Even een korte update, want ik loop over van alles wat er gedaan moet worden. Nog 2 weken en dan is de overdracht! Ik vind het een erg heftige en emotionele periode nu, want het zijn allemaal laatste keren en eigenlijk heb ik nergens tijd voor want heb nog nooit zo veel klussen gehad als nu, en uiteraard zeg ik nergens nee tegen. Ondertussen moet mn hele huis uitgezocht worden, en ik heb een achterstand van 5,5 jaar sinds de geboorte van mn oudste zoontje. Daarnaast ook nog 'even' allemaal medische afspraken voor mn zoon en mij en dat kost ook een hoop tijd. Dussss m'n hoofd loopt over. M'n man heeft nog steeds niets van z'n paspoort gehoord, en ik wil morgen ofzo echt mn ticktes boeken want de prijzen reizen de pan uit. We hebben nog steeds niet beslist of ik vast alleen ga met mn jongens of dat we het paspoort laten schieten. Ik neig naar het laatste hoe jammer dat ook is, want wil ook graag met zn vieren daarheen want dan kunnen we op zoek naar werk, huis, woonplaats etc. Ook niet onbelangrijk.
Het goede nieuws is dat ik een nieuw baasje voor mn kat heb gevonden, hij gaat op stand met pensioen
: bij een baron met 2 huizen met tuinen waarvan ik in mijn stoutste dromen niet aan durf te denken ;-) Zondag gaan we hem weg brengen, hij wilde hem wel ophalen maar ik wil zelf zien waar hij terecht komt, en zo kunnen mn jongens ook afscheid nemen. Ik blijf het wel erg moeilijk vinden hem achter te laten..
Zo nu weer snel verder met werk.