Hebben jullie al een idee wanneer je gaat? Al wat meer bekend over de mogelijkheden via Piebe's werk? Kan ie nou overstappen naar Aus?

Groet!
Kathleen
 
Hoi Kathleen,

Inderdaad, in principe moet alleen hubby-lief zijn visa hebben, maar er lijkt niks in de weg te staan, dus dat moet goed komen. Ben alleen wat ongeduldig, was liever gister vertrokken.... :lol:

Wij hebben geboekt met Singapore op 15 augustus, dus wij moeten nog precies 5 maanden en 1 week wachten.... :grin:

Piebe heeft laatst nog een email die kant uitgestuurd om een bevestiging op papier te krijgen voor zijn visa maar daar werd niet op gereageerd. Nu hoorde hij via iemand op zijn werk die ook contacten down under heeft dat ze binnenkort contact met hem opnemen. Maar we zijn zo goed als verzekerd dat hij daar gewoon weer aan het werk kan. Bij het laatste contact zeiden ze als hij binnenkort kwam dat ze nu aan de slag gingen voor een job voor hem, maar als het augustus wordt, moet hij in april even weer contact opnemen. Dus we zitten aardig secure.  (en toch, geloof ik het pas als we er zitten en hij aan het werk is, ik vind het toch wel heel eng af en toe!) Piebe is er helemaal van overtuigd dat het allemaal goed komt, ik wou dat ik dat kon, ben wat dat betreft veel banger ingesteld.

Wanneer gaan jullie?Al een datum geprikt?

groetjes Pauline
 
Oy, spannend!! Ken dat wel. Hans heeft ook zoiets van 'komt helemaal goed, linksom of rechtsom', en ik kan het niet helpen alle Ja-maars en what-ifs de revue te laten passeren.
Als het goed gaat, en dat gaat het naar alle wrschlijkheid, dan gaan wij in september. Zodra we de sticker hebben, gaan we de vlucht boeken. Heel spannend. Enerzijds wil ik nu gaan, get it over with, anderzijds wil ik helemaal niet meer (het afscheid ligt me nu al als een blok op m'n maag...). Dus, hoop dat alles snel in kannen en kruiken is en Hans een job scoort voor we gaan. Dit afwachten vind ik echt heel vervelend, t'is niet anders. Wij (ik) zijn een beetje krakend tot stilstand gekomen na die initiele boost van opruimwoede. Kan het effe allemaal niet overzien  :cry2:
Maar goed, back to topic: Onze sponsor heeft te horen gekregen dat Hans moet gaan sollciteren via dit en dat, dus ik neem aan dat wanneer Centrelink zegt: gaan met die banaan, dat DIAC daar wel snel achteraan zal komen... In short: september dus.
 
Oh, das ook spannend! En waar gingen jullie ook al weer naar toe? Sorry, ik zie hier zoveel namen, onthoud nooit waar iedereen heen gaat... :oops:

Ja, die opruimstilte ken ik, heb ik ook. Ik wil wel, maar weet niet wat meer weg te gooien.... :| Wat hebben we nou echt nodig, wat niet. Ik zou zo de dozen al willen inpakken, uitzoeken wat in de koffer kan en wat niet, maar daar is het dan weer veel te vroeg voor! Ach, ik zou ook morgen wel weg willen, alleen al vanwege de familieperikelen. Dat gaat hier niet van een leien dakje.
Mijn ouders houden één of andere radiostilte, mijn oudste broer is na een vervelend incident nog steeds niet on speaking terms (ik blijf niet sorry zeggen....)en mijn jongste broer doet verwoedde pogingen de boel te lijmen (doe nou dit, wees de mindere: NO FREAKING WAY!! BEEN THERE, DON THAT!!! NOT ANYMORE!!)
Sorry, maar ik heb vanmorgen weer een vruchteloze poging tot normale conversatie gedaan en dat is dus mislukt. Wij komen beide uit een koppige familie, laat het (helaas?) dezelfde zijn.
Ik weet het, heb hier al uit alle hoeken goede adviezen gekregen en ook wel diverse toegepast,maar ik schijn het nooit goed te doen, maakt niet uit wat ik doe. Als ik niet beter wist, zou ik daar behoorlijk depressief van raken. Gelukkig gebeurt dat (hopelijk) niet (weer).
Dus pieker ik nu weer over wat nu te doen. Eigenlijk wil ik niet meer, maar ja, het blijft familie. Zit nu te denken over een brief schrijven, een email eerder dit jaar had desastreuze gevolgen, dus je begrijpt dat ik heel erg twijfel.
Ojee, nu ga ik hier mijn hart luchten, typisch ik :oops: Maar het zit nog zo hoog.... :-(

Ik heb ook nog wel eens, ik wil niet meer, maar als ik dan bedenk dat ik hier dan blijf: NEEEEE!!
Ik zeg het nog maar eens: ik wou dat we al 6 maand verder waren.......
 
Pauline, het geeft niks dat je je hart hier even lucht.
Je kan het maar beter kwijt zijn, aan opkroppen heb je niks.
En voor je het weet zijn die 6 maanden voorbij en kan je met je gezin
daar een nieuw leven opbouwen.

Sterkte  :up:
Groetjes van Jolanda
 
Hai Paulien,

Tja, zie PM.

Good luck en trouwens: wij gaan naar Sydney. En jullie?

Greetz,
Kathleen
 
Oh, boy, het is hier even heeeeeeeeeel spannend!!!!!!!
Gister weer kijkers gehad en die hebben een bod gedaan!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
Wij vandaag dus een tegenbod en nu afwachten!!!!!!!!
Wat duurt wachten lang.......... :yawn:
 
Yes laten we hopen, je weet het ieder huis vind zijn koper (of was het andersom?)
Succes :up:
 
Back
Top