Bear vertrekt naar Adelaide 22 October 2006

Status
Not open for further replies.
Nou Barry..........
Je klinkt wel erg neerslachtig op dit moment.......en dat op het moment dat de feestdagen voor de deur staan.
Maar ja.......je zit nu net in een fase van de wal en het schip.
Ik hoop voor jullie dat je echt wel op die boot terecht komt hoor en dan op een gegeven moment de wind in de zeilen krijgt.....en dan moet het allemaal gaan lopen voor jullie.
Hoe lang hoop je het uit te kunnen zingen met dat geld?
Ik neem aan dat van dat geld ook de tickets nog af gaan.
Het is inderdaad maar te hopen dat je snel werk hebt daar, want anders wordt het best nijpend natuurlijk.
In ieder geval veel succes jullie.......en we zullen duimen dat alles goed komt daar in Ozzie voor jullie.

Bert

Hoi Bear & Muis (Barry & Vanessa),

Ik wens jullie natuurlijk heel veel geluk en peace of mind to in het nieuwe jaar.
Ik zelf neem ook niet veel meer dan €10.000 mee, maar voor mij sheelt het natuurlijk dat ik al een onderkomen heb daar. Ik ozu zo zeggen wanneer je in Oz aankomt gewoon alles aan te pakken wat je kan vinden of het nu op je vakgebied is of niet, al ia het alleen maar om eerst in je levensonderhoud te voorzien.

Nogmaals heel veel succes, maar ik ben niet bang dat het jullie niet zou lukken, allebei zijn jullie doorzetters, dus het komt goed.
Ik zal al mijn positieve gedachtes naar jullie zenden... wie weet helpt het... :up:

Greetz,
Koen

Hoi Barry en Vanessa,

Wat nu...............dit klinkt niet als de Bear en Muis die ik heb 'leren kennen' via dit forum. Jullie slaan je door alles heen, kijk nou maar eens hoe jullie tot op heden alles weer hebben kunnen ombuigen naar iets positiefs!!!!!!!! Laat je schouders niet hangen jongen, met jullie inzet moet het goedkomen. Misschien niet gelijk in de baan van je leven, maar who cares, toch!!!! Vertrouw jezelf en je vriendin, jullie kunnen het  :up: :up:

NB ga voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf, IK KAN HET (3x), volgens de geleerden helpt het jezelf te geloven, ....lukt het niet, dan kan je in ieder geval even goed lachen, dus YOU WIN BOTH WAYS.

[move][size=25pt]GO FOR IT[/size][/move]

Groetjes Miranda  :)

PS laat wel wat van je horen hoor!!!

Bear en Muis, het komt allemaal wel goed hoor!!!! Ik ben er van overtuigd dat het jullie zal lukken in Aus!!
Keep in touch en vergeet niet dat jullie de steun hebben van ons allemaal!

Sara

Hé Barry en Vanessa,

Ook van ons wensen we jullie sterkte en succes. Het neerslachtige en negatieve gevoel zal wel weggaan als alles een beetje op een rijtje komt.
Maar aan mooie woorden hebben jullie eigenlijk niet veel. We kunnen jullie alleen maar steunen en jullie de kans geven om, als je weer eens in de buurt van een computer komt, je hart te luchten. Jullie zullen altijd een horend oor hier vinden, en meeleven doen we allemaal.
Wij hopen dan ook dat alles goed komt daar, en je gauw een baan vindt.

Laat ons nog even weten hoe alles er voor staat vóórdat je weg gaat.

Rene

Hoi Barry en Vanessa,

Ik wens jullie het allerbeste en hoop jullie snel weer op het forum te zien.

Hi Barry en Vanessa,

Heel veel suc6 en fijne feestdagen.
Geloof in jezelf dan komt het best inorde.  :wink:

Gr. en tot ziens in Oz Ton en Ineke  :up:

Bedankt iedereen voor de fijne reacties. Het gaat gelukkig al weer wat beter. Ik had het echt even helemaal gehad met alles en iedereen :wink: Het huis begint er eindelijk een beetje normaal uit te zien. Zodat het opgeleverd kan worden op 2 januari. Vandaag heel de dag vrij gehad om alle rotzooi naar de vuilnisbuil te brengen. Nu is alles dus weer wat overzichtelijk, dat geeft gelijk al weer meer moet. Alles is nu ook echt leeg. Er is nog 1 tafeltje in huis waarop de computer staat. Elke keer als ik een toets aan sla om dit verhaal te typen klinkt er een soort vreemde echo door de kamer... echt een raar gevoel.... Al duurt het nog 9 weken voordat we vertrekken het begint nu al een beetje te rommelen in me onderbuik :-D Ben blij dat ik vrijdag een lang weekend in Den Haag zit eventjes weg van een leeg saai huis zonder kerst verziering, gestres over inpakken, fietsen, auto's en sta caravans.

Aan de anderen kant is het geduld bijna op ik kan haast echt niet meer wachten om het emigratie avontuur met beide handen aan te pakken. Gister dan eventjes een dipje...  er zullen er ongetwijfeld wel wat meer volgen. Het is en blijft gewoon een achtbaan van gevoelens.... Fijn dat het forum er is. Om alles met mensen te bespreken die in het zelfde schip mee varen.  :up: :up: :up:
gr. Bear

Mooi gezegd!! Komt helemaal goed met jullie. Enjoy die laatste paar weken.......enneh....je laatste koud (witte??) kerst!!

Merry Christmas en een heel goed nieuw begin in het nieuwe jaar in jullie nieuwe land! :)

Syl

Ook van mij een heel goede kerst (zonder verziering  :cry: )
en een heel gelukkig nieuw jaar.
En houd de moet er in, komt allemaal goed.
Ik denk als je dit overleeft dan overleef je alles wat nog op je af komt.

Gr Ineke   :flowers:

Fijne dagen Barry en Vanessa,

En in een 'leeg' huis kan je goed 'de herderkes lagen bij nachte' of het leuke lied van Syl zingen.....klinkt lekker galmend voor net dat beetje extra  :) :)

groetjes Miranda  :)

Ik ben blij dat je alweer wat positiever bent Barry.
Laat die Kerst nu maar komen!
Succes met de rest van de "verhuizing"

Bert

Ik sluit me volledig aan bij Bert. Ik was het niet gewent aan een Barry die negatief en/of neerslachtig was.
Maar je bent er (weer een beetje) bovenop! :up:

Keep your chin up, Barry, the sun will shine again soon!!

Rene

Goed zo Barry, kop op, jullie komen er wel!
Geef elkaar een dikke knuffel en geniet van jullie laatste tijd hier!

Tot ziens in Alice of Adelaide!  :up:

Ik sluit me volledig bij de anderen aan Barry, jij en Vanessa komen er wel.
Geniet zolang je nog kan in Nederland, want voor je het weet is het Februari en begint jullie geweldige avontuur.

Groeten,
Koen & Katrina

Hee Barry en Vanessa,
De laatste lootjes............nog even en dan begint het avontuur !!!  Heel veel succes en vooral plezier en tot gauw weer op het forum met alles wat jullie in de tussentijd beleefd hebben.

Groetjes
Ineke

Mischien klopt het niet, maar ik heb het idee dat de economie in
Australie nu beter is dan hier.
Dat betekent als je gewoon een baan wilt is dat zeker te vinden.
Er zijn mensen die zeggen als je wilt werken loop gewoon in de kroeg en
laat het aan de mensen weten. Of het zo makkelijk gaat weet ik niet,
maar het is te doen.

Onderhoudskosten zijn er ook wat lager dus met je
spaargeld hou je in Oz langer vol dan hier. Is natuurlijk
uiteindelijk jullie keuze.

Anyway.
Als jullie gaan lukt dat jullie gewoon!!
:up:

Het is volgens mij tijd voor "No Worries", want met jullie energie
en hoe zeg je dat ? 'willpower' kan het helemaal niet mis gaan.

All the very best!
:)
Annemarie

[quote author=Annemiek link=topic=1966.msg41293#msg41293 date=1135176176]
wilskracht ;)
[/quote]

:-D Thanks!  :up:

Hello luitjes :up: :up:

De laaste tijd heb ik eigelijk heel weinig tijd om te posten en als ik het doe dan gaat het of over me zelf  :roll: of heb ik weer slecht nieuws. Nu dus ook weer :-D :-D

Om positief te beginnen. We zitten nou op de camping bij de boer. En we hebben het erg naar ons zin. Alleen jammer dat het zo koud is ook in de caravan :-o

Helaas gister een mailtje gehad van de “On arrival accommodation” service van Migration SA....... Ze hebben geen huis voor ons. Gelijk een paar backpackers slaap plekken gemailt. Maar ook dat schijnt moeilijk te zijn. Het is daar nu dus hoog seizoen??.

Nog 4 weken en we vertrekken naar Oz :cheer: :cheer: We hebben alleen nog geen verblijf plaats, werk en maar geld om 5 maanden zonder werk te zitten :| Dus dat gaat lekker zo......  :lol:

Gelukkig ga ik van het weekend naar Den Haag en heb ik dus even normaal gebruik van een computer. Dan kan ik wat beter zoeken naar een verblijf plek. Gelijk dan ook maar weer een paar werkgevers mailen en dan hopen voor het best :cheer:

We hebben gelukkig nog 1 kleinen stok achter de deur wat heel misschien veel positiefs kan brengen. Zeker voor de inburgering en zeker ook veel positiefs voor onze toekomstige plannen. Maar dat wacht ik nog even af.

Voor het geval dat die genen mee leest :evil:
Ik heb van het weekend weer toegang tot MSN. Dat praat wat makkelijker dan via de mail :wink: :wink:

We krijgen er allenbij in iedergeval steeds meer zin in en kunnen bijna niet meer wachten tot dat we eindelijk in het vliegtuig zitten..
Groetjes Barry& Vanessa

Status
Not open for further replies.
Back