YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

haha, kom er net achter dat de eerste trein naar Breda (nadat wij aankomen op de retourvlucht vanuit Berlijn) pas om 3 uur gaat!!! Nou,ik moet hem dan wel op zak hebben want dan gaan we gewoon nog even een paar uurtjes aan de bar hangen in Schiphol !!!!

Inderdaad:

:drink: :drink: :doofywave: :doofywave:

99 bottles of wine on the wall 99 bottles of wine... Take one down, pass it around. 98 bottles of wine on the wall....
98 bottles of wine on the wall 98 bottles of wine... Take one down, pass it around. 97 bottles of wine on the wall....

:drink: :drink:

Haha LIN: onthoudegij da liedje effe?
haha, komt wel goed !!! :evil:

OOOOOOOWWWWWWW (er komt er weer een opwellen)

:shout:[size=16pt]NOG EEN UURKE EN DAN ZIT ER WEER EEN DAG OP!!!!!!![/size]

Strakkies lekker eten jammie  :eatdrink:  voor het laatst in mijn favoriete restaurant....  :cry:
daarna nog effe:  :drinking:

Ja Marina, doe ik
ik kan ff alleen niet zo goed zingen op het moment met dat beugeltje in mijn bekkie, dus als jij zingt, dan zorg ik wel dat die alcohol opgaat.  :cheers: Misschien dat de pijn dan ook wat minder wordt.

tot morruguhhhhhhhhhhhhhh......

auf wienerschnitzel

lin

Hey Marina en Lin,

Jullie gaan morgen toch al naar Berlijn en blijven daar toch overnachten of heb ik het weer eens verkeerd gelezen?!
Nou in iedergeval héél veel plezier, maar uiteraard ook héél veel succes :up:.

@ Marina: Laat je niet gek maken :prop:.
@ Lin: Sterkte met de ondersteunende functie :wink:.

Good Luck :).

Groetjes,
Mel

Marina,

Ik had nog willen bellen, maar helaas, je kent het wel..... ENORM TIJDGEBREK.....dacht dat ik wel zo alles op orde had, nou mooi niet...ben zeker tot een uur of twee vannacht bezig.

In ieder geval....HEEL VEEL SUCCES  !!!!! Zodra ik in het hotel in Sydney zit, dan zoek ik een computer op en log hier even in....  Ben reuze benieuwd, maar je krijgt die enorm mooie sticker heus wel....

Veel plezier in Berlijn (het is er koud, dus die wijntjes mogen best wel vloeien....)

Je hoort mij snel...

Dikke kus... en nogmaals veel succes....

Ellen

Nou daar gaan we dan! Om 3 uur zal Lin voor de deur staan en gaan we richting Berlijn.....
Het huurcontract heb ik nog niet binnen van Mike maar dat MOET er vandaag zijn met de post (had er gisteren eigenlijk al moeten zijn!). Ik hoop dat de postbode zijn rondje extra snel wil rennen vandaag want om half 4 gaan we hier weg. ALs ik het niet mocht hebben dan is er ook geen man over boord denk ik, maarja, je wilt zoveel mogelijk meenemen he!

Anyway, ga mijn koffer maar eens inpakken (nou ja zoveel is het ook niet...)
ZOdra ik iets weet, horen jullie het!!!!!

HERE WE GO!!!!!!!!!!!!!!!!

Sucses!!!! Gaat echt helemaal goed komen hoor! Weet het zeker!! Je bent zo goed voorbereid en wil er zo enorm graag heen :)

WE HEBBEN DE M
WE HEBBEN DE A
WE HEBBEN DE R
WE HEBBEN DE I
WE HEBBEN DE N
WE HEBBEN DE A

GO MARINA MARINA MARINA!!!

Heel veeel succes met het interview, zet 'm op!

Marielle

[size=26pt]YEEHAH!!! MARINA HEEFT HET VOOR ELKAAR!!! [/size]​

:congrats: :congrats: :congrats:​

Om 14.45u een smsje ontvangen met het goede nieuws!!! :up:

**********************************************************************************************

Hey Marina,

Echt super, joh. Nu moet er echt een hele last van je afvallen.
Nog 14 dagies en dan...
[move] :plane: bye, bye Holland :wink: [/move]

Nou, lekker feesten :cheer: en ik spreek je gauw :).
In iedergeval tot zaterdag :).

Groetjes,
Mel

[shadow=red,left][size=20pt]Wooptidoo!![/size][/shadow]

Zoals we allemaal al wel wisten ;) Gefeliciteerd meid! Maak er een mooi feestje van  :up:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Inderdaad, Marina wist het nog niet, maar wij natuurlijk allemaal al wel  :wink:

GEFELICITEERD MARINA!!!!! Welcome to Australia!! En nu gaat het echt beginnen!!!

Tot zaterdag, drinken we er ff een biertje op!!

Greetz, Marielle

:congrats:

Yeah! Jippie!!!! Goed zo!!! :happysun: :thankyou: :cheer: :balloons: :cake2: :clap2: :cheers: :dancing:

Feest voor marina!!!!

Back