Yuud and her family are going to VIC

Bijna klaar met inpakken, want morgen gaan mn man en ik, zonder kids (!), een week op huwelijksreis naar Marokko! Super veel zin in, want ben nu al zooo moe van alles regelen, dat ik al n week met 2 ontstoken ogen loop. Kan het dus goed gebruiken even weg te gaan en hoofd leeg te maken. En erna weer hard door met spullen uitzoeken. Maar dat is weer voor volgende week.

Nog van harte gefeliciteerd met je visa grant Yuud! Ik hoop dat jullie een heerlijk ontspannen huwelijksreis achter de rug hebben, dan kun je er weer met frisse moed achteraan. Laat dat Nederlandse paspoort nu ook maar eens rap komen :)

Oh, en ze hebben een fantastisch kater in de aanbieding! Take note!

Beest kan lekker kroelen bij zowel mij als Miss Bang. OK hij is niet nieuw maar hij doet het nog uitstekend. En wij hebben nu ook alweer een jaar of 4 jaar veel plezier van een ouwe poes die we op haar 15e gered hebben.

Dus kom op mensen, help Yuud aan een nieuw huisje voor haar kroelert. (en dan bedoel ik niet haar man)

(oh en wij zijn already packed to the rafters met katers dus daarom kan hij niet naar ons... + het verschuift het emigratie probleem voor de kat alleen maar...)

Even een korte update, want ik loop over van alles wat er gedaan moet worden. Nog 2 weken en dan is de overdracht! Ik vind het een erg heftige en emotionele periode nu, want het zijn allemaal laatste keren en eigenlijk heb ik nergens tijd voor want heb nog nooit zo veel klussen gehad als nu, en uiteraard zeg ik nergens nee tegen. Ondertussen moet mn hele huis uitgezocht worden, en ik heb een achterstand van 5,5 jaar sinds de geboorte van mn oudste zoontje. Daarnaast ook nog 'even' allemaal medische afspraken voor mn zoon en mij en dat kost ook een hoop tijd. Dussss m'n hoofd loopt over. M'n man heeft nog steeds niets van z'n paspoort gehoord, en ik wil morgen ofzo echt mn ticktes boeken want de prijzen reizen de pan uit. We hebben nog steeds niet beslist of ik vast alleen ga met mn jongens of dat we het paspoort laten schieten. Ik neig naar het laatste hoe jammer dat ook is, want wil ook graag met zn vieren daarheen want dan kunnen we op zoek naar werk, huis, woonplaats etc. Ook niet onbelangrijk.
Het goede nieuws is dat ik een nieuw baasje voor mn kat heb gevonden, hij gaat op stand met pensioen ;) : bij een baron met 2 huizen met tuinen waarvan ik in mijn stoutste dromen niet aan durf te denken ;-) Zondag gaan we hem weg brengen, hij wilde hem wel ophalen maar ik wil zelf zien waar hij terecht komt, en zo kunnen mn jongens ook afscheid nemen. Ik blijf het wel erg moeilijk vinden hem achter te laten..:(:(:(
Zo nu weer snel verder met werk.

Goed nieuws Yuud dat je katerlief hebt kunnen onderbrengen op een goed adres. Is een stuk relaxter zo, afgezien van 'een verhuizinkje'. Dat komt ook wel goed. Heb je al onderdak voor als je aankomt in Oz?

Goed nieuws Yuud dat je katerlief hebt kunnen onderbrengen op een goed adres. Is een stuk relaxter zo, afgezien van 'een verhuizinkje'. Dat komt ook wel goed. Heb je al onderdak voor als je aankomt in Oz?
Ik heb gelukkig hele lieve en leuke schoonouders met een groot huis en veel land in de bush (dus je zit elkaar niet zo snel op de lip) dus daar gaan we heen als we aankomen en zolang nodig. Erg fijn dus!

Even een korte update, want ik loop over van alles wat er gedaan moet worden. Nog 2 weken en dan is de overdracht! Ik vind het een erg heftige en emotionele periode nu, want het zijn allemaal laatste keren en eigenlijk heb ik nergens tijd voor want heb nog nooit zo veel klussen gehad als nu, en uiteraard zeg ik nergens nee tegen. Ondertussen moet mn hele huis uitgezocht worden, en ik heb een achterstand van 5,5 jaar sinds de geboorte van mn oudste zoontje. Daarnaast ook nog 'even' allemaal medische afspraken voor mn zoon en mij en dat kost ook een hoop tijd. Dussss m'n hoofd loopt over. M'n man heeft nog steeds niets van z'n paspoort gehoord, en ik wil morgen ofzo echt mn ticktes boeken want de prijzen reizen de pan uit. We hebben nog steeds niet beslist of ik vast alleen ga met mn jongens of dat we het paspoort laten schieten. Ik neig naar het laatste hoe jammer dat ook is, want wil ook graag met zn vieren daarheen want dan kunnen we op zoek naar werk, huis, woonplaats etc. Ook niet onbelangrijk.
Het goede nieuws is dat ik een nieuw baasje voor mn kat heb gevonden, hij gaat op stand met pensioen ;) : bij een baron met 2 huizen met tuinen waarvan ik in mijn stoutste dromen niet aan durf te denken ;-) Zondag gaan we hem weg brengen, hij wilde hem wel ophalen maar ik wil zelf zien waar hij terecht komt, en zo kunnen mn jongens ook afscheid nemen. Ik blijf het wel erg moeilijk vinden hem achter te laten..:(:(:(
Zo nu weer snel verder met werk.
Zoooo herkenbaar... De overdracht en allemaal laatste keren, afscheid..... Heel erg druk en zeer emotioneel..
Heel veel sterkte met alle beslissingen, ik voel met je mee.... Wel fijn dat je onderdak hebt als jullie aankomen.. Geeft rust:)

Back