Oh, das ook spannend! En waar gingen jullie ook al weer naar toe? Sorry, ik zie hier zoveel namen, onthoud nooit waar iedereen heen gaat...
Ja, die opruimstilte ken ik, heb ik ook. Ik wil wel, maar weet niet wat meer weg te gooien.... :| Wat hebben we nou echt nodig, wat niet. Ik zou zo de dozen al willen inpakken, uitzoeken wat in de koffer kan en wat niet, maar daar is het dan weer veel te vroeg voor! Ach, ik zou ook morgen wel weg willen, alleen al vanwege de familieperikelen. Dat gaat hier niet van een leien dakje.
Mijn ouders houden één of andere radiostilte, mijn oudste broer is na een vervelend incident nog steeds niet on speaking terms (ik blijf niet sorry zeggen....)en mijn jongste broer doet verwoedde pogingen de boel te lijmen (doe nou dit, wees de mindere: NO FREAKING WAY!! BEEN THERE, DON THAT!!! NOT ANYMORE!!)
Sorry, maar ik heb vanmorgen weer een vruchteloze poging tot normale conversatie gedaan en dat is dus mislukt. Wij komen beide uit een koppige familie, laat het (helaas?) dezelfde zijn.
Ik weet het, heb hier al uit alle hoeken goede adviezen gekregen en ook wel diverse toegepast,maar ik schijn het nooit goed te doen, maakt niet uit wat ik doe. Als ik niet beter wist, zou ik daar behoorlijk depressief van raken. Gelukkig gebeurt dat (hopelijk) niet (weer).
Dus pieker ik nu weer over wat nu te doen. Eigenlijk wil ik niet meer, maar ja, het blijft familie. Zit nu te denken over een brief schrijven, een email eerder dit jaar had desastreuze gevolgen, dus je begrijpt dat ik heel erg twijfel.
Ojee, nu ga ik hier mijn hart luchten, typisch ik
Maar het zit nog zo hoog.... :-(
Ik heb ook nog wel eens, ik wil niet meer, maar als ik dan bedenk dat ik hier dan blijf: NEEEEE!!
Ik zeg het nog maar eens: ik wou dat we al 6 maand verder waren.......