Ik dacht ff dat jullie "M" hadden Betty, door je berichtje van ff naar Byron om te valideren, maar helaas worden jullie nog steeds op de proef gesteldJAAAAA, Skippie?!!! of als Jack voor die tijd daar zit zal hij maar al te blij zijn om ons allemaal over de vloer te krijgen!!! :wink: Toch? Onze kiendjes zijn alle 4 engeltjes, poes lief en oh zo rustig! :lol: :grin: :grin: :grin: !
Wij willen begin Januari vliegen op z'n laatst! Dus Februari moeten we zeker al een huis hebben!
Moeten jullie niet naar Hobart toe om te valideren of maakt dat niet uit?
Sorry Betty, zitten door je topic te kliederen
Ik dacht ff dat jullie "M" hadden Betty, door je berichtje van ff naar Byron om te valideren, maar helaas worden jullie nog steeds op de proef gesteld
Onze vloer is bijna 3 uur boven Byron Bay.... dus gelukkig kom ik er goed vanaf! :grin:
Wij en 4 kiendjes....? :shock: Dan gaat nie goed komen hoor! Ook al zijn het engeltjes, poesjes of puppy's ( alhoewel....puppies... :smile:
Nee,we komen wel gewoon gezellig op bezoek, vind je da ook goed? Maar ik denk dat jullie wel bij Jack terecht kunnen! Doen we daar een barbie :smile:
Succes nog eventjes Betty, kop op!!
Voor jullie!! Morgen is het weer dinsdag, zal het jullie dag worden????
Je hebt helemaal gelijk! Heb net een mailtje gestuurd en hoop snel de gegevens van onze CO te ontvangen, kan ik er deze week nog achteraan! Tot be continued....