we have started.....

Hoi Pauline,

Ik duim mee  :up: :up: :up: :up: :up:  (ik weet ook hoe het voelt, dus wens je veel sterkte)

Groetjes,
Susan
 
Ohhhh te gek zeg :up:
En wederom ook voor jullie ga ik duimen  :up:, moet oppassen dat ik geen 'duim duimen' krijg met al dat goede nieuws hier  :lol:

Liefs EUtrice
 
Oh bagger!!!!!!!!!!!!!! :-(
Weer niet!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x
Die mensen kunnen zeer waarschijnlijk de hypotheek niet rond krijgen, dus gaat het feest niet door!!!!
He get, en dat net voor het weekend. Gelukkig gaan we een weekendje met z'n viertjes weg, even de gedachten verzetten.
Nou, maar weer poetsen voor de volgende...............................

kin wol janke..... :cry:
 
Balen zeg. Maar lekker dat je even een weekendje er tussenuit gaat en daarna met frisse moed weer verder  :up:
 
Balen, ik ken dat gevoel.
Weet je wat ik niet begrijp, dat mensen niet eerst even informeren hoeveel ze kunnen lenen
voordat ze bij een huis gaan kijken.
Dan kunnen ze ook niemand teleurstellen.

Maar ja, je heb er altijd bij die eerst kijken en dan pas aan het
kostenplaatje gaan denken. Hebben we ook een paar keer meegemaakt.

Maar voor jullie komt het ook goed hoor, ik zal voor jullie duimen  :up:

Groetjes van Jolanda
 
Balen op de naar de volgende kijker, er moet er vandaag of morgen toch 1 tussen zitten!

Veel plezier dit weekend Chantal
 
Balen zeg!!!

Geniet in ieder geval van jullie weekendje weg en er komt echt weer een kijker  :up:

Groetjes,
Lela
 
Ohhh jeetje... dat is echt enorm balen.... zeker als je ineens zooo dichtbij bent.
Kop op en houdt moed. Geniet van het weekendje weg.
Ik ga ook mee duimen (had ik nog niet eerder gedaan, dus misschien helpt het  :wink:)

Groetjes Jidske  :cool:
 
Hoi Pauline,

Echt jammer dat het niet door is gegaan  :-(  We hebben hetzelfde mee gemaakt dus weet hoe je voelt.  Ik hoop dat je een heerlijk weekend gehad hebt.  Er komt weer een koper, dus blijf positief. :up:

Groetjes,
Susan
 
hopenlijk hebben jullie een heel leuk weekend gehad en meldt zich snel DE koper van jullie huis :up:

Mariette
 
Ha, ik heb jullie bijna gemist dit weekend. Nou, nee, toch niet, het was heerlijk in Zandvoort! Prachtig weer, vandaag weliswaar storm, maar een prachtig strand, wow!!
We hebben echt lekker de gedachten kunnen verzetten en heerlijk genoten.
Ik vind het zo heerlijk van jullie, dat meeleven, doet me echt goed.
Die mensen van afgelopen week die hadden geboden, hadden gekeken naar zijn salaris van december. Het schijnt dat de hypotheekrente is gestegen en daardoor konden ze het net niet trekken. Onze makelaar beloofde nog te kijken of zij iets voor die mensen konden doen, maar zei tegelijk daar maar niet teveel op te rekenen. Want ze wilden ons huis wel heel graag hebben, dus ik denk dat zij ook wel gebaald hebben.
Nou ja, we hebben 31 maart open huis en wie weet wat er de komende weken nog komt kijken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we echt wel weg kunnen op 15 augustus! Maar het wordt wel spannend.... :|
 
Ha, vandaag kregen we het verlossende woord.... :
"I would like to confirm that your visa application has been assessed.  You are now welcome to send in your valid passport for travel to facilitate the final stages of visa processing. "

YESSSS!!!!!! :happysun: :happysun: :cheer: :balloons:

OOOHHHH, we zijn zo blij!! Binnenkort mag de fles champagne open!!!

Helaas nog geen goed nieuws op het verkoophuisfront, maar zaterdag hebben we openhuis, dus wie weet.....
 
YES!!!  :up:  YES!!  :up:

Cool!!! Nu alleen nog "even" het huis verkopen  :grin: En ook dat gaat goedkomen!!

Groetjes,
Lela
 
YYEEESSSS!!!

Grootste slag is geslagen :up: :congrats:
Het is goed dat we niet met iedereen meedrinken, anders zou ik inmiddels l*dd*rz*t achter mijn PC'tje zitten. :drink:

Mariette
 
Back
Top