Yuud and her family are going to VIC

hoi lieverd,
nog een paar dagen. Alles goed aan die kant? Waarschijnlijk te druk om veel achter de computer te zitten :).
dikke knuffel, ook voor je mannen, veel sterkte de laatste dagen en alvast een goeie reis

countdown.gif

Spannend, jullie gaan dus al bijna! Hoe is het eigenlijk met het Nederlandse paspoort voor manlief? Veel sterkte straks met afscheid nemen en alvast een hele goede reis naar the lucky country :)

Oh ne Yuud, klein beetje leedvermaak (mag wel hè?) Het sneeuwt hier. Pak je toch nog ff lekker mee. Maar ach, dat maakt de aankomst in Melbourne des te zoeter ;)

Goede reis Yuud en veel succes met alle regeldingen in het begin. Dacht je dat je uitgeregeld was, begint het in Melbourne gewoon weer opnieuw. Vergeet niet te genieten van je nieuwe woonomgeving!

Al weken wil ik een grote update doen, er is onvoorstelbaar veel gebeurd maar de tijd onbreekt gewoon. Dus dan maar vanuit down under! Lig er net in met m'n beste vriendin gezellig naast me. Werken en afscheid nemen, zo gaat t al weken. Emogreren ten top! Ben uitgeput en klaar om te gaan. Dinsdagochtend om 6u staat de taxi voor de deur! Morgen laatste papieren zaken afronden, koffers inpakken en nog veel meer. Ben vd last minute haha. Man gaat mee maar heeft z'n paspoort nog niet binnen. Z'n documenten liggen nu bij de koning... Binnenkort meer vanaf de andere kant!

Wow Yuud, dat gaat snel ineens! Geniet er een beetje van, straks mag je heerlijk gaan genieten daar in je nieuwe land!

Bummer... zitten wij weer hier alleen in een nat en koud landje zonder jullie. Wie gaat nu die lekkere vegetarische Lasagne voor ons koken? Ik...? Bummer :(

Maar heel veel succes, ik ben natuurlijk blij voor je (jullie) dat je het zo ver gebracht heb en we komen jullie uiteraard bezoeken 'on the other side' ;)

:D

Vreemd hoor laatste nachtje maar heb net alle koffers klaar dus net op tijd :)
Wel grote bummer had hele mooie trolley/rugzak speciaal voor al m'n cameraspullen, laptop, harde schijven etc gekocht weegt ie leeg al 5 kg en mag maar 7. Vandaag nog met Singapore gebeld maar mag echt niet meer. Dus nu alsnog veel camera spullen in m'n koffers verdeeld en 3 stuks handbagage :(

Back