Cappuccino
XPdite Sponsor
Sterkte morgen Yuud, met het wegbrengen van je kat. En veel succes met alle dingen die nu op je af komen!
Sterkte morgen Yuud, met het wegbrengen van je kat. En veel succes met alle dingen die nu op je af komen!
Wat zij zegt.Je bent niet egoistisch want je hebt je best gedaan om een goed alternatief te vinden. Je ben realistisch en je zorgt voor het beste binnen je mogelijkheden.
Het is moeilijk nu want al dat afscheid nemen is moeilijk. Maar je hebt die keus ooit gemaakt, toen je nog niet vol zat in je hoofd met allerlei emoties. Dus je mag er best vanuit gaan dat het de goeie keus is, ook al weet je nu even niet meer zeker. Vertrouw jezelf!
Wat een wijze woorden Lamarck, ben trots op jeJe bent niet egoistisch want je hebt je best gedaan om een goed alternatief te vinden. Je ben realistisch en je zorgt voor het beste binnen je mogelijkheden.
Het is moeilijk nu want al dat afscheid nemen is moeilijk. Maar je hebt die keus ooit gemaakt, toen je nog niet vol zat in je hoofd met allerlei emoties. Dus je mag er best vanuit gaan dat het de goeie keus is, ook al weet je nu even niet meer zeker. Vertrouw jezelf!
hahaha tja, als jij er niet bent moet toch iemand die dingen blijven herhalen en zo zie je maar weer, ik heb wel naar je geluisterdWat een wijze woorden Lamarck, ben trots op je
Maar nou niet mee stoppen hè Lamarck, ben er net aan gewend!hahaha tja, als jij er niet bent moet toch iemand die dingen blijven herhalen en zo zie je maar weer, ik heb wel naar je geluisterd
ben blij dat je terug bent!
Ik heb gelukkig hele lieve en leuke schoonouders met een groot huis en veel land in de bush (dus je zit elkaar niet zo snel op de lip) dus daar gaan we heen als we aankomen en zolang nodig. Erg fijn dus!
Ja! Maar die is inmiddels naar Rotterdam gevarenDie container die op facebook rondrijd he? Is die van jou?