Bear vertrekt naar Adelaide 22 October 2006

Status
Not open for further replies.
Hey Barry & Vanessa,

Mooie woonkamer hebben jullie :-D.
Ook namens ons, succes met de laatste loodjes.

Groetjes,
Mel

Hihi; gezellige boel bij jullie  :p
Ook ik wil jullie heel veel succes wensen!!!
En het lijkt me heel leuk om jullie te spreken op 3 december.

[quote author=Bear link=topic=1966.msg38174#msg38174 date=1133119509]
en de ander in Brisbane.           
......Brisbane??!!!..... ja Brisbane lijkt me zo mooie baan dat ik wel moest solliciteren.
[/quote]

:cheer: :cheer: :cheer: [size=14pt]YEAH, GO, QLD[/size] :cheer: :cheer: :cheer:

Krijgt Qld zo langzamerhand de eerste plaats waar men naar toe wil!!

Rene

Ps. Heb je nu een andere avatar, of bedriegen mijn oude ogen mij?? Als dat zo is, dan wordt het toch wel moeilijk voor mij er aan te wennen. (ouderdom!!)

[quote author=Rene-L link=topic=1966.msg38197#msg38197 date=1133129849]
Ps. Heb je nu een andere avatar, of bedriegen mijn oude ogen mij?? Als dat zo is, dan wordt het toch wel moeilijk voor mij er aan te wennen. (ouderdom!!)
[/quote]

Daarbij heb ik ook nog eens een ander kapsel dus dat zal dan wel helemaal vermoeiend zijn :wink:  :-D
gr. Barry

Jezus wat een stress dagen zijn het geweest :cry: Mooie test voor Australië.
De meeste van jullie wisten dat ik 7 weken bij de buurman ging logeren zodat ik in totaal 3 maand salarissen + vakantie geld in m'n zak kon steken. Natuurlijk mooi meegenomen voor het ausie plan :up: :up:

Maar nou besluit op het alle laatste moment de buurman dat ie toch niet zo lekker in z'n vel zit. Hij wilt het niet meer,.....  Via via hebben wij dus vernomen dat hij waarschijnlijk een ex patiënt is uit een of ander gesticht en dat ie dus een oogje op me vrouw had. Ik vond het de laatste tijd al zo raar dat ie zoveel deed voor mijn Vanessa. Weg brengen naar haar werk. Boodschappen doen,  mee naar het auto bedrijf etc etc....?? heel raar. Alhoewel mijn vrouw en ik pas 8 jaar bij elkaar zijn. Hebben we samen heel veel mee gemaakt en moeten oplossen. Door die ervaring is er niks wat tussen ons in kan komen, Ook niet een of anderen geile, ouwe gek. Dat  heeft ie waarschijnlijk gemerkt.  Vandaar nu dus weer in de ellende. Wij lijken af en toe wel 2 magneten voor ellende.  Maar goed, na 2 dagen stressen, bellen, oude contacten ophalen, nieuwe contacten maken hebben we nu dus een stacaravan bij een boer gehuurd. Tussen de kippen en de geiten. en jawel deze boer doet ook wijn maken. Hij toonde dan ook veel interessen in mijn plan om in Australië me eigen boerderij/ wijn teelt te beginnen. Hij bood al aan om te laten zien hoe je wijn maakt en me vrouw moet de geiten melken. :lol: :-D Word nog een leerzame 7 weken.   Gelukkig best goedkoop en op maar 10Km van me werk vandaan dus kan ik lekker op de fiets en alvast de eerste auto verkopen :lol: Nu maar hopen dat dit eventjes alle ellende was.  Na regen komt zonnen schijn dus wat dat betreft zie ik het nu dus nog veel positiever in voor Australië :up:

Tjee Barry,

wat een verhaal zeg!
Maar dit soort ervaringen maakt jullie alleen maar sterker met z'n tweeën
en de kans om nu al te leren hoe je wijn maakt is natuurlijk ook niet weg.

Als mede "Hagenees" wens ik jullie de komende tijd veel plezier  en zie er maar de
lol van in. Over een paar weekjes zitten jullie lekker in Adelaide.

Groetjes
Karin

Hoi Karin
Bedankt en nou valt het kwartje pas wat betreft dat haar :up: :up: :-D Ja had op de meeting inderdaad wat korter haar vandaar dat ik je niet herkende :lol: :lol:
je krijgt nog de groetjes van Vanessa.

gr. Barry

Hij bood al aan om te laten zien hoe je wijn maakt en me vrouw moet de geiten melken. :lol: :-D Word nog een leerzame 7 weken. 
Nou barry pas maar op voor die boer.Zo begint het gedonder weer
Ik zou toch even informeren als het geen broer is van die 
anderen geile, ouwe gek.
  :-D

Jeetje..... wat een geluk dat je niet bij die buurman terecht kon achteraf! Zit Vanessa nog wel een beetje bij haar werk in de buurt dan? Of werkt ze nu niet meer?

Wat een stressy gedoe allemaal zeg! Gped dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is....veel plezier in de caravan! Ga je echt zoveel weken daar blijven of ga je toch nog iets huren?

Sara

Hoi Barry & Vanessa,

Ben heel erg blij voor jullie dat je een nieuw adres gevonden hebt. :up:
Ik wens jullie dan ook heel veel plezier nog zo voor dat jullie weggaan bij de boer, het kan nooit kwaad het een en ander op te pikken en te leren op de boerderij, wie weet kan je het gebruiken in Oz. :up:

Greetz,
Koen

[quote author=Annemiek link=topic=1966.msg39852#msg39852 date=1134114075]
Jeetje..... wat een geluk dat je niet bij die buurman terecht kon achteraf! Zit Vanessa nog wel een beetje bij haar werk in de buurt dan? Of werkt ze nu niet meer?
[/quote]
Dat is het mooiste het zit ook in de buurt van Den Bosch (kilometer of 5-8). Vanessa werkt voor de thuiszorg dus wat dat betreft zat ze altijd al op de weg. Nu dus een paar kilometer extra. Het is maar voor 7 weken. Dus dat gaat helemaal goed komen :up:

:-o Holy Cow!

Wat een verhaal! Alright. "If life gives you lemons , make lemonade"
Het is jullie weer gelukt om uit een vervelende situatie iets
positiefs te maken.

Good job!!!! :up: :up:

En 7 weken, dat komt inderdaad helemaal goed.
So hang in there, mates!

:)
Annemarie

Barry,

Ik wil geen onheilsprofeet zijn, maar heb je eraan gedacht, dat door je verblijf op een boerderij, onmiddellijk voorafgaand aan je vertrek naar Australia, de entree in Oz wel wat moeilijker wordt?
Immigration is erg alert op mensen, die ''besmettingsgevaar'' opleveren...........

Groetjes,
Zilver

Bedank voor de Tip Zilver :up: :up: :up:
Dat houden we in de gaten.... Goed onze spullen dus schoonmaken...  :up: Bij de weg,...het is niet onmiddelijk. Daarna zitten we nog een dikke week bij me ouders in Den Haag. En een paar dagen in Wadixveen bij mijn schoon papa en natuurlijk nog een hele dag in Singapore :roll: :roll: :wink:

@ Barry en Vanessa,

Zo......alles dreigde dus nog ff in het honderd te gaan lopen voor jullie.
Maar wees maar blij dat je nu alsnog een betere oplossing gevonden hebt.
Stel je voor zeg wat voor ellende je misschien nog had kunnen krijgen als je bij de buurman was ingetrokken.

En voor wat dat verblijf op de boerderij betreft...........
Dat hoeven ze in Ozzie toch niet te weten!

Maar zowiezo wel alles goed schoonmaken natuurlijk.
Succes!  :up:

Bert

[quote author=TheBroute link=topic=1966.msg40029#msg40029 date=1134218764]
Dat hoeven ze in Ozzie toch niet te weten!
[/quote]
idd  :wink: :wink: Vandaag weze kijken bij dag licht en het valt harstike mee. Het is meer een land bouw bedrijf die 4 ganzen en 4 geiten hebben.  Die ganzen kwamen mij nog achter na gerend... een verkeerde blik ofzo was wel een grappig gezicht.... Bear die rent voor z'n leven :-D  :-D

Maar zowiezo wel alles goed schoonmaken natuurlijk.
Zeker weten. Door al dat werk voor een visum. Heb je toch een beetje een band gekregen met dat land. Wat weer bepaalde verantwoording gevoelens met zich mee brengt. Dus goed schoonmaken die zooi  :up:

gr. Barry & vanessa

Hi Barry & Vanessa,

Wat een verhaal, zeg...
Goed dat jullie toch nog een ander adres hebben kunnen vinden.
Maar zo'n boerderij heeft ook wel wat, toch?! Heel veel succes nog de laatste paar weken.
Voor je het weet zijn ze om :).

Groetjes,
Mel

Hoi hoi
Jeetje net even het bijna laatste financiële plaatje bekeken :x Door al dat kloten gedoe van de afgelopen 2 jaar valt het spaar saldo dus vies tegen. Het ziet er naar uit dat we straks in het vliegtuig stappen met maar zo''n 12.000euro :-(  :-( Nou begin ik toch heel erg te twijfelen. Of we niet de tickets om moeten boeken naar een retour ticket en nog even een jaar of 2-3 door te werken hier in Nederland... Zou moeilijk gaan want ik was eigelijk al per december wegens reorganisatie ontslagen. ....om een Lang verhaal kort te maken.... Vast contract gekregen mits ik per februari ontslag nam... addertje = geen recht op uitkering... Met anderen woorden of ik nou in Australië zonder baan zit of in Nederland maakt niet veel uit.... Dus we gaan er uit eindelijk toch voor maar met een heel bekrompen gevoel. Wat zou ik blij zijn als ik daar een baan heb zeg.
Mensen het was me een genoegen ik spreek jullie nog wel af en toe. De computer gaat dus as donderdag 22/12 de doos in en is verkocht aan me vader. Pas als ik een baan heb in oz met een beetje goed gevoel voor de toekomst komt er een nieuwe computer met internet. Ik zal in ieder geval nog wel via internet cafés online proberen te blijven. Iedereen bedank voor jullie support en de geweldigen meetings. Ik hoop eigelijk nog wel een nieuwjaars meeting/ borrel mee te maken??? Ik zie of hoor het wel
heeeeeeeeel veeeeeeeeel groetjes Barry & Vanessa  :up: :up: :up:

Status
Not open for further replies.
Back