We love living in Oz!

JAAAAA, Skippie?!!! of als Jack voor die tijd daar zit zal hij maar al te blij zijn om ons allemaal over de vloer te krijgen!!! :wink: Toch? Onze kiendjes zijn alle 4 engeltjes, poes lief en oh zo rustig! :lol: :grin: :grin: :grin: !
Ik dacht ff dat jullie "M" hadden Betty, door je berichtje van ff naar Byron om te valideren, maar helaas worden jullie nog steeds op de proef gesteld :oops:

Onze vloer is bijna 3 uur boven Byron Bay.... dus gelukkig kom ik er goed vanaf! :grin:
Wij en 4 kiendjes....? :shock: Dan gaat nie goed komen hoor! Ook al zijn het engeltjes, poesjes of puppy's ( alhoewel....puppies... :smile:
Nee,we komen wel gewoon gezellig op bezoek, vind je da ook goed? Maar ik denk dat jullie wel bij Jack terecht kunnen! Doen we daar een barbie :smile:
Succes nog eventjes Betty, kop op!!

Wij willen begin Januari vliegen op z'n laatst! Dus Februari moeten we zeker al een huis hebben!
afro.gif

Moeten jullie niet naar Hobart toe om te valideren of maakt dat niet uit?

Sorry Betty, zitten door je topic te kliederen
embarassed.gif

No Worries! Ben al blij dat het wat leutiger is nu, maakt het wachten op nieuws ietjes dragelijker! :up:

Ik dacht ff dat jullie "M" hadden Betty, door je berichtje van ff naar Byron om te valideren, maar helaas worden jullie nog steeds op de proef gesteld :oops:

Onze vloer is bijna 3 uur boven Byron Bay.... dus gelukkig kom ik er goed vanaf! :grin:
Wij en 4 kiendjes....? :shock: Dan gaat nie goed komen hoor! Ook al zijn het engeltjes, poesjes of puppy's ( alhoewel....puppies... :smile:
Nee,we komen wel gewoon gezellig op bezoek, vind je da ook goed? Maar ik denk dat jullie wel bij Jack terecht kunnen! Doen we daar een barbie :smile:
Succes nog eventjes Betty, kop op!!

Nee joh, nog steeds geen visumgrant hier??? T'zal wel een reden hebben en ja helaas worden wij nog steeds ... op de proef gesteld! Kunnen er jammer genoeg helemaal niks aan doen!

Bezoek is ook prima hoor Ingrid! En wie weet... verkopen we ons huisje vd zomer en krijgen we ooit een visum grant en vliegen we in de herfst naar Oz one way? Aan ons positief denken ligt het niet aan... dat de CO der werk niet doet, das minder!

Keep in touch! Betty xxx

:up: :up: Voor jullie!! Morgen is het weer dinsdag, zal het jullie dag worden???? :up: :up:

hihihi... gaan we weer... op naar de Chatbox! :grin: :grin: Ro, zei tijdens het eten net hetzelfde 'Ik ga de Ozzie vlag ophangen want morgen ochtend is de grant er!' We shall see, we zullen toch wel een keertje aan de beurt zijn? Volgende week dinsdag is het 3 maanden sinds we een CO hebben! Het is nu wel tijd! :smile:

Zeker weten, jullie zijn dubbel en dwars aan de beurt!!
Wel grappig, wij hebben ook de herfst in gedachten.
Na 15 oktober. :up:

Morgen! Morgen! Morgen! Morgen! Morgen! Morgen! Morgen! Morgen!

Als we nu met z'n allen daar alleen aan denken moet het toch lukken!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Ik ga er alvast voor Morgen! Morgen! Morgen! Morgen! Morgen! Morgen! ..................... :dizzy:

>:D

Kleine waarschuwing :) Wij kregen onze grantletter eind april en moesten voor eind juni binnen zijn geweest...... Wij hadden het geluk dat we ons huis binnen de familie konden verhuren en konden dus gelijk weg.

Huh? Maar hoe kan dat dan? Zou toch niet zo kunnen zijn dat we pas eind dit jaar uitslag vd CO krijgen? Als we eind vd week nog geen bericht hebben ga ik er zelf achter aan. Na 3 maanden willen we weten hoe het zit wat betreft de visum grant. Dan is nog altijd de vraag of we ons huis op tijd verkopen natuurlijk, maar dan hebben we in ieder geval 'ergens' vat op. Nu zitten we al sinds 17 maart iedere ochtend in spanning... We hadden vorige week toch wel erg geinteresseerde kijkers jammer dat we er nu nog niks mee kunnen...
Snap er niks van?

:smile: Betty

Dan mail je toch lekker vandaag??
Het is wel genoeg geweest hoor!!
Wij willen ook niet langer in de stress, ik heb kramp in mijn duimen!! :grin:

Je hebt helemaal gelijk! Heb net een mailtje gestuurd en hoop snel de gegevens van onze CO te ontvangen, kan ik er deze week nog achteraan! Tot be continued....

Je hebt helemaal gelijk! Heb net een mailtje gestuurd en hoop snel de gegevens van onze CO te ontvangen, kan ik er deze week nog achteraan! Tot be continued....

Heb dit even gemist, meid..
We hadden ons dit thuis ook al onderling afgevraagd, maar je moet idd nu zelf het heft in handen nemen he!!
Als het geen effect heeft, MAAR WIJ HOPEN NATUURLIJK VAN WEL!!!, dan kan je je nix verwijten!
Ik wil je niet ongerust maken, helemaal niet he, maar kennissen van ons hebben wel 9 maanden moeten wachten in between!! Duidelijk een voorbeeld van dat hun dossier ergens onderaan de stapel is geraakt. Vermoeden ze heel sterk.
Een voorbeeld vd Aussie insufficientie??

Ga ervoor, wij duimen ook mee voor jullie, that's for sure!!! :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Heel goed om "er bovenop te zitten".
Niet alleen maar afwachten maar mailen, bellen, echt !
Wij hoorden ook maar niets, bleek dat ergens een paspoortnummer van Gerry zijn zoon (die niet eens mee is gegaan) verkeert was ingevuld.
We hebben meteen een mail met gegevens gestuurd en toen kregen we eindelijk het goede nieuws!
Als we niets hadden gedaan had het nog maanden kunnen duren!

Back