We love living in Oz!

En writing een 6.5 op academic is wel heel heftig voor iemand die in het Nederlands dat niet eens haalt zonder spellingscontrole........ :oops:
Maar misschien kan ik samenwerken met iemand die dezelfde ambitie heeft, dan kan die de papieren halen. :up:
Ach en anders lekker oefenen op de IELTS. :wink:
Of de TOEFL eens proberen. :?

Wat is de score voor een Brits paspoort?
Stuur die link ff anders?

Dachten wij tegelijkertijd! hihihihi :wink:

Nee hoor, denk dat het zelfs meant to be was dat jullie het hier hierover hebben. Gezien ik 10 jaar in NZ heb gewoond en perfect Engels kan!!! Mmmmmmm... ?

Wilde je wel even bedanken voor je snelle reactie, Margot! Wist wel dat ik op je kon rekenen! Thanks mate! :smile:

Alsjeblieft. :up:

En deze natuurlijk. :wink:

Jaha, Margot.

Kun je alvast een beetje oefenen. Ik begrijp het meeste wel. Moet dus onze 4 paspoorten aangetekend naar Berlijn sturen met de ingevulde creditcard form zodat ze die 5 euro kunnen afschrijven van mijn vaders :wink: creditcard rekening. Maar moet ik dan ook nog het formulier van trug sturen met courier invullen? Of sturen hun de paspoorten voor die 5 euro aangetekend trug? Sorry for being blond (rood) maar tja. :oops:

No worries!

Een kopie van je visa grant letter
De credit card brief
En een briefje met jouw adres, telefoonnummer en email voor het geval er iets is.
En je paspoorten natuurlijk
Voor die € 5,-- sturen ze hem terug, dat formulier is er alleen voor als je liever je paspoorten verstuurd met UPS dan met TNT.
(Met UPS is het wel giga duur. :huh:)

Ik stuur de rekening wel voor de bewezen diensten, als aanbetaling voor mijn studie. :grin: (grapje :wink:)

We hebben vandaag onze paspoorten richting Berlijn verzonden voor de visa labels. We hebben dus weldegelijk een 175 visum toegekend gekregen, zoals we in 2009 hadden aangevraagd! We hoeven dus niet verplicht naar SA de eerste twee jaar! Wat een luxe, we mogen gaan en staan waar we willen! Eerst ons huisje maar zien te verkopen en dan gaan we pas kijken waar we naar toe willen in Oz! :smile: Dit maakt het te lange wachten helemaal goed natuurlijk! :up: :up: :up:

Fijne avond allemaal! :smile:

Zei ik toch, Karma! Elk krijgt vanzelf wat men toekomt en jullie een 175 visum! :up:

:smile: Echt heel fijn! De grootste zorg nu is natuurlijk ons huis snel zien te verkopen! Zoals meerdere hier! We hebben sinds gisteren de vraagprijs al laten zakken. Komen volgende week in met advertentie in krant te staan. Wat kun je nog meer? Hopen op die ene, die je de vrijheid geeft om naar Down Under te vertrekken. Als blijkt dat we toch moeten gaan valideren daat de vraagprijs weer omhoog zo compenseren we het verlies vd validatie trip. Fingers crossed, that 'Karma' will stand us by once more... ? :up: Het is echt een never ending battle met je emoties dit avontuur! Tijd voor een rood wijntje en nog even lekker buiten zitten... voordat 't weer omslaat! Voor nu... all's well! Ready to rock en roll to OZ! Iemand een huisje kopen??? :wink:

Wauw!!wat een te gek nieuws!
afro.gif

Gefeliciteerd! Dat maakt voor jullie de keus makkelijk om toch naar Byron Bay te gaan!

Dat maakt het lange wachten allemaal goed!

Inderdaad! We gaan met 100% voor the Byron Shire! Daar hebben we ons hart verloren en daar moeten, en dus moesten we ook zijn! Dus, mede-xpditers kunne bij elkaar op vakantie komen! ennuh... Skippie, was toch meant to be dat we samen zouden komen zie je wel! :up: Anyways... eerst ons huisje hier. Vandaag een auto die wel 3x steeds stopte om een kijkje te nemen... morgen telefoontje makelaar? Fingers crossed?
Over twee weken studeer ik af en hoop ik met m'n natuurvoedings diploma 'Organic Health Food Nutritionist' in NSW aan de slag te gaan!
Morgen is ons dochtertje 'Sky' alweer 3 jaar oud! Wat vliegt de tijd toch razend snel voorbij, tijd om haar 4de verjaardag Down Under te vieren!

Fijne week allemaal, groetjes, Betty en family xxx :smile:

Heerlijk!! Daar horen jullie thuis!
En jullie mogen in Tassie op vakantie komen hoor! :up:

(hier stopte ook al een auto gisteren, spannend hoor!! :wink:)

Wat echt fijn voor jullie dat je naar je droomomgeving in NSW kan vertrekken! :lol:

Maar, een klein beetje jammer vind ik het dat we niet samen in SA gaan wonen :-(

Anyways, hoelang heeft jouw opleiding eigenlijk geduurd? Is het een voltijdse dagopleiding geweest of een soort van cursus...
Ben ook benieuwd wanneer jullie vertrekdatum eraan zal komen!

SUC6 voor de verkoop vh huis, Betty! :up:
Jij ook duimen dat we snel een degelijke huurder mogen vinden, ok?

Whooo Betty, wat gaaf voor jullie dat het een 175 is!! VET dat jullie naar de Byron Shire gaan, wat jullie zo graag wilden :up:
Ik wilde je net een Pm-etje sturen om te vragen hoe het nu zat, of je een 176 of een 175 hadden...maar daar was ze al weer :smile:
We komen net terug van (weer) een heel leuk weekend Byron en ik vind het er zoooo fijn.De omgeving is zo mooi, het is er tja, hoe zal ik het zeggen... heel liefelijk. :wub:
Ik ga je toch ff een pm-etje sturen, kletsen we verder.

En een dikke proficiat met je kleine meid!

Wat echt fijn voor jullie dat je naar je droomomgeving in NSW kan vertrekken! :lol:

Maar, een klein beetje jammer vind ik het dat we niet samen in SA gaan wonen :-(

Anyways, hoelang heeft jouw opleiding eigenlijk geduurd? Is het een voltijdse dagopleiding geweest of een soort van cursus...
Ben ook benieuwd wanneer jullie vertrekdatum eraan zal komen!

SUC6 voor de verkoop vh huis, Betty! :up:
Jij ook duimen dat we snel een degelijke huurder mogen vinden, ok?

Zie net dat ik nog niet gereageerd heb. :oops: Stiekem vind ik het ook wel jammer dat we niet samen dit avontuur aangaan, maar zo hebben we wel leuke vakantie adresjes als we eenmaal gesetteld zijn! :up:

Mijn opleiding is deeltijd op zaterdag's en 1 jaar. A.s zaterdag studeer ik af... hopelijk? Van studeren komt namelijk helemaal niks van de laatste weken, maar vertrouw gewoon op mezelf. Natuurvoeding is echt mijn passie en ik zit overvol met die passie en kennis! Moet goed komen!

Wij duimen ook voor jullie dat die huurder gauw aan komt en jullie met een gerust hart kunnen vertrekken.

:up: liefs, Betty

YEAH!!!!

Onze splinter nieuwe paspoorten zijn zojuist afgeleverd met in alle 4 de 175 VISUM LABEL!!! Wat een heerlijk moment... Wij mogen in Australie zijn! :up: :up: :grin:

Nu ons huisje nog... daar gaan we na mijn examens vh weekend al ons energie in steken! First things first... aan de studie!

Geniet van het lekkere zonneke vandaag! :cool: Betty

hoi Betty,
ik heb waarschijnlijk ergens een stukje gemist, maar hoe komt het dat jullie nu toch een 175 ipv 176 hebben?

Wel super, op naar Byron shire, the place to be!!!!
Hopelijk geraken wij er ook ooit nog eens <_<

Back