Hello everyone!!
Ooo, ik voel me lekker, nee, niet huis verkocht, maar toch een lekker gevoel. Heerlijk geshopt zaterdag terwijl manlief zich met het openhuis bemoeide. Maatje kleiner broek, wat zeg ik, twee maatjes!!! De dames onder ons snappen mij misschien wel.... :wink:
Maar dat willen jullie niet weten, natuurlijk, hoe ging het zaterdag? Nou, we hebben twee kijkers gehad en beide waren positief. Nou ja, de eerste vond de huizen aan de voorkant wat dicht op elkaar (we hebben achter vrij uitzicht, groot veld, park......)maar vonden het wel een mooi huis. De tweede (lachu..... :grin
was moeder en zoon, die een op zoek waren naar een huis voor zoon die het huis uitging! Ze waren verbaasd dat het zo'n groot huis was......duh.... niet goed gelezen volgens mij..... :evil: Maar ze vonden het een mooi huis en hebben een brochure meegenomen. Nu maar afwachten. Maar trouwens, de bieders van laatst zijn nog niet uit de picture: ze proberen bij een andere bank een hypotheek te krijgen en volgens onze makelaar zou dat één dezer dagen duidelijk worden.... dus misschien kom ik hier van de week nog wel uitbundig doen. Weet je gelijk wat er loos is....... :lol:
Ik heb gister ook een update naar mijn familie down under gestuurt, die moeten natuurlijk wel op de hoogte blijven. En ik kreeg zulke leuke reacties terug van 2 nichtjes, lekkere lange mailtjes vol positieve dingen. Eén wil al nederlandse les van mij krijgen als we aankomen, dus een bijbaantje heb ik al!!! Niet dat ik weet hoe les te geven...... :wink:
groetjes van Pauline