Omdat ik van Lamarck de tip had gehad om niet tot het laatste te wachten met opruimen, ben ik afgelopen zondag naar de IJ-hallen geweest om te verkopen. Had mijn hele auto afgeladen vol, en mn vriendin en ik hadden samen 1 kraam. Aangezien zij ook een auto vol had was dat niet zo slim, maar het was onze eerste keer en hadden dit gewoon als tip van een andere vriendin die ook mee ging. Uiteindelijk best wat verkocht (vooral heel veel kinderspeelgoed), kleren had ik niet eens tijd en ruimte voor om uit te hangen, dus al mijn kleding aan mensen gegeven die naar Hongarije rijden naar weeshuizen, en al mijn overige spullen ook aan hun gegegeven mogen ze zelf verkopen, waren zulke lieve mensen. Ik vind het best lastig om spullen weg te doen, vooral van mijn jongetjes, zitten allemaal herinneringen aan. Aan de andere kan ook fijn dat het opruimt hoor, zo'n dubbel gevoel.
Binnenkort wil ik nog een keertje de overige 5 dozen speelgoed gaan verkopen samen met mn jongetjes. Die wilden ook graag mee. En al het overige speelgoed gaat gewoon mee in de container, tot hun grote geruststelling want ze waren al bang dat ze hun Lego en Playmobil en auto's weg moesten doen. Mn hal en huis staan dus al vol met dozen, echt rommelig, dus dit voelt nu als eerste stap. Binnenkort ook maar eindelijk eens wat dingen op Marktplaats gaan knallen.
Het andere dilemma heb ik nog even voor me uitgeschoven. Mn man wil gewoon afwachten tot dec en zien wat er gebeurd aangezien we er toch niets aan kunnen doen, maar ik kan dat niet en wil alles plannen. Scenarios bedenken van wat als, dan dit, en anders dat. Maar m'n relaxte ozzie wil het gewoon afwachten... Dat ei wordt dus nog verder uitgebroed.