YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

haha jij weet mijn rooster al Mel! haha ja hoor 3 uur mag ik weer weg. Dan nog even langs de vertaler (die had een appostillezegel niet meevertaald, maar dat ligt dus klaar nu). Morgen tot een uur of half 5 en dan lekker eten.
En de spanning is te snijden hiero!!!!
:lol:  :lol:  :lol:
En Mike maar doorgaan over de eetkamerstoelen; zitting helemaal hout of met een stofje?!...... huh......zucht..... maar ik ben ZENUWACHTIG mike! ik kan niet nadenken over stofjes...>!!! hahahahahahha

Hij probeert zich rustig te houden voor mij denk ik en mij af te leiden met STOFJES haha.....
Maar hij vindt het ook spannend hoor. Tja ik moet het interview doen..... daar heeft hij geen invloed op....

Ja inderdaad.
Als ik er zo over na denk, mogen "vrouwen" altijd weer de "moeilijke" dingen doen/ oplossen :-D.
Maar het komt écht goed, hoor :wink:.
Enne, a.s. zaterdag wordt het echt een feesie!!! :balloons:

:dance: :dance: :dance:

Jaaaaaaaaaaa!!!! dan kan ik los hahahaha!
Ik heb er zin in en vooral om iedereen weer te zien!!!!

Jaja, plenty plenty!!  :lol:
Ik kan bijna niet geloven dat ik over een paar dagen gewoon weet of ik mag gaan!!
En ik kan er al helemaal niet bij dat ik daar straks met kerst gezellig in een vol huis familie zit en weer lekker in een bed kan slapen (en al helemaal niet dat ik dan niet meer alleen het bed in moet!  :wink:)

[quote author=marina link=topic=2614.msg38287#msg38287 date=1133180218]
en al helemaal niet dat ik dan niet meer alleen het bed in moet! :wink:
[/quote]

Dat zal wel weer wennen zijn. Geen zeeën van ruimte meer in je bed :-D.
Dekbed delen :-D.
Oja, en een zomerse kerst :sunny:. Heb je dat trouwens al eerder meegemaakt om kerst in de zomer te vieren?

Nee, net niet. Ben wel vlak na oud en nieuw naar Mexico geweest voor een maand (2x) was ook wel lekker!
Ik denk dat ik op den duur de "koude" kerst wel zal missen, maar ik ruil het voor geen goud meer om hoor dat weet ik wel!
Ik leg me er graag bij neer dat het "anders" wordt!!
YAHOOOOO!!!!
(tjonge jonge, ik wordt gek van mezelf met al dat virtueel geschreeuw haha!)

Ja, die kerst, daar hoort toch ook sneeuw bij. Lekker cliché.
Maareh, net alsof we in NL ook altijd een witte kerst hebben :-D.

Enne, virtueel schreeuwen mag, hoor!
Gewoon even de volgende emoticon erbij gebruiken, dan is het vast duidelijk hoorbaar!!! :-D

:shout: [size=20pt]WHAAAAAH[/size]

Inderdaad ja, ik kan me niet herrineren wanneer wij een witte kerst hadden hoor.

K zal eens wat proberen:
Mijn activiteiten vandaag:

:computer: :blahblah: :call: :coffee: :w00t: :w00t: :w00t:

zijn activiteiten vandaag;

:serenade:

tja je ziet het wel......

haha, ja je kan veel uitbeelden met die dingen, maar het klopt wel haha! :up:

:shout:[size=14pt]BIJNA WEER EEN DAG EROP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]

Ja, hey, en ik moet nog tot 16.15u (school) :cry:.

Heb nu wat tussenuren (van 10.30-14.45) en ben nu half bezig met m'n huiswerk.
Maar door dit forum komt er weer té weinig van :|.

:artist:
Bespreken van kindertekeningen, best interessant, hoor, maar ik geef liever zelf les.
Maar mijn motto is als het allemaal weer te langdradig wordt op de opleiding:

"ALLES VOOR HET GOEDE DOEL!"

Inderdaad! Had die opleiding graag zelf ook gedaan... Misschien ooit nog eens..... maar dan in Oz....
Ik heb nog totaal geen idee van wat ik wil doen. Ik ga gewoon met een krantje zitten  :coffee: en ik kijk wel wat me aanspreekt...

Ik heb er ook overna zitten denken om de opleiding daar te doen of gewoon om over te stappen, maar zoals ik al ik bij mijn eigen laatste stand van zaken al had gescheven, is het op dit moment financieel niet te doen :cry:.
Soms denk ik wel eens "had ik maar...", maar daar valt toch niks meer aan te veranderen :|.
Nu gewoon m'n opleiding afmaken. Werkervaring opdoen en kijken naar een baan in Australië. En dan het liefst met het gezinnetje naar Perth of omgeving verhuizen...
Zo simpel is het natuurlijk ook niet. Lekker kort door de bocht zo, maar je weet wat ik bedoel, he... :).
Maar ik heb nu wel voor een beroep gekozen dat ik echt leuk vind.
Enne, ik kom zeker nog wel een bakkie doen in jullie nieuwe huisje :).

Back