YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

haha, ja inderdaad! maar moet volgende week maandag en dinsdag ook nog hoor... maarja, dan ben ik natuurlijk estatic! hahaha

Nee joh, moet volgende week nog twee daagjes, maar dat stelt niks meer voor!!!

wat vindt je van mijn afscheidsrijm, voor bij de traktatie:

De zak van Sinterklaas, daar ben ik maar ingekropen,
Want tja; elk jaar moet iemand het toch bekopen.

Naar Spanje zal ik niet gaan
Maar op 15 december vliegt de Sint wel over de Indische Oceaan

Op Perth International Airport wordt ik afgezet
Want daar in Australië staat mijn nieuwe bed

Bedankt lieve collega’s voor een mooie tijd op Tessenderlandt
En ik zal nog eens aan jullie denken als ik daar zit op het strand!

TOT ZIENS ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, had toch niks te doen haha
oh, nog een half uurke!!! yes!!
vroeg naar bed vanavond, gaat de tijd sneller! (ohnee, zou Mike wakkerbellen....)

[quote author=marina link=topic=2614.msg38316#msg38316 date=1133184321]
ohnee, zou Mike wakkerbellen....
[/quote]

Hebben ze in Australië nog nooit van wekkers gehoord?! :-D
Ja, sorry. Over een kwartier ga ik weer naar de les.
En als ik thuis ben, gauw weer het forum checken...
(hoezo verslaafd? Nee, hoor, ik wil gewoon weten hoe het met iedereen gaat :-D)

Jawel, ik ben zijn wekker haha. hij ligt meestal toch al wakker hoor. dan neemt ie echt zo superwakker op haha
(verwacht ik zon slaapkop haha)
Nou succes nog he, ik ga zo hier afsluiten, en gauw racen naar de stad om het laatste spul en scott op te halen. Tot snel!

Holadijee holadijoo!!!  :lol:
Weer zon ontzettende dag. Vannacht ook weer bar weinig geslapen en tot overmaat van ramp was scott om half 5 al weer wakker  :cool:
Toch nog gepresteerd om te laat op mijn werk te komen.....
Vanavond uit eten met werk, gelijk om half 5 strakkies....
Morgenochtend nog even alles klaarleggen en dan komt LIN: MIJN STEUN EN TOEVERLAAT  :up:  :up:  :up:  :up:
Oke, tijd voor een pilletje denk ik haha

Oooooooooommmmmmmmmmm. Warme melk met honing voordat je gaat slapen, helpt ook. Oma's recept ;-) Succes deze laatste 2 dagen..... Koppie hoog!

Marielle

Ah Bedankt Marielle!
Ja de spanning is te snijden. Enerzijds leuke spanning; toch weer op pad naar Berlijn, aan de andere kant echte spanning... hoe gaat het donderdag verlopen......
Het zweet staat alweer in mijn handen!!!

Hopelijk heb je nog iets aan m'n verslagje gehad over ons interview in Berlijn. Het viel ons reuze mee. Gewoon door blijven ademen hoor!! Berlijn is een leuke stad. Hoeveel dagen blijf je? Als je nog iets wil weten, let me know.

Oxazepam... is je lust en je leven! Oxazepam... mag ik de pillen even! :)
1 Oxazepammetje tralalalala 2 Oxazepammetjes traaaalalalalala :)  Ik zal maar niet verder zingen, want 3 Oxazepammetjes tegelijk en je bent voor de rest van de dag onder zeil ;)

Ja erg he.... het liefst zou ik even een winterslaapje houden tot vrijdag, als alles achter de rug is haha
Nou Mike belt zo nog even.... als ie maar niet weer over stofjes begint voor de eetkamerstoelen hahahaha

aaah dat kan dus niet. Hij heeft op het laatste moment zijn vodafone simcard kwijtgemaakt.... naar zijn telstra telefoon kan ik niet sms-en dus we hadden zoiets van; nou die laatste paar weekjes doen we nog wel even zonder..... en dan koop ik daar toch een ozzie telefoon dus dan is het opgelost...
ow wat erg hier op het werk... wat kunnen ze toch stressen zeg. Er zijn er al twee ziek en ik zit hier met een enorm slaapgebrek en hoofdpijn achter de computer. Vanavond geen kids thuis dus ik kan morgen even uitslapen (nou ja in iedergeval een lange ruk tot 8 uur.....)

De bar is en blijft in ieder geval open in VIRTUEEL DRANKJE: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1797.from1133262111;topicseen#msg38448 en daar wordt flink gezopen. Zo kom je ook die laatste dagen wel door  :lol: :lol: :lol:

oh dat begint donderdagavond als ik die stickers in mijn paspoort heb! Kom dan maar op met lekkere wijntjes, en dat gaat dan door tot zaterdag hahaha

:cheers: :cheers: :cheers: :dancing: :dancing: :dancing: :drink: :drink: :drink: :drinking: :drinking: :drinking: :eatdrink: :eatdrink: :eatdrink:
zoiets???

Back