Thanks! Stel dat dit iets zou worden dan ben ik in Nov iig in Perth en niet in de outback. Can't wait to meet you!
Me neither! Zou echt leuk zijn als je er dan bent!
Thanks! Stel dat dit iets zou worden dan ben ik in Nov iig in Perth en niet in de outback. Can't wait to meet you!
Ja vooral omdat t hele Australische beroepsonderwijs anders georganiseerd is. Alles is erg gestructureerd. Qua lesgeven niets geleerd, meer opgefrist, maar dat ligt aan je ervaring, ik kreeg ook met gemak een vrijstelling. Papiertje heeft me zeker geholpen om een baan te vinden als training manager. Ben wegblijven dat ik voor Tafe gekozen heb en f2f onderwijs. Ga nu elearning cursus doen online, kijken hoe dat bevalt.Heb je wat aan je TAE gehad?
@Katjavdl Met werk vinden. We hebben een huis gehuurd en een contract genomen voor een half jaar, aangezien we geen werk hebben al sinds begin dit jaar gaat het toch hard met de centjes. Dus huur is te duur, nu gaan we zoeken naar iets voordeliger.
Not really. Al mijn baantjes hier zijn redelijk casual geweest en niet bepaald social work banen. Heb wel mijn stage toendertijd in Australie gedaan. We shall see. Recruitment Agency belde vandaag dat ze nog niets gehoord had van het bedrijf. Hopelijk morgen. Ze had ook nog een andere positie, redelijk vergelijkbaar maar dan vooral met indigenous kids. Daar heeft ze mij ook 'aangeboden'.@Gwen, dat is een tegenvaller maar jouw voordeel is waarschijnlijk dat je al heel wat werkervaring in Oz op je cv hebt staan. Ga voor je duimen!
Hoe je het ook wend of keert, het werk aanbod is er niet meer zoals het ooit was en zelfs een contract is hier geen reet waard. Het is een beetje van "smile in your face and piss in your pocket'. Iedereen kan hoog of laag springen en zijn mening geven, maar die geef ik ook en dit is mijn ervaring. Ik ben hier 10 jaar en heb voor veel bedrijven en opdracht gevers gewerkt en heb het allemaal mee gemaakt. Als ze van je af willen dan komen ze van je af. Ben je hun favorite dan ben je dat ook en mag je blijven. No matter what I love this country and I really do
Ik vraag me af of het door heel Australië zo slecht is? Of zijn er bepaalde gebieden waar het erger is dan op andere plekken in het land?