We love living in Oz!

Code:
_,--._  
.-'`      '.    _,
.-'            \.-' /
.-'          _         |
.'-.       -`    -.      \
`)   .'  _   _  '.    |
/   /   / \ / \   \   \
|   )  |       |  (   |
\.-'   \ 0   0 /   '-./
( (     .----.   _  ) )
'-.   /         | .-'
\  \_____.' / /
\  .      / /
\  '----/ /
\   `-` /
\     /
(`"""""`)
/`"""""`\
/         \
_,;==""```""==;,_
/{CONGRATULATIONS}\
\'=._         _.='/
|`=._`"====="`_.=`|
|    `""===""`    |
|`=._         _.=`|
_|_ _ `"""="""` _ _|_
/ / / |         | \ \ \
\ \ \ /"==...=="\ / / /
`-`-;-'`"==="`'-;-`-`
|     |     |
/     |     \
\_    |    _/
/     /     \
.-()'`--.__|_.---`'()-.
/` \X()      |      ()X/ `\
|    |        ;        |    |
\ ___|______ / `._ ____|___ /
`""""""""""`     `""""""""`
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYY
:up:

(moet wel zeggen dat ik deze gezocht heb en niet gemaakt :grin: )

net terug van een paar daagjes Engeland dus een wat verlate reactie... maar wat een opluchting dat jullie er nu door zijn!!! Van harte gefeliciteerd, en hoop dat nu de rest van het geregel een stuk soepeler gaat verlopen. Het zij je gegund!!!

Bedankt lieve luitjes,

Voor jullie steun en medeleven de afgelopen jaren! Geeeezzzzzz,,,, nie niks hoor! Wat een last valt er opeens van je schouders (wat een bevrijding! :wink: ) Volgende week maar eens gaan verdiepen in hoe het nu allemaal verder moet. Paspoorten naar Berlijn, 175/176 visum? Huisje verkopen.... Dit weekend niks anders als genieten! De Ozzie vlag hangt sinds donderdag buiten! :up: (lag al maanden te wachten in de kast!)

Fijne moederdag morgen... mama's!

:smile: Betty

Een heerlijke moederdag gehad vandaag! Wat een weertje mensen!!!!

Morgen en dinsdag moet ik werken, dus wilde even vragen voor de link waar ik moet zijn om onze paspoorten richting Berlijn te sturen. tja, lekker makkelijk om het zo te vragen, als iemand me zou willen helpen kan ik het dinsdagmiddag afhandelen.

Alvast bedankt lieve medexpditers!!! :wink:

Voor nu, een fijne werk week en tot heel snel!
Betty

ja margot jij bent steeds erg snel en hebt altijd de juiste info klaar :up:
toch maar is nadenken over wat je gaat doen in oz denk ik :wink:

Bedankt voor het compliment. :blush:
Moet eerlijk zeggen dat het me wel leuk lijkt, ik had ook al een nieuw concept bedacht, alleen die IELTS eis van de MARA..... :|

IELTS test score of 7.0 with a minimum score of 6.5 in each sub-test (speaking, listening, reading and writing) in the academic module

En writing een 6.5 op academic is wel heel heftig voor iemand die in het Nederlands dat niet eens haalt zonder spellingscontrole........ :oops:
Maar misschien kan ik samenwerken met iemand die dezelfde ambitie heeft, dan kan die de papieren halen. :up:
Ach en anders lekker oefenen op de IELTS. :wink:
Of de TOEFL eens proberen. :?

Misschien voor mij een cariëre switch, ik zou een 6,5 op acadamic moeten kunnen halen en Tassie en Vicy liggen om de hoek :grin:

Denk dat ik het toch maar eens ga proberen, leuke baan die ik thuis kan doen, komen er inkomsten van is het leuk, zo niet heb ik een leuke hobby naast het huisvrouw zijn. :up:
Misschien eens kijken of de IELTS ook digitaal mag, dat scheelt mij een stuk! :rolleyes:

Denk dat ik het toch maar eens ga proberen, leuke baan die ik thuis kan doen, komen er inkomsten van is het leuk, zo niet heb ik een leuke hobby naast het huisvrouw zijn. :up:
Misschien eens kijken of de IELTS ook digitaal mag, dat scheelt mij een stuk! :rolleyes:
Je zou het perfect doen!! :up:

Back