Nog 2 nachtjes slapen en dan zijn we officieel kampers! Tussen de Haageneese en Rotterdamers zullen we de komende maanden vertoeven! Ik zit hier op de grond, alle meubels zijn inmiddels verkocht of weggegeven. Het voelt best raar, we hebben het vd week best moeilijk gehad, terwijl je huisje steeds leger raakt loop je vol van emoties. Tis niet niks deze weg die we hebben gekozen te gaan... 1 jaar thuisloos, zwervend, voordat je naar de andere kant vd wereld vertrekt. Maar we doen het gewoon, we voelen wat we voelen en komen iedere dag een stapje dichterbij onszelf wat ons sterker zal maken als gezinnetje voordat we NL achter ons laten. Morgen laatste spullentjes naar de camping, schoonmaken vh huis en me mentaal voorbereiden op de kilometers die we per dag moeten gaan fietsen (5km naar school, 6 naar stad). Op het tochtje naar het toiletblok in het bos, op de nog langere tocht naar de douches waar je met een 50 euro cent muntje gaat douchen ipv lekker in een warm ontspannen badje gaan liggen... Aaaarggghh!!! Ik ga ophouden, denk dat ik een niet zo idealistisch momentje heb en even de waarheid laat overheersen... Wordt vervolgd, dat is als we internet verbinding hebben in het bos? Fijne avond allemaal en tot snel voor onze Ozzie BBQ date! Liefs, Betty