We love living in Oz!

Oj oj oj, laten ze zulke oudjes wel toe in Australie? ;)

Gefeliciteerd!

Hey, hey, hey, ik was juist blij om te lezen dat we niet de enige met straks een 4- aan het begin van onze leeftijd en (toch nog) naar Australia gaan. Kom jij er weer ff lekker overheen knallen met je 'oudjes' >:D

;)

Wacht maar tot de eerstvolgende BBQ, zullen wij 40-tiggers is even uitleggen wat we met vervelende snotaapjes doen ;)

Gefeliciteerd Tweeling, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben op de camping! Dat het een hele mooie zomer mag worden....;-)!

Nog 2 nachtjes slapen en dan zijn we officieel kampers! Tussen de Haageneese en Rotterdamers zullen we de komende maanden vertoeven! Ik zit hier op de grond, alle meubels zijn inmiddels verkocht of weggegeven. Het voelt best raar, we hebben het vd week best moeilijk gehad, terwijl je huisje steeds leger raakt loop je vol van emoties. Tis niet niks deze weg die we hebben gekozen te gaan... 1 jaar thuisloos, zwervend, voordat je naar de andere kant vd wereld vertrekt. Maar we doen het gewoon, we voelen wat we voelen en komen iedere dag een stapje dichterbij onszelf wat ons sterker zal maken als gezinnetje voordat we NL achter ons laten. Morgen laatste spullentjes naar de camping, schoonmaken vh huis en me mentaal voorbereiden op de kilometers die we per dag moeten gaan fietsen (5km naar school, 6 naar stad). Op het tochtje naar het toiletblok in het bos, op de nog langere tocht naar de douches waar je met een 50 euro cent muntje gaat douchen ipv lekker in een warm ontspannen badje gaan liggen... Aaaarggghh!!! Ik ga ophouden, denk dat ik een niet zo idealistisch momentje heb en even de waarheid laat overheersen... Wordt vervolgd, dat is als we internet verbinding hebben in het bos? Fijne avond allemaal en tot snel voor onze Ozzie BBQ date! Liefs, Betty

Klinkt vervelend... Maar zoals je ons ook 'influisterde', hou vol!

Petje af zoals jullie het aanpakken!!! Het gaat helemaal goedkomen met jullie en inderdaad VOLHOUDEN!!! Je weet waar je het voor doet ;=)

Het is ook niet niks!
Maar je hebt dadelijk meer vrijheid dan ooit, je werkt mooi aan je conditie met al dat gefiets, kunt af en toe een lekker badje nemen bij vrienden/familie waar je zo af en toe een weekendje gaat logeren, je kunt elke nacht de sterren bekijken (tijdens je tripje naar de wc's);) , je krijgt tenmniste niet alle rotzooi mee die te vinden is op internet, spaart heul veul centjes en dan.....dan eindelijk ga je naar je plekje waar je graag wilt zijn, Ozzie! En wie weet wel eerder dan je denkt? You'll never know toch?
Succes meid!! :up:

En... JA! Het is het waard! We leven nu alweer twee weken op Camping Zonneland (waar de zon, jammer genoeg, nog niet zo vaak geschenen heeft) Het is te doen, rennen naar de WC met plee rol onder de arm tijdens een onweers bui, onder de luifel internetten met een dongel (alleen als het goei weer is). Slapen in een caravan met onregelmatig getik en gebonk van regendruppels en eikeltjes vd eekhoorns. De muizen zijn ons te slim af en lachen ons uit terwijl muis vriendelijke valletjes uit hebben gezet! Tis een groot avontuur kamperen in Nederland, echt stikkes leutig!
Soms is het niet echt heel prettig, na zoveel regen is alles klam, kil en nattig... maar na regen komt zonneschijn en dat maakt het leven oh zo fijn! All's well in The Martens Kitchen! (maarrrr... we gaan toch ietjes eerder richting Ozzie,,, Dus Skip en Jack... might see you sooner than planned) Fijn weekend allemaal xxx

We doen nog een uitje binnenkort. En jullie zijn Uitjes (UIT Nederland vertrekken, dus UIT-jes)
Zie kalender of mail Afterbang

He Betty, wat fijn dat het niet tegenvalt, ondanks het weer! Wij hebben zelf maar twee weken op de camping gezeten, toen we de boel aan het leegmaken waren, en kan me misschien iets voorstellen wat je bedoelt. Hetis even wennen om 's morgens vanuit de caravan de kinderen naar school te brengen, maar je hebt zo weer een ritme. Ik vond het, ondanks de regen en het harde werrken, steeds weer een verademing om (na het laatste toiletbezoek voor het slapengaan) tussen de bomen door de maan te zien en de ruimte te voelen als je terugliep naar de caravan. We duimen heel hard dat het zonnetje wat vaker gaat schijnen, en dat het goed blijft voelen. Dikke knuf en respect!

Fijn nieuws! Het vooruitzicht naar beter oorden maakt natuurlijk veel goed. Maakt je bovendien als gezinnetje ook hechter om samen zoiets door te maken, niet? Alleszins, hang in there!

Hidihi... from Camping Zonneland! We zaten door onze dongel GB's heen, dus ff een weekje geen internetten...

Kreeg vandaag bericht of we even the payment of Pip's school fees willen betalen? Blijkt dat hij nu opeens onder overseas student valt en we meer dan $1200 moeten dokken??? Ik meteen trug geschreven dat we Ozzie Residents zijn sinds onze validatie trip en we dus geen overseas fees hoeven te betalen? Ga meteen denken of het allemaal wel goed is gegaan met onze validatie? Tja, we moestten toch alleen maar het land binnen komen, toch? Krijg je een stempel arrived en that's that? Of hadden we ons ergens aan moeten melden ofzo??
Greetings, Betty

Nee hoor, je hoeft je niet te melden, die stempel is genoeg. Maar verder weet ik het ook niet, misschien wilden ze wel een woonadres daar?

Back