Bear vertrekt naar Adelaide 22 October 2006

Status
Not open for further replies.
Barry en Vanessa,

GEFELICITEERD !!!

Gaan jullie nu heel binnekort naar Berlijn ? Of gaan jullie de paspoorten (tegen de wet ... ;-)) opsturen?

M.vr.gr.

Perthpete

[quote author=perthpete link=topic=1966.msg31112#msg31112 date=1128970175]
Barry en Vanessa,

Gaan jullie nu heel binnekort naar Berlijn ? Of gaan jullie de paspoorten (tegen de wet ... ;-)) opsturen?

M.vr.gr.

Perthpete
[/quote]
We sturen ze stiekem op :wink:  :p

Hi Muis.

:congrats: :congrats:
Ton en ik wensen je een hele gezellige verjaardag,
en dat de volgende verjaardag maar in Aus geviert moet worden.
Geniet van de dag met je mannetje!!!!!!
:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:  :flowers:  :flowers: :flowers:

Gr Ineke   :balloons:

Bedankt Ineke en Ton :flowers:
Het gaat inderdaat gezilig druk worden dit weekend. Afgelopen weekend hebben we het gevierd met wat vrienden en dan dit weekend met familie. Dat word wat :roll: Is altijd een verassing voor mij wat muis nu weer allemaal heeft geregeld en uit genodigd :roll: Wat DAT betreft heb ik niks te vertellen in huis :-D :-D
Groetjes Barry & Vanessa

Nog een kleinen update. Vandaag Paspoorts binnen gehad met sticker. :cheer: :cheer:
en er staat nu zo'n mooi zinnetje in het paspoort, ik kan er geen genoeg van krijgen. Het gaat als volgd:
"Holder(s) permitted to remain in Australia indefinitely." Daar deden we het allemaal voor :cheer:

@Bear,

Inderdaad ja, een van de mooiste zinnen die ik ooit gelezen heb... Vooral het laatste woord:

[move][size=90pt]INDEFINITELY[/size][/move]

Weliswaar is het stickertje (zoals elders op het forum al gezegd denk ik) zelf wel een beetje saai ...

M.vr.gr.

Perthpete

Ik sluit me volledig aan bij Perthpete. Ik had net niet beter kunnen vermelden.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:congrats: :congrats:

Rene

Gefeliciteer4d, eindelijk alles rond!
Veel plezier met de laatste loodjes hier en we horen wel hoe jullie avontuur verder verloopt

Groetjes Wilbert en margo

Je hebt het..... :dancing: je hebt het.....  :dancing:

gefeliciteerd

groetjes Miranda  :)

Hartelijk gefeliciteerd met het stickertje! Raar toch dat zoiets lelijks en kleins zoiets GROOTS kan voorstellen hé!  :lol:

Sara

Geweldig de sticker (en paspoorten :lol:) zijn binnen!!!

Ben heel blij voor jullie!! Gefeliciteerd!! :happysun: :happysun:

Groetjes Lin

(die ook heel graag dat stickertje wil...! :stupid2:)

Badankt voor de leuke reacties. Voor een paar van jullie zelfs al de 3e keer dat ik wordt gefeliciteerd :evil: :roll: :-D :-D :-D
Eerst voor de pre-grant, toen de grant en dan nu voor de sticker :up: :up:

@Lin zal voor jullie ook niet lang meer duren voordat je die mooie sticker in het paspoort krijgt.  :up:

Even kleinen update.

Het huis begint nu toch aardig leeg te raken.  :up: Toch wat spullen die we wat moeilijk los kunnen laten. We zijn nu dus aan het uitzoeken wat het kost en of het mogelijk is om 2-3 m[size=8pt][sup]3[/sup][/size] mee te nemen. Daarvoor heb ik een aantal verhuisbedrijven aan geschreven zal deze week wel antwoord krijgen.
Verder is alles nu zo'n beetje opgezegd. Fitness club, verzekeringen, werk, huis.... het begint er dus aardig op te lijken. Ik zie er persoonlijk wel tegen op om straks nog 6weken bij de buurman te gaan logeren  :oops:...
Afgelopen week, 2 sollicitaties gestuurd 1 voor televisie monteur bij Telefix in Adelaide en de ander in Brisbane.           
......Brisbane??!!!..... ja Brisbane lijkt me zo mooie baan dat ik wel moest solliciteren. Ik wordt toch niet aan genomen :roll: Mocht het wel iets worden lekker onze plannen door de war  en daar zal ik geen minuut over wakker liggen :p :lol:

huis (1).JPG

.
huis (2).JPG

.
huis (3).JPG

haha. lekkere rommel! Bij mij ook, alleen hangen daar de kranten al voor de ramen!!!
succes met de laatste loodjes!

Status
Not open for further replies.
Back