We love living in Oz!

Wat is't echt??

jippieieieieieieieieieieieieeieieieieie!!!!!!!!!!!!!!
ik wordt helemaal gek hier :lol: :lol: :lol:

Echt??? YEAH!!!!!!JIPPIE!!! JOEHOE!!!!GEFELICITEERD!!!!

WIJN UIT DE KOELKAST, WE TOOSTEN OP JULLIE

VANAVOND!!

:congrats:

Ik ben zo blij voor jullie!

Ik weet precies hoe je je nu voelt want wij hebben 'm ook vandaag gekregen!!

Geen onzekerheden meer van "wel of niet". Wat een heerlijk gevoel hé! :beach:

Gefeliciteerd!! Wat een nieuws! Eindelijk zeg..geniet maar van het geweldige gevoel!
afro.gif
afro.gif
afro.gif

GEFELICITEERD, Op Bevrijdingsdag, het zal zeker een bevrijding zijn voor jullie. Nu nog even jullie huisje verkopen en dan op naar OZ!!!

Groetjes,
Sacha

HAPPY VISUM DAY FOLKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Congratulations to U!!!!!!!!!!!! Up to the next level, YIIIIHAAAAAAAA

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

xxxxxxxxx

Wow Betty, van harte gefeliciteerd, wat zullen jullie gelukkig zijn! Je hebt er zo lang op moeten wachten....

Nu heerlijk concrete plannen maken!

Whoeeepiedepoepie!! :up: :up: :lol:

He he he its about f*cking time he. Wat grappig op 5 mei....echt een bevrijdingsdag isnt it?!
Maar hoe zat t nou? Heeft die CO liggen slapen, en niet doorgegeven aan M2A dat het al in kannen en kruiken zat of wat?

Je hebt me wel aan de Xpdite buis gekluisterd gehouden Betty. Normaal kom ik hier niet meer zo vaak :wink:
P.s vlg weekend gaan we weer richting Byron, ons 10 jarig "huwelijk" vieren :smile: ( huwelijk tussen haakjes omdat we niet getrouwd zijn maar wel 10 jaar saampjes )
Nu kunnen jullie ook snel een tripje Byron doen! Of toch maar rechtstreeks naar SA?

Proost vrouwke, lekker gevoel he, je loopt vast helemaal te trippen! :grin:

Whoeeepiedepoepie!! :up: :up: :lol:

He he he its about f*cking time he. Wat grappig op 5 mei....echt een bevrijdingsdag isnt it?!
Maar hoe zat t nou? Heeft die CO liggen slapen, en niet doorgegeven aan M2A dat het al in kannen en kruiken zat of wat?

Je hebt me wel aan de Xpdite buis gekluisterd gehouden Betty. Normaal kom ik hier niet meer zo vaak :wink:
P.s vlg weekend gaan we weer richting Byron, ons 10 jarig "huwelijk" vieren :smile: ( huwelijk tussen haakjes omdat we niet getrouwd zijn maar wel 10 jaar saampjes )
Nu kunnen jullie ook snel een tripje Byron doen! Of toch maar rechtstreeks naar SA?

Proost vrouwke, lekker gevoel he, je loopt vast helemaal te trippen! :grin:

Inderdaad... wat een mooie bevrijdingsdag!! Onze CO heeft inderdaad liggen slapen, en zoals Rob zei, 'Ze is eindelijk uit der hangmat gevallen'! Gisteren ochtend net voor werk heb ik nog even snel onze nieuwe paspoorts gescanned en gemailed. Nog geen twee uur later belde Rob me op m'n werk dat we de visum grant hebben! Nou, daar was ik dus echt niet klaar voor, dacht dat het zekers nog een week of wat zou gaan duren? Gisteren was een heerlijk gevoel, vandaag ook nog hoor! Wat zijn wij zo ontzettend blij dat we weten waar we aan toe zijn.

Wat lekker jullie een weekendje naar Byron Bay! Heel mischien kunnen wij alsnog richting jullie gaan settelen, gezien wij toch een 175 visum hebben gekregen. Moet nog wel even goed checken of die SS van SA daar niet ergens aan vast geplakt zit.

Nu hopelijk snel ons huisje verkopen, alles hier een beetje gaan regelen en nog even afstuderen eind mei... Genoeg te doen, dus.

Geniet van jullie 10jaarsamenzijninparadijs!

:smile: Betty

Dat werd verdomme tijd zeg!!!! Ontzettend gefeliciteerd, het is jullie enorm gegund en dan nog een 175 ook, waanzinnig!!!!!

Wat een geweldig nieuws!!
Eindelijk!! Ik zei toch dat het goed zou komen!
Wat moet dat een enorme opluchting voor jullie zijn.
Nu de laatste loodjes, succes nog even!

Back