Yuud and her family are going to VIC

Sterkte morgen Yuud, met het wegbrengen van je kat. En veel succes met alle dingen die nu op je af komen!

Dank je, je berichtje komt precies op t goede moment! Vind het erg moeilijk en heb een enorme knoop/rot gevoel in m'n buik. Voel me egoïstisch dat ik wil emigreren en hem achter laat. Heb hem net geknuffeld en heel vaak sorry gezegd. Maar dat maakt m'n knoop niet kleiner...

Je bent niet egoistisch want je hebt je best gedaan om een goed alternatief te vinden. Je ben realistisch en je zorgt voor het beste binnen je mogelijkheden.

Het is moeilijk nu want al dat afscheid nemen is moeilijk. Maar je hebt die keus ooit gemaakt, toen je nog niet vol zat in je hoofd met allerlei emoties. Dus je mag er best vanuit gaan dat het de goeie keus is, ook al weet je nu even niet meer zeker. Vertrouw jezelf!

Je bent niet egoistisch want je hebt je best gedaan om een goed alternatief te vinden. Je ben realistisch en je zorgt voor het beste binnen je mogelijkheden.

Het is moeilijk nu want al dat afscheid nemen is moeilijk. Maar je hebt die keus ooit gemaakt, toen je nog niet vol zat in je hoofd met allerlei emoties. Dus je mag er best vanuit gaan dat het de goeie keus is, ook al weet je nu even niet meer zeker. Vertrouw jezelf!
Wat zij zegt.
Wijze vrouw, die Lamarck.:)

Vandaag Kennie weg gebracht. We zijn spontaan de hele middag gebleven bier en champagne werd aangerukt De baron en z'n broer zijn aparte maar erg aardige mensen die zonder twijfel erg goed voor Kennie gaan zorgen. Kennie gaat een mooie oude dag tegemoet, mag bij hem op bed liggen, groot huis met kattenluik en heeft een eeeeenorme tuin en ze houden echt van dieren dus ik heb er voor zover mogelijk vrede moe. Ja Afterbang, moet het en hem loslaten anders word ik gek van verdriet en dank je Lamarck je hebt helemaal gelijk: nu zijn m'n dagen gevuld met afscheid maar dit is de beste optie. Het was een bijzondere en aparte dag. Iedereen bedankt voor de lieve woorden heeft me erg geholpen!

Ff kort, na dagen van afscheid vorige week (zeer emotioneel) staat deze week in t teken van inpakken. Afgelopen dagen van 4.30 tot na midden nacht ingepakt met de jongens van hazeleger (zij kwamen wat later en stopten uiteraard eerder ;)) en morgen komt de container. Ben echt helemaal op. Op met de grote O. Nu met slaappil (anders stopt m'n hoofd niet met malen dus dat moet maar even deze week) op vroeg naar bed en dan morgenvroeg de laatste restjes voor de container komt! Laatste nachtje in ons huis. Alles is emotioneel, ben uitgeput helpt ook niet mee maar heb voor niemand echt tijd. Nog 1 dag, ik kan het! Vrijdag overdracht, vrijdagmiddag uuuuuren knuffelen met m'n lieve jongens die ik al dagen niet gezien heb. Zaterdag idem dito!

Dit is de start van de"Roller Coaster Ride"....... Voelt als veel misere..Heel veel sterkte en succes... Know the feeling:).. Errie is een hele goede hulp voor van alles, en weet overal een antwoord op!!
Ik ben momenteel zijn dozen aan het uitpakken:).... in Sydney..
Over 2 maanden ben je (bijna) alle ellende die je nu voelt vergeten...
Succes vandaag!!

Last edited:

Wat een wijze woorden Lamarck, ben trots op je ;)

hahaha tja, als jij er niet bent moet toch iemand die dingen blijven herhalen :) en zo zie je maar weer, ik heb wel naar je geluisterd ;)
ben blij dat je terug bent!
Maar nou niet mee stoppen hè Lamarck, ben er net aan gewend!

Yuud, sterkte hoor. Ik lees nieuwsgierig mee. Knuffel die kerels maar helemaal knock out.

Ik heb gelukkig hele lieve en leuke schoonouders met een groot huis en veel land in de bush (dus je zit elkaar niet zo snel op de lip) dus daar gaan we heen als we aankomen en zolang nodig. Erg fijn dus!

En een fijne veranda in de buurt......;-)

Back