YES YES YES!!! we hebben hem (ze) binnen hoor!!!
Van te voren een nachtje in Derag en living hotel op de hoek van de Wallstrasse geslapen. Goed hotelletje, lekker schoon! De volgende dag pijn in mijn buik als een gek!! We zijn recht uit het hotel gelopen (hoefde alleen de straat maar over te steken). Gemeld bij receptie. De receptionist vroeg welk visum ik voor ging; ikke; prospective marriage, zegt ie: COOL haha!
Naar boven.. (we waren er al om 11 uur trouwens terwijl ik om 12 uur het interview had. Ik dacht ga er maar vast zitten, kan ik alvast aan de surroundings wennen haha)....
Om half 12 werd ik al geroepen door Anke. Gezellige vrouw en begon gelijk te giegelen als een gek. Eerst alle formele stukken overlegt (medical, vog, geboorteakten, bewijs dat Mike Australisch is enz enz. Daarna moest ik vertellen hoe en waar ik hem had leren kennen e.d. en heb ik alle overige bewijzen nog overlegt. Ze keek naar het meeste; huurovereenkomst huis (oh, hij is wel echt serieus he haha, weer lachen) bewijs dat hij geld had overgemaakt, fotos enz.. Voornamelijk keek ze inderdaad of ik genoeg bewijs had dat ik het recht had de kids mee te nemen. Dat had ik goed geregeld dus ze was very impressed met mijn voorbereiding en binnen een half uur stond ik weer buiten. Moest om half 3 terug komen.
Lin en ik de stad even ingelopen en Lieke en haar zus ontmoet. Lieke moest vandaag om 11 uur voor haar interview. twee uur weer terug gaan lopen en we hadden schijnbaar beneden moeten wachten (de receptioniste stuurde ons nl. naar boven) dus Anke was niet blij. Wij weer naar beneden, ze zou er zo aankomen. TOen ze eraan kwam keek ze erg streng. gaf eerst mijn fotos terug en wat andere stukken, keek nogsteeds streng en het zweet brak ons uit! Ze keek ons eens aan en ze zag onze blik denk ik, toen zei ze; alles is goed hoor, je hebt je visum!!! YES YES
Nou daar stonden we weer buiten. 3 paspoorten met 3 visums, kan het soms nog steeds niet bevatten. Dat zal morgen wel komen als het hier feest is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No worries over het interview, we hebben veel gelachen en was een aardige (gelukkig niet autoritaire) vrouw, maar wie weet hoe ze kan zijn......
nou ik zit in iedergeval 15 december in het vliegtuig samen met Lin en kan 16 december Mike weer in mijn armen sluiten!!!!
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bedankt voor alle lieve reacties!!!!